super.kg logo

Милиция Чубак Жалиловдун 6 саат суракка алынгандыгы боюнча комментарий берди

 

2-декабрь күнү Чубак Жалилов Ысык-Көлдө дарыланып жаткан жеринен Бишкекке алынып келип, Бишкек ШИИББинин тергөөчүлөрү тарабынан 6 саат суракка алынганын анын жактоочусу Акин Токталиев билдирген. Бүгүн ШИИББинин маалымат кызматынын жетекчиси Адыл Оморов Жалиловдун суракка алынышы боюнча комментарий берди. Анын айтымында, Жалиловдун 6 саат суракка алынганы боюнча жактоочунун маалыматы чындыкка жатпайт.

"Жалиловго карата кылмыш иши козголгон жок. Бирок өзүнүн айткан сөздөрү жана ага карата жазылган арыз боюнча тергөөчүлөрдүн суроолоруна жооп берди. 6 саат суракка алынганы калп, 3-4 сааттай гана сурак берди. Ошондой эле жактоочунун "бийлик өкүлдөрүнө көрсөтөбүз дешип видеого да тартышты" деп айтканы чындыкка жатпайт. Видео тергөө үчүн эле тартылат. Тергөө тарабынан эч кандай мыйзам бузуу катталган жок", - деди Оморов.

Эске салсак, диний ишмер Чубак Жалилов өткөн жума элден келген суроолорго жооп берип жатып экинчи аял алганын айткан видеосун тараткан. Анын мындай аракети катуу талкууга алынып, "Кылым шамы" борборунун директору Азиза Абдирасулова диний ишмердин айткандарын текшерип чыгып, укуктук баа берүү боюнча Башкы прокуратурага кайрылган.

Кыргыз Республикасынын Кылмыш-жаза кодексинин 153-беренесинде "Эки же андан көп аял алганда, башкача айтканда, жалпы чарба жүргүзүп, эки же андан көп аялдар менен чогуу жашаганда, эки жылга чейинки мөөнөткө эркиндигинен ажыратууга жазаланат" деп жазылган.



 
 Рубрикадагы соңку кабарлар 

Урматтуу колдонуучу! Эгер сизде коомчулуктун көңүлүн буруп, талкууну талап кылган жаңылыгыӊыз болсо биз менен бөлүшүӊүз.
Рейтинг: Рейтинг 5 
Комментарийлер(27)
04.12.2017. 13:38 
Тайпасы:
Жаран
Комментарийлердин саны:
415
Катталган:
20-04-2017
Соӊку аракети:
25-09-2018 23:42
Жынысы:
Белгисиз
-39
Каргыш тийсин! Экинчи аял ал эле ал деп эркектерди угуттоп жатып бей күнөө наристелер өз жандарын кыйып жатат ошолордун убалы тийсин.
04.12.2017. 13:44 
Тайпасы:
Жаран
Комментарийлердин саны:
18
Катталган:
08-08-2016
Соӊку аракети:
26-09-2018 02:09
Жынысы:
Белгисиз
+30
Baku88,Алла ыйман берсин сизге!
rustin13 түзөттү 2017-12-04 13:45:32
04.12.2017. 13:47 
Тайпасы:
Тартип бузгандар
Комментарийлердин саны:
30
Катталган:
01-01-2017
Соӊку аракети:
11-06-2018 16:43
Жынысы:
Белгисиз
+19
Baku88,башка улуттар менен ойношуп тууп таштап кеткенде коро экинчи Аял болуп тийсин дегендирда.
04.12.2017. 13:52 
Тайпасы:
Жаран
Комментарийлердин саны:
200
Катталган:
24-10-2016
Соӊку аракети:
25-09-2018 18:10
Жынысы:
Белгисиз
-15
Azatbek83,Кыргыздын ар-намысы жок эркегине 2-3- аял болуп, бир грамм укукка ээ болбой,дагы канча катын ала коет экен деп зарлап, кор болгончо, башка улуттун жигитине биринчи аял болуп эркелеп жашаган жакшы.
04.12.2017. 14:17 
Тайпасы:
Жаран
Комментарийлердин саны:
213
Катталган:
31-05-2017
Соӊку аракети:
25-09-2018 22:35
Жынысы:
Белгисиз
+18
Asyl10,кайсы улут биринчи
аял кылып жыргатып атат?
Мен билген эле кыргыз эжелер
Россияда озбектен торошуп
атасы Озбекстандан келбей
коюшкан балдары менен таштап.
04.12.2017. 13:49 
Тайпасы:
Жаран
Комментарийлердин саны:
287
Катталган:
28-08-2016
Соӊку аракети:
14-09-2018 20:55
Жынысы:
Белгисиз
Калаасы:
Алай куу
+15
Baku88, кокус эже карындаш урук тууганын жесир калып калса, ыймандуу момунга бергин келбей ташка отко сууга сыйынган каапырга бергин келет окшойт.
Каапырларга бербегиле деп атат и башка улутка бергиче оз кыздарыбыз озубузго тийсин десе сен тетири суйлодун гоо.

