«Жылдын супер дебюту»

Жыйынтык

Башка сурамжылоолор


Архив
792   793   794   795   796   797   798   799   800   801   802   803   804   805   806   807   808   809   810   811   812   813   814   815   816   817   818   819   820   821   822   823   824   825   826   827   828   829   830   831   832   833   834   835   836   837   838   839   840  
740   741   742   743   744   745   746   747   748   749   750   751   752   753   754   755   756   757   758   759   760   761   762   763   764   765   766   767   768   769   770   771   772   773   774   775   776   777   778   779   780   781   782   783   784   785   786   787   788   789   790   791  
687   688   689   690   691   692   693   694   695   696   697   698   699   700   701   702   703   704   705   706   707   708   709   710   711   712   713   714   715   716   717   718   719   720   721   722   723   724   725   726   727   728   729   730   731   732   733   734   735   736   737   738   739  
635   636   637   638   639   640   641   642   643   644   645   646   647   648   649   650   651   652   653   654   655   656   657   658   659   660   661   662   663   664   665   666   667   668   669   670   671   672   673   674   675   676   677   678   679   680   681   682   683   684   685   686  
583   584   585   586   587   588   589   590   591   592   593   594   595   596   597   598   599   600   601   602   603   604   605   606   607   608   609   610   611   612   613   614   615   616   617   618   619   620   621   622   623   624   625   626   627   628   629   630   631   632   633   634  
531   532   533   534   535   536   537   538   539   540   541   542   543   544   545   546   547   548   549   550   551   552   553   554   555   556   557   558   559   560   561   562   563   564   565   566   567   568   569   570   571   572   573   574   575   576   577   578   579   580   581   582  
479   480   481   482   483   484   485   486   487   488   489   490   491   492   493   494   495   496   497   498   499   500   501   502   503   504   505   506   507   508   509   510   511   512   513   514   515   516   517   518   519   520   521   522   523   524   525   526   527   528   529   530  
427   428   429   430   431   432   433   434   435   436   437   438   439   440   441   442   443   444   445   446   447   448   449   450   451   452   453   454   455   456   457   458   459   460   461   462   463   464   465   466   467   468   469   470   471   472   473   474   475   476   477   478  
374   375   376   377   378   379   380   381   382   383   384   385   386   387   388   389   390   391   392   393   394   395   396   397   398   399   400   401   402   403   404   405   406   407   408   409   410   411   412   413   414   415   416   417   418   419   420   421   422   423   424   425   426  
322   323   324   325   326   327   328   329   330   331   332   333   334   335   336   337   338   339   340   341   342   343   344   345   346   347   348   349   350   351   352   353   354   355   356   357   358   359   360   361   362   363   364   365   366   367   368   369   370   371   372   373  
264   265   266   267   268   269   270   271   272   273   274   275   276   277   278   279   280   281   282   283   284   285   286   287   288   289   290   291   292   293   294   295   296   297   298   299   300   301   302   303   304   305   306   307   308   309   310   311   312   313   314   315   316   317   318   319   320   321  
217   218   219   220   221   222   223   224   225   226   227   228   229   230   231   232   233   234   235   236   237   238   239   240   241   242   243   244   245   246   247   248   249   250   251   252   253   254   255   256   257   258   259   260   261   262   263  
176   180   181   182   183   184   185   186   187   188   189   190   191   192   193   194   195   196   197   198   199   200   201   202   203   204   205   206   207   208   209   210   211   212   213   214   215   216  
Популярдуу макалалар
Akbuura gazeta

УЧАК ЖҮРГҮНЧҮСҮ: «АКЫРКЫ МҮНӨТТӨРДҮ ЖАШАП ЖАТАБЫЗ ДЕП ОЙЛОДУМ»

№801 9-март -15-март, 2018-ж.


