super.kg logo

Аптаптуу ысык менен коштолгон жай мезгилинен фоторепортаж

 

Бүгүн, 26-июнда Бишкекте 31 градус ысык болууда. Өлкө аймагында бүгүнкү күн дем алыш болсо да, аба ырайынын жогорку көрсөткүчүнө байланыштуу сейилдөөгө чыккан шаар тургундарынын санынын аздыгы байкалат. Ал эми айрым ата-энелер шаардын борбордук аянтындагы фонтандардын жанында балдарын ойнотуп, балдар эле эмес чоңдор дагы бири-бирине суу чачышып жатышканын көрүүгө болот.

Күндүн ысыгынан тургундар эле эмес, жаныбарлар да көлөкөлөп жатышкан мезгили. Бир гана гүлдөр аптаптуу ысыкты сезбей, шаардыктарга жагымдуу маанай тартуулап жатышкандай...



 
 Рубрикадагы соңку кабарлар 

Урматтуу колдонуучу! Эгер сизде коомчулуктун көңүлүн буруп, талкууну талап кылган жаңылыгыӊыз болсо биз менен бөлүшүӊүз.
Рейтинг: Рейтинг 2 
Комментарийлер(7)
26.06.2017. 13:27 
Тайпасы:
Жаран
Комментарийлердин саны:
138
Катталган:
15-02-2013
Соӊку аракети:
12-11-2018 20:16
Жынысы:
Белгисиз
Калаасы:
Бишкек Новосибирск
0
Урматтуу супер инфонун жамааты. Майрамыныздар кут болсун. Айтаар созум. Бугун дуйшомбу супер инфонун жаны саны чыкмак эмнегедир кечигип жатат. Биз орусияда иштегендер ушул сайтан гана окуй алабыз жаны сандарын. Жообун кутобуз.
26.06.2017. 13:34 
Тайпасы:
Жаран
Комментарийлердин саны:
17
Катталган:
04-06-2016
Соӊку аракети:
12-11-2018 22:45
Жынысы:
Белгисиз
0
ady-88,мындан кийин шейшемби кундору чыгат экен.
26.06.2017. 13:31 
Тайпасы:
Тартип бузгандар
Комментарийлердин саны:
412
Катталган:
17-06-2015
Соӊку аракети:
10-07-2017 11:40
Жынысы:
Белгисиз
Калаасы:
moscow
+5
Москвага ыссыкты, бир эки жумага ! Ижарага бере турунуздар!!! Ушудук! Жаан чаачын кетпей жатат.
26.06.2017. 14:41 
Тайпасы:
Жаран
Комментарийлердин саны:
42
Катталган:
28-07-2016
Соӊку аракети:
06-10-2018 15:09
Жынысы:
Белгисиз
Калаасы:
Ош шаары.
-1
Мен ысыкты сезбейм себеби иштеген жер өтө салкын кондиционер бар. Элдердей болуп футболка чолок шым кийип жүрө албайм.
26.06.2017. 17:18 
Тайпасы:
Жаран
Комментарийлердин саны:
33
Катталган:
29-12-2014
Соӊку аракети:
12-11-2018 20:28
Жынысы:
Белгисиз
+1
Урматтуу Супер инфо жамааты!!! Сиздерге терен ыраазычылык билдирип, ишинерге ийгилик каалап кетемин!!! Чындыгында бир график менен чыгарсанар интернетке сураныч бизди ай караган текедей кылбай.Москвада же сатып ала албасак гезитти
26.06.2017. 17:24 
Тайпасы:
Супермодератор
Комментарийлердин саны:
4717
Катталган:
05-09-2011
Соӊку аракети:
12-11-2018 19:35
Жынысы:
Белгисиз
Калаасы:
SUPER.KG
+1
nazgul1905, саламатсызбы? Сунушуңузга рахмат, эске алабыз.
27.06.2017. 01:42 
Тайпасы:
Жаран