Менден белек бир МИНУС!!!!!!!!::))
toktor89 түзөттү 2017-12-04 13:56:17
04.12.2017. 14:47 
Тайпасы:
Жаран
Комментарийлердин саны:
8
Катталган:
15-08-2017
Соӊку аракети:
25-09-2018 18:34
Жынысы:
Белгисиз
-5
toktor89,белегин озуно насип кылсын
04.12.2017. 14:32 
Тайпасы:
Жаран
Комментарийлердин саны:
718
Катталган:
17-04-2013
Соӊку аракети:
25-09-2018 21:53
Жынысы:
Белгисиз
Калаасы:
Баткен
+7
Baku88, ушундан көрө ойноштук кылгандарды каргасаң туура болмок. Акчаны намыстан жогору коюп кыздарын аялын жалгыз чет өлкөгө жөнөткөндөрдү каргасаң жарашмак.
04.12.2017. 15:20 
Тайпасы:
Жаран
Комментарийлердин саны:
320
Катталган:
01-02-2017
Соӊку аракети:
26-09-2018 09:10
Жынысы:
Белгисиз
+4
Baku88, каргышын озуно кайтсын.
Tyty1990 түзөттү 2017-12-04 15:24:11
04.12.2017. 13:42 
Тайпасы:
Жаран
Комментарийлердин саны:
6
Катталган:
06-02-2017
Соӊку аракети:
26-09-2018 09:14
Жынысы:
Белгисиз
-13
Ажы балдарды да белге тептирип жатабы катын алам деп
04.12.2017. 14:25 
Тайпасы:
Жаран
Комментарийлердин саны:
154
Катталган:
22-04-2017
Соӊку аракети:
26-09-2018 08:48
Жынысы:
Белгисиз
+6
Jelezo, ар ким оз жолунда белге тепкидей зынаа кылдыбы биз адамбыз бир аз ойлонуп суйлосок. Экинчини эркектер алат эркек эместерге бироо да коптук кылат. Так что алгыла эркексинерби бирок ажырашкан бала чакасы менен алып баккыла эркек экенинерди далилдегиле.
04.12.2017. 14:06 
Тайпасы:
Жаран
Комментарийлердин саны:
154
Катталган:
22-04-2017
Соӊку аракети:
26-09-2018 08:48
Жынысы:
Белгисиз
+3
Биз адамбыз бир аз узунурак ойлойлу. Кыргызстанда 1 жылда 8000(сегиз мин)кыз келиндер ажырашат экен. Орто эсепте кыргызстанда 58мин . 60.мин кыз келиндердин куйосу жок. Бирок таза динди билбегенибиз учун аялдарыбыз да эркектерибиз да периште эмес. Устазга каршы болуп аткандарга Суроо. 1-Кыргызстандагы 58мин 60мин кыз келиндерди ким алат? 2-Эмне алар экинчи сорттогу адамдарбы? 3-Эмне алар бактылуу жашаганга акыс жокпу? Барыбызда ажырагкан туугандар бар жэ жалганбы? Аларды ким ойлойт?????????????