Элестетиңиз, кайсы бир ишиңизге шашып учак менен жол тарттыңыз. Бийиктикке көтөрүлгөндө учактын кайсы бир тетиги жарактан чыгып, кооптуу абал жаралды. Мындайда, албетте, жүрөгү оозуна тыгылып, көпчүлүк жүргүнчүлөр дүрбөлөңгө түшүшү мүмкүн. 1-мартта Бишкектен Баткенге багыт алып, бирок кайра артка кайтууга аргасыз болгон учактын ичинде дал ушундай ызы-чуунун орун алганын жүргүнчүлөр айтып беришти. Ошондой эле мындай кооптуу абалда жол таап, учакты ийгиликтүү кондуруп, жүргүнчүлөрдүн өмүрүн сактап калган учкучтар менен да маек курдук.


УЧАКТЫН БИР КЫЙМЫЛДАТКЫЧЫ ИШТЕБЕЙ КАЛГАН
1-март күнү саат 14:22де «Манас» эл аралык аэропортунан «Tez Jet» авиакомпаниясынын RJ-85 учагы 96 жүргүнчүсү менен Баткенге карай сапар тарткан. Бирок асманга көтөрүлгөн соң учактын 4 кыймылдаткычынын бири иштебей калып, артка кайтып, саат 14:52де кайрадан «Манас» аэропортуна конгон. Бактыга жараша, учактагы 96 жүргүнчүнүн эч кимиси жабыр тарткан эмес. Бул окуя боюнча ИИМ тарабынан Кылмыш-жаза кодексинин 280-беренеси менен (Темир жол, аба же суу транспортунун кыймылынын жана аны пайдалануунун коопсуздук эрежелерин бузуу) кылмыш иши козголуп, учурда тергөө иштери жүрүүдө. Кыргыз Республикасынын жарандык авиация агенттиги кырсыктын себебин иликтөө үчүн атайын комиссия түзгөн.


«ЭЧ КИМ ЖАБЫР ТАРТПАГАНЫНА КУБАНЫП ЖАТАБЫЗ»
Авариялык абалда конгон учак тиешелүү «Tez Jet» авиакомпаниясынын аткаруучу директору Ян Екимовский "комиссиянын иликтөөсүнүн жыйынтыгында гана эмне себептен учактын бир кыймылдаткычы иштебей калганы аныкталат" дейт:
– Учак жеңил конду, эч ким жабыр тарткан жок. Биз ошого кубанып жатабыз. RJ-85 учактары Англиянын заманбап учактары, анда 4 кыймылдаткыч болот. Учактардын техникалык жактан абалдары жакшы. Экипаж мүчөлөрү тажрыйбалуу кызматкерлер. Дайыма учууга чейин, учуудан кийин компаниянын адистери учактардын техникалык абалын текшерип турушат. Бул күнү дагы баары текшерилген. Бирок эмнеден улам мындай болгону азырынча түшүнүксүз, аны түзүлгөн комиссия аныктайт.


«ЫЙЛАГАНДАР, НЕС АБАЛЫНДАГЫЛАР, ДҮРБӨЛӨҢГӨ ТҮШКӨНДӨР...»

«Мындай коркунучту тасмадан көрүү башка, чыныгы жашоодо баштан өткөрүү такыр башка экен. Эч кимге мындай абалга туш болууну каалабайбыз» деп учактагы абал тууралуу жүргүнчүлөр мындайча сүрөттөп беришти.


Аваз Акимов, ырчы:
– Учак көтөрүлгөндөн көп өтпөй бир нерсе жарылгандай катуу үн чыкты. Учак кыймылдап туруп, ылдый көздөй катуу түшө баштадык. Ал учурда баарыбыз дүрбөлөңгө түштүк. Учак ылдыйлап баратып бир аз түзөлүп, кайра калчылдап ылдый түшүп бараттык. Ал учурдагы коркунучту сөз менен айтып жеткире албасам керек. Учак жарылган тасмаларды элестеттим. Аман каларыбыздан үмүтүм үзүлүп калган. Анткени борт коштоочулар өздөрү нес абалында жүрүштү. Алар абалды башкарып, «коркпогула, баары жакшы болот» деп айтып койсо, балким, эл бир аз тынчтанып калмак. Өздөрү көздөрүнөн жаш айланып, эч кимди укпай эле ары-бери басып жүрүштү. Жүргүнчүлөргө эч ким, эч кандай маалымат берген жок, кийин гана учактын бир кыймылдаткычы күйүп кеткенин билдик.
Аман калганыма башында ишене алган жокмун. Башым, бөйрөгүм ооруп кыйналдым. Кыймылдаткычтын күйүп кеткенин көрүп дагы бир жолу корктум. Негизи Бишкек-Баткен рейси менен учканга көңүлүм тартпай жатканда досторум көндүрүшкөн. Анткени бир ирет Баткенге учканымда учак калдырап-шалдыраган абалда экенин көрүп коркуп калгам. Бул окуя мен үчүн чоң сабак болду. Азыр көп нерсеге көз карашым өзгөрүп, болор-болбос маселелерге жинденбей, ойлонбой калдым.


Шакирбай Хакимов:
– Учак көтөрүлгөндө эле уктап калгам. Кыйкырык-өкүрүктөн улам ойгондум. Ыйлагандар, нес абалындагылар, дүрбөлөң түшкөндөр... Ошол убактагы сезимдеримди айтып бере албайм, аябай коркунучтуу. Эч кимдин башына салбасын. Акыркы мүнөттөрдү жашап жатам деп ойлодум.
Биз өмүрүбүз үчүн экипаж мүчөлөрүнө карызбыз. Учкуч Дмитрий Палашкинге жолуксам, аны бир жерге алып барып коноктойм. Мындай адамдарды баалаш керек. Бардык эле адамдар борт коштоочу, учкуч боло албайт экенин түшүндүм. Булар өзгөчө күчтүү адамдар болушу керек экен.
Учак жеңил конду. Жерге конгондо дарыгерлер жүргүнчүлөргө дары берип, укол сайып, кан басымдарын текшерип жатышты. Мага дары жардам берген жок, селейип эле турдум. 100 грамм арак ичкенден кийин өзүмө келе баштадым. Анан гана эмне болгонун түшүнүп, шыр эле жакындарыма телефон чалдым. Ага чейин ыйлаган эмесмин. Аялым менен сүйлөшкөндө ыйлап жаттым. Жубайыма «2 кой союп, муктаждарга тараткыла, мен аман калдым» дедим.


ДМИТРИЙ ПАЛАШКИН, УЧКУЧ: «ЭРДИК ЖАСАГАН ЖОКМУН. ЖУМУШУМДУ ГАНА АТКАРДЫМ»
Аталган окуяда башкы ролдогу каармандар – учкучтар. Ошол убактагы окуянын андан ары өнүгүшү, 100гө жакын адамдын өмүрү учак экипажынын командири Дмитрий Палашкин менен экинчи учкуч Талгат Миндубаевдин колунда эле. Жайдары мүнөз Дмитрий Палашкин жөн гана өзүнүн милдетин аткарганын айтып отурду.

– Саламатсызбы? Алгач окуя тууралуу айтып берсеңиз.
– Саламатчылык! Ал күнү кадимкидей эле рейске чыкканбыз. Абага көтөрүлгөндөн 15 мүнөттөн кийин эле учактын бир кыймылдаткычы иштен чыкканын байкадык. Бул боюнча диспетчерге кабар берип, артка кайтарыбызды айттык. Штаттык режимде эле иштедик. Негизи биз жыл сайын машыгуулардан өтүп, ар бир авариялык абалдан кантип чыгуу боюнча даярданабыз. Машыгуу тренажёру Бельгиянын Брюссель шаарында жайгашкан. Бул жылы ушул окуядан бир жума мурун, тактап айтканда, 23-27-февраль күндөрү барып окуудан өтүп келгем.
– Адамбыз да, мындай абал жаралганда баарыбыз эле коркобуз, учкучтар дагы коркобу?
– Мындай учурда учкуч үчүн эмоция жөнүндө сөз болбошу керек. Маселенин жаралганынан жерге конгончо 14 мүнөт убакыт болду. Анда эмоцияга алдырсам, иштегенге убактым калбай калмак. Эмоцияга кетирген убакытты системди иштеп чыгууга жумшап, ошол боюнча аракет жасаш керек. Окуянын ошол убакыттан ары оң тарапка өнүгүүсү үчүн аракет кылдык. Эмоцияларга жерге конгондон кийин орун берсең болот. Баары жакшы өтүп, ийгиликтүү конгонубузга, жүргүнчүлөрдүн аман калганына кубандык.
– Канча жылдан бери учак башкарасыз?
– Жашым 52де. 1987-жылдан бери ушул кесипти аркалап келем. Жалпы 12 миң саат учтум. Ар кандай типтеги учактарда учтум. RJ-85 менен 4 жылдан бери достошуп келем. Бул типтеги учак менен алгачкы жолу стандарттык эмес абалга кабылдым. 31 жылдык тажрыйбамда ар кайсы тетиктердин иштебей калган учурлары болгон. Баарынан жеңил өтүп жатам. Мурда советтик учактарда уччубуз, бул Англияныкы. Мунун өзү жакшы көрүнүш. Учакта 4 кыймылдаткыч бар, анын бирөө иштебей калса, 3 кыймылдаткыч деле ошондой иш алып бара берет. Бирок кооптуу абал болгондуктан артка кайттык.
– Эрдик жасадым деп ойлойсузбу?
– Жок. Жумушумду аткардым. Биз да, борт коштоочулар да өзүбүздү жоготпой, ишибизди так аткара алдык деп ойлойм. Бирок бүгүн мени менен сүрөткө түшүштү. Аэропортко кирип баратсам авиациялык коопсуздук кызматынын өкүлдөрүнүн бири жаныма келип, «Ошол рейстин экипаж командири сиз белеңиз? Сиз менен сүрөткө түшүп алсам болобу?» деп сүрөткө түштү. Телефон чалып рахмат айткандар болуп жатат. Жагымдуу, албетте.
– Жумушуңуз эмнеси менен кызык?
– Кесибимди аябай жакшы көрөм. Билесизби, мен 52ге чыгып калсам дагы романтикмин. Булуттар, асман, бийиктикке көтөрүлүү, учакта учуунун өзү керемет. Менимче, авиацияга байланышкан жумуш мага эле эмес, баарына жакса керек.

Учкучтар Дмитрий Плашкин менен Талгат Миндубаев.


Перизат Музуратбекова
koom@super.kg



"Супер-Инфо" гезитинин материалдары жеке колдонууда гана уруксат.
Жалпыга таратуу "Супер-Инфо" гезитинин редакциясынын жазуу түрүндөгү уруксаты менен гана болушу мүмкүн.

Рейтинг: Рейтинг  11 
Комментарийлер(18)
13.03.2018. 09:24 
Тайпасы:
Жаран
Комментарийлердин саны:
10
Катталган:
07-09-2013
Соӊку аракети:
28-10-2018 19:15
Жынысы:
Белгисиз
+26
Пассажирлер аман калганына учкучка ыразыы болуп жататдар эми видеодо кудайга жалбарып жатат элего ыйлап
Анекдот барго самолетдо кетип жататдар бир убакта самолет мотору иштебей калды дейт. Баары ыйлап кудай тируу калтыра кор дейт. Жерге тушкондон баары кудайга ыраазы болбой аябай кыйын учкуч экен сактап калды деп
16.03.2018. 18:20 
Тайпасы:
Жаран
Комментарийлердин саны:
150
Катталган:
10-08-2016
Соӊку аракети:
13-12-2018 18:23
Жынысы:
Белгисиз
+2
Valley.of.the.Wolves,жататдарын жакшы экен))))
13.03.2018. 09:49 
Тайпасы:
Жаран
Комментарийлердин саны:
165
Катталган:
13-07-2013
Соӊку аракети:
13-12-2018 21:37
Жынысы:
Белгисиз
Калаасы:
Бакыт калаасы!
+29
Ошо кудайдын буйругу менен сактап калды да, же учкуч да элге кошулуп кудайдан тилеп отура бериш керек беле?

Аллахым өзү жакшы, баарыңардын ичээр сууңар, көрөр күнүңөр бар экен, аман калганыңарга шүгүр! Жашоонун таттуулугу, өмүрдүн барктуулугу силерге миң эсе сезилип...Окуган адамдын жүрөгү оозуна кептелетко...
15.03.2018. 15:45 
Тайпасы:
Конок
Комментарийлердин саны:
1
Катталган:
14-03-2018
Соӊку аракети:
12-06-2018 17:37
Жынысы:
Белгисиз
0
jemile,эн туура
13.03.2018. 09:53 
Тайпасы:
Жаран
Комментарийлердин саны:
647
Катталган:
01-02-2017
Соӊку аракети:
13-12-2018 23:50
Жынысы:
Белгисиз
+11
Мунун баары Аллахтан. Аллах таалам кааласа алып кетет,каалабаса жок. Аман калганынарга алла шугур.
13.03.2018. 10:02 
Тайпасы:
Жаран
Комментарийлердин саны:
311
Катталган:
12-02-2017
Соӊку аракети:
31-10-2018 00:29
Жынысы:
Белгисиз
Калаасы:
Супер-Инфо
-28
Болбогон эле көйгөй ал бир кыймылдаткыч иштебей калганы. Мен эки кыймылдаткычтуу самалёт депмин, төртөө турбайбы. Эки кыймылдаткычтуу учактар деле бироосу иштен чыкса учуп кете берет. Ал эмес баардык кыймылдаткыч иштен чыгып, же учактын куйуучу майы тугонуп калып, ошондо да кондурган учурлар бар дуйнолук практикада
13.03.2018. 10:16 
Тайпасы:
Жаран
Комментарийлердин саны:
751
Катталган:
17-04-2013
Соӊку аракети:
13-12-2018 21:54
Жынысы:
Белгисиз
Калаасы:
Баткен
+25
vavilon., ошол убакта учакта болгонуңда оюң башкача болмок.
13.03.2018. 10:25 
Тайпасы:
Жаран
Комментарийлердин саны:
311
Катталган:
12-02-2017
Соӊку аракети:
31-10-2018 00:29
Жынысы:
Белгисиз
Калаасы:
Супер-Инфо
-32
Dalil, Болмок эмес, анткени бир кыймылдаткыч иштен чыкса эч нерсе болбошун жакшы билем, антип паника кылуунун кереги жок.
15.03.2018. 14:47 
Тайпасы:
Жаран
Комментарийлердин саны:
15
Катталган:
29-09-2017
Соӊку аракети:
03-10-2018 15:42
Жынысы:
Белгисиз
+4
vavilon.,самалёт деп жазганын эле че стоит. Мен аябай ишеничтемин сенин самолет тетиктери боюнча билеринди
15.03.2018. 20:51 
Тайпасы:
Жаран
Комментарийлердин саны:
311
Катталган:
12-02-2017
Соӊку аракети:
31-10-2018 00:29
Жынысы:
Белгисиз
Калаасы:
Супер-Инфо
-2
Farhat25, Мен учактардын авариялары тууралуу ар жерден окугандарыма таянып жазып жатам. Самолёт деп жазамынбы самалёт деп жазамынбы, негизгиси оюмду билдирип жатам. Интернетте комментарийлерде толгон токой каталар менен жазат баары эле. Мен сага макала жазып, же кандайдыр важная информация жазып жатканым жок.
15.03.2018. 06:09 
Тайпасы:
Жаран
Комментарийлердин саны:
41
Катталган:
04-09-2016
Соӊку аракети:
14-12-2018 01:29
Жынысы:
Белгисиз
+4
vavilon.,сени Учкуч дейн десем самолёт кандай жазылганын билбейсин. Тантырап дагы комментарий жазып койот
15.03.2018. 20:22 
Тайпасы:
Жаран
Комментарийлердин саны:
311
Катталган:
12-02-2017
Соӊку аракети:
31-10-2018 00:29
Жынысы:
Белгисиз
Калаасы:
Супер-Инфо
-2
Zaina, Шашылышта боло берет, экзамен тапшырып жаткан жокмун. Ананда орус тилинде САМОЛЁТ деп жазылат, мен орус эмесмин.
19.03.2018. 11:53 
Тайпасы:
Жаран
Комментарийлердин саны:
4
Катталган:
04-01-2018
Соӊку аракети:
13-12-2018 15:56
Жынысы:
Белгисиз
0
vavilon., орус тилинде САМОЛЕТ а кыргыз тилинде САМАЛЕТ деп жазылат деп койбойсунбу
13.03.2018. 10:07 
Тайпасы:
Жаран
Комментарийлердин саны:
144
Катталган:
05-03-2017
Соӊку аракети:
11-12-2018 11:02
Жынысы:
Белгисиз
+22
Ажалын жетсе жерде ташка чалынып деле олосун... Ажалын жетбесе асмандан деле аман эсен коносун. Алланын кудупети. Жана летчиктердин оз ишин мыкты билгендиги
13.03.2018. 10:45 
Тайпасы:
Жаран
Комментарийлердин саны:
311
Катталган:
12-02-2017
Соӊку аракети:
31-10-2018 00:29
Жынысы:
Белгисиз
Калаасы:
Супер-Инфо
-13
Самалёттун автоунаага караганда коопсуз экенинин далили. Автоунаада бирнерсе болсо соо калууң кыйын, учакта анантип бузулса да эч нерсе болбойсун.
13.03.2018. 10:54 
Тайпасы:
Жаран
Комментарийлердин саны:
3
Катталган:
02-02-2018
Соӊку аракети:
13-12-2018 15:54
Жынысы:
Белгисиз
+5
100 грамм арак((((
13.03.2018. 14:00 
Тайпасы:
Жаран
Комментарийлердин саны:
1426
Катталган:
11-01-2017
Соӊку аракети:
13-12-2018 19:00
Жынысы:
Белгисиз
+9
ырчылардын комментарийлери бесит, калдырап шалдыраган самолет деп как будто озундо менчик самолет бардай. а мына 100грамм мужик!
13.03.2018. 15:24 
Тайпасы:
Жаран
Комментарийлердин саны:
241
Катталган:
04-07-2017
Соӊку аракети:
09-12-2018 11:25
Жынысы:
Белгисиз
+8
Аллах сактаптыр бирок учкуч дагы азамат аман болгула
13.03.2018. 16:59 
Тайпасы:
Жаран
Комментарийлердин саны:
9
Катталган:
26-12-2017
Соӊку аракети:
13-12-2018 08:11
Жынысы:
Белгисиз
+8
Ошол учкучка тош белги бериш керек, ушунча адамдын омурун сактап калган, Азамат экен, анан каяктагы эки созду жаттап алып ырдагандарга бербей
Nur96fat0000 түзөттү 2018-03-13 17:02:12
13.03.2018. 18:24 
Тайпасы:
Жаран
Комментарийлердин саны:
255
Катталган:
15-08-2017
Соӊку аракети:
14-12-2018 01:28
Жынысы:
Белгисиз
+4
Кудай сактаптыр, аман калыпсынар. Ошол убактагы коркконунарды элестетип алып коркуп кеттим.
13.03.2018. 19:31 
Тайпасы:
Жаран
Комментарийлердин саны:
335
Катталган:
31-05-2017
Соӊку аракети:
11-12-2018 16:24
Жынысы:
Белгисиз
+2
Дайыр бар экен ичинде депатат эленерр но,Эми Аваз чыгып калдыго ,андай мындай депеле
13.03.2018. 21:00 
Тайпасы:
Жаран
Комментарийлердин саны:
1
Катталган:
28-01-2018
Соӊку аракети:
11-08-2018 13:55
Жынысы:
Белгисиз
0
Кудай сактаптыр. Тынч бололу. Уч куласа, тирүү калууга шанс жокко эсе.
14.03.2018. 03:29 
Тайпасы:
Жаран
Комментарийлердин саны:
38
Катталган:
13-01-2017
Соӊку аракети:
14-12-2018 00:09
Жынысы:
Белгисиз
Калаасы:
Франкфурт Майн Германия
+2
Тиги байкенин арактан бастырганы жакшы экен, озу олойун деп жатса, дагы деле кыргыз эли акыркы жолу болсо да аракты ичип калыш керек))))
14.03.2018. 10:21 
Тайпасы:
Жаран
Комментарийлердин саны:
19
Катталган:
26-02-2014
Соӊку аракети:
29-09-2018 12:33
Жынысы:
Белгисиз
Калаасы:
Бишкек шаары
+7
Ушул учурда атеист баптисттин баары кудай деп ийди болуш керек
14.03.2018. 14:18 
Тайпасы:
Жаран
Комментарийлердин саны:
7
Катталган:
20-04-2017
Соӊку аракети:
15-10-2018 10:49
Жынысы:
Белгисиз
+3
Аллах улук, бары аллахтан
14.03.2018. 16:42 
Тайпасы:
Жаран
Комментарийлердин саны:
5
Катталган:
04-03-2018
Соӊку аракети:
17-09-2018 16:14
Жынысы:
Белгисиз
Калаасы:
Москва
+6
Лётчиктерге чексиз сыйлык берсе арзыйт! 96 жургунчуну жаракат алдырбай жерге самолётту кондурганы учун. Жакында эле Домодедоводон учкан АN-148 бир да жургунчусу калбай орттонуп кеттиго. Лётчиктер азамат экен!!!
04.04.2018. 08:43 
Тайпасы:
Жаран
Комментарийлердин саны:
6
Катталган:
24-11-2017
Соӊку аракети:
13-12-2018 11:04
Жынысы:
Белгисиз
0
Аай иий мынча эмне акылдуусунар?!Тиги тигинин катасын ондоп жатат."Самолёт" болот деп,а ОЗУ "койот"деп жазып атат,хотя "коёт"болот го.Баары ката жазып алышы толук мумкун.Мелочтанып ар кимдин созуно сайылбай эле койсонор.Как будто шумдук бир нерсе кылып жаткансып ката ондогуч боло каласынар...
1
Комментарий калтыруу үчүн өз ысымыңыз менен кириңиз же каттоодон өтүңүз.
 
Бөлүмдүн статистикасы
соңку 15 мүнөт ичинде 0 колдонуучу (Катталган: 0, коноктор: 0) бул макаланы окуду:

Макалалардын саны:
21592;
 
Маалымат-маанайшат порталы
2006-2018 © SUPER.KG
Кыргыз Республикасы, Бишкек шаары,
Күрөӊкеев көчөсү - 180
"Супер-Инфо" гезитинин материалдары жеке колдонууда гана уруксат.
Жалпыга таратуу "Супер-Инфо" гезитинин редакциясынын жазуу түрүндөгү уруксаты менен гана болушу мүмкүн.
Рейтинг@Mail.ru
Биз социалдык тармактарда: