super.kg logo
  Спорт  

Рио-2016: Олимпиадага аттанган спортчулардын акыркы тобу 24-августта кайтып келет

 

Эртең, 24-августта "Рио-де-Жанейро-2016" Олимпиадасына аттанган спортчулардын акыркы тобу Кыргыз жерине кайтып келет. Бул тууралуу Жаштар иштери, дене тарбия жана спорт мамлекеттик агенттигинен кабарлашты.

Маалыматка ылайык, кайтып келе жаткан топто балбандар Арсен Эралиев, Руслан Царев, Мурат Рамонов, Жанарбек Кенжеев, Айсулуу Тыныбекова, Магомед Мусаев, Айаал Лазарев жана жеңил атлет Илья Тяпкин бар.

Кошумчалай кетсек, Олимпиадага 6 спорт түрүнөн 19 спортчу аттанган. Спортчулардын ичинен оор атлет Иззат Артыков коло медаль уткан. Бирок допинг чырына байланыштуу анын медалы алынып, башка спортчуга ыйгарылмакчы. Ал эми башка спортчуларга ийгилик жылмайган жок.



 
 Тектеш кабарлар 
 Рубрикадагы соңку кабарлар 

Урматтуу колдонуучу! Эгер сизде коомчулуктун көңүлүн буруп, талкууну талап кылган жаңылыгыӊыз болсо биз менен бөлүшүӊүз.
Рейтинг: Рейтинг 0 
Комментарийлер(7)
23.08.2016. 11:44 
Тайпасы:
Жаран
Комментарийлердин саны:
52
Катталган:
04-03-2015
Соӊку аракети:
09-09-2018 10:58
Жынысы:
Белгисиз
Калаасы:
Эркин Тоо
+5
Жакшылап духун тушурбой тосуп алалы келечек алдыда
23.08.2016. 11:59 
Тайпасы:
Жаран
Комментарийлердин саны:
333
Катталган:
25-03-2016
Соӊку аракети:
22-09-2018 16:48
Жынысы:
Белгисиз
+7
Айсулуну Жакшылап тоскула
23.08.2016. 12:08 
Тайпасы:
Жаран
Комментарийлердин саны:
18
Катталган:
15-03-2015
Соӊку аракети:
26-06-2018 01:45
Жынысы:
Белгисиз
+3
Рио 2016 ыплас болду! Жалан ичип чегип алгандар комиссия болгондой! Биздикилерди артка тузук эле тартышты шумшуктор! Ошондуктан башты бийик которуп салтанат менен тосуп алайлы! Келечек алдыда!
23.08.2016. 12:23 
Тайпасы:
Кыймылы жок
Комментарийлердин саны:
149
Катталган:
12-08-2016
Соӊку аракети:
03-10-2016 14:20
Жынысы:
Белгисиз
+7
Айсулуу келеери мн супер интервью алгыла РИОго баргандардан 1 Айсулуу мн Арсен чын дилинен аракет кылды!
23.08.2016. 13:29 
Тайпасы:
Жаран
Комментарийлердин саны:
103
Катталган:
17-07-2016
Соӊку аракети:
23-09-2018 22:55
Жынысы:
Белгисиз
Калаасы:
Кучагы толгон ооматка, Кош келиниздер Ноокатка!
0
Guli000, баары эле жакшы аракет кылды.
23.08.2016. 16:20 
Тайпасы:
Жаран
Комментарийлердин саны:
7
Катталган:
22-08-2016
Соӊку аракети:
24-04-2018 18:20
Жынысы:
Белгисиз
0
Арсен Эралиев,Магомед Мусаев , Айсулуу Тыныбекова вы молодцы))) вы боролись достойно!!!!!! Вы для нас уже победители!
23.08.2016. 18:31 
Тайпасы:
Кыймылы жок