04.12.2017. 14:50 
Тайпасы:
Жаран
Комментарийлердин саны:
8
Катталган:
15-08-2017
Соӊку аракети:
25-09-2018 18:34
Жынысы:
Белгисиз
+4
KAYRATBEK,ошол 8000эрлери каяка кетет. Алар да бойдок калып атпайбы. Жылдызы туура келбесе башканы алат да
04.12.2017. 16:04 
Тайпасы:
Жаран
Комментарийлердин саны:
103
Катталган:
28-02-2012
Соӊку аракети:
25-09-2018 19:53
Жынысы:
Белгисиз
Калаасы:
Россия. Чита
0
KAYRATBEK,
1-суроого: Ошол ажырашкан кыз- келиндердин куйоолору кимди алат?
2- ге : Эч ким ажырашкандарды 2-сорт дей албайт, ар кимдин тагдыры ар кандай.
3-го: Бешенеге жазылганын корушот.
Же эмне алар барып " бизди ким алат? " - деп арызданып жатабы?
Колунан келгендер ала беришсин.Балпайган байбиче,жайкалган карыя болуп балдардын торундо олтурганга эмне жетсин. Сый- урматтан кетип ар жакка темтендеп, бала- чакасына жузу жарык боло албай. Байбичеге эмне
04.12.2017. 14:12 
Тайпасы:
Тартип бузгандар
Комментарийлердин саны:
481
Катталган:
14-08-2017
Соӊку аракети:
13-04-2018 21:54
Жынысы:
Белгисиз
-7
Чубак ажыны камаш керек 2 жылга!!! Экинчи аял алып, мен баштап берейин, улгу болоюн дейт, эми биринчи болуп камалып улгу болуп берсин, экинчи аял алгандарга эскертуу болуп....
04.12.2017. 16:01 
Тайпасы:
Жаран
Комментарийлердин саны:
7
Катталган:
06-03-2017
Соӊку аракети:
26-09-2018 00:40
Жынысы:
Белгисиз
+4
Too-tash, Чубак дамланы каматып коюп эки аялын бала чакасын сен багасыңбы? Аллахым сага да туура түшүнүк берүүсүн сурайм.
04.12.2017. 17:32 
Тайпасы:
Тартип бузгандар
Комментарийлердин саны:
2
Катталган:
12-03-2017
Соӊку аракети:
12-12-2017 15:18
Жынысы:
Белгисиз
0
muslim87, сот ууру менен адам олтургон кылмышкерлерди камап жатабы же алардын катын, бала-чакасын ким багат деп кое берип жатабы?!!

