Миф 1: Атырдуу жалаяктар зыян
Мындай ырастоону мен курбумдан уккам.
“Атырлуу жалаякты колдонууга болбой турганын билесиң да? Дайыма нейтралдуу жыты бар продукцияны танда", - деп көрсөтмө берди ал текчедеги бренддерди иргеп.
Бирок кантип?
«Кардарларга гигиеналык каражаттарды сунуштоодон мурун алар текшерүүдөн өтүшү керек, анткени сөз аялдардын ден соолугу жөнүндө болуп жатат. Мындай учурда жогорку сапаттагы буюмдар эч кандай зыян алып келбейт. Бирок бир бирок бар. Организмдин жеке өзгөчөлүктөрү менен, теринин сезгичтиги жогорулаган, аллергиялык реакциялар чындап эле пайда болушу мүмкүн. Андыктан эгер сиздин аллергияңыз болсо, анда сиз үчүн эң жакшы вариант Sensitive деген маркасы бар продуктулар болот», - деп түшүндүрөт Bella гигиеналык каражаттарды өндүрүүчүнүн медициналык өкүлү, акушер-гинеколог Райкан Асылбекова.
Миф 2: жалаяктар инфекцияны пайда кылат
Интимдик гигиеналык каражаттарды ак ниеттүү өндүрүүчүлөр аны мүмкүн болушунча коопсуз кылууга аракет кылышкандыктан, жалаяктар инфекциянын коркунучун жашырбайт. Дагы бир нерсе, аял өзүнүн гигиенасын көзөмөлдөп, жалаяктарын дайыма алмаштырып турушу керек (жок дегенде 2-3 саат сайын). «Болбосо, ыңгайсыздык жана жагымсыз жыттан тышкары, кыжырдануу жана кындын микрофлорасын бузуу мүмкүн», - деп эскертет эксперт.
3-миф: тазартылган жалаяк
Акушер-гинекологдун айтымында, тазартылган жалаяктар деген доомат эң кеңири тараган мифтердин бири. Чындыгында бул андай эмес. Бирок кутучадагы ар бир жаздыкчанын өзүнүн жеке таңгагы бар болушу абзел, анткени бул шарттын аткарылышы продуктуну колдонууда, аны үйдө жана аялдын сумкасында сактоодо тазалыкты камсыздайт.
Миф 4: жалаяктар микрофлорго таасирин тийгизбейт
Тилекке каршы, бул андай эмес. Продукциялар микрофлораны бузат, анткени алар адатта, теринин "дем алышына" тоскоол болгон бир нече катмар пластикалык материалдардан турат. Ошондуктан өз убагында жеке гигиеналык каражаттарды өзгөртүү үчүн абдан маанилүү болуп саналат.
Миф 5: жалаяктагы көк жээк коргоочу катмар болуп саналат
Чынында, бул жээк нымдуулукту көбүрөөк соруп турган аймакты көрсөтөт. Бул ошондой эле бөлүштүрүү зонасын көрсөтүү үчүн маркетологдун акылдуу кадамы.