Чубак дамыллан билип туруп мыйзамды бузуп жаткан сон кылмыш жоопкерчилигине тартылып камалышы керек...

Катын, бала-чакасына тууган уругу каралашат... Мыйзам алдында байы да, кедейи да, молдосу да, кожосу да бирдей болууга тийиш.
04.12.2017. 14:19 
Тайпасы:
Супермодератор
Комментарийлердин саны:
1625
Катталган:
05-09-2011
Соӊку аракети:
26-09-2018 09:30
Жынысы:
Белгисиз
Калаасы:
Супер-Инфо
0
Bars88, KAYRATBEK, жеке айтышууларга жол берилбейт.
04.12.2017. 14:31 
Тайпасы:
Жаран
Комментарийлердин саны:
154
Катталган:
22-04-2017
Соӊку аракети:
26-09-2018 08:48
Жынысы:
Белгисиз
0
Админ Кечирим сурайм. Бирок кээ бир акылы тайкы алысты коро албаган озун эле ойлоп озгону ойлобогон адамдар ото кобобп кетти. Адам болгула. Чыныгы эркек биринчисин толлук камсыз кылат анан экинчисин алат анын балдары болсо аларды да толлук камсыз кылат. Бул ЭРКЕКТЕРДИН иши анан колдон келбегендер жон жургуло. Коомго элге башка жактан жардам бергиле бирок зыянынар тийбесин.
04.12.2017. 14:51 
Тайпасы:
Жаран
Комментарийлердин саны:
8
Катталган:
15-08-2017
Соӊку аракети:
25-09-2018 18:34
Жынысы:
Белгисиз
0
KAYRATBEK,сен дагы ал кудай жалгагыр
04.12.2017. 14:49 
Тайпасы:
Супермодератор
Комментарийлердин саны:
1625
Катталган:
05-09-2011
Соӊку аракети:
26-09-2018 09:30
Жынысы:
Белгисиз
Калаасы:
Супер-Инфо
-3
Too-tash, KAYRATBEK, жеке айтышууларга жол берилбейт. Кимдир-бирөөнү мазактоого, анын кадыр-баркына шек келтирген билдирүүлөрдү калтырууга тыюу салынган. 1 күндөн БАН!
04.12.2017. 15:06 
Тайпасы:
Жаран
Комментарийлердин саны:
357
Катталган:
22-02-2009
Соӊку аракети:
25-09-2018 22:39
Жынысы:
Белгисиз
+6
Эх адамдар Кыргыздар чындыкты тике карай албайтабыз. Кыз келиндери жүрөт го талаалап. Кээси кор болуп. Андан көрө кыргызга экинчи катын болуп бактылуу жашаса болду да. Башка улут силерди биринчи кылбайт только ойнош кылат
04.12.2017. 16:49 
Тайпасы:
Жаран
Комментарийлердин саны:
33
Катталган:
31-10-2011
Соӊку аракети:
26-09-2018 03:37
Жынысы:
Белгисиз
+1
Дарыгер,Бактылуу болуп кетишине ,сен кепил болуп бересиңби? Же экинчи болуп тийгендердин баары эле бактылуубуз дештиби?
04.12.2017. 15:50 
Тайпасы:
Жаран
Комментарийлердин саны:
14
Катталган:
28-04-2012
Соӊку аракети:
15-09-2018 10:38
Жынысы:
Белгисиз
0
ayalzatyga kayryluum .ejeler karyndashta chubak ajy baardyk erkekte algyla degen jok koluda barlar alsyn dep jatat bul birinchisi ekinchisi kaysyl erkek bolbosun bilip koygula namaz okup dindar bolbogon bolso oynosh kutup bashka kyzdarga baaribir barat siler bilbeysiner erkektin naturasy ushul bolup kaldy.baardyk negativ jazgandar ozunorgo ishenbegen kuyoomdu jogotup koyom dep korkkon ayaldarsynar.153 berenege toktolsok al jerde , eger eki je andan kop ayal menen choguu jashasan dep turat.
04.12.2017. 15:53 
Тайпасы:
Жаран
Комментарийлердин саны:
14
Катталган:
28-04-2012
Соӊку аракети:
15-09-2018 10:38
Жынысы:
Белгисиз
0
bashka bashka jashasan echteke bolboyt .ayalzaty baaribir egoist ekensiner.birok ushunu aytayin chubak ajy kyrgyz elini oylogon en ele patriot adam.Allah uluk
04.12.2017. 16:49 
Тайпасы:
Жаран
Комментарийлердин саны:
30
Катталган:
09-03-2015
Соӊку аракети:
24-09-2018 18:28
Жынысы:
Белгисиз
+1
Мен билгенден кыргыз кызын азер алып аялдыка, эки ай жашап урушуп кетип 4-5 азерди уйуно чакырып ошолорго салып бериптир.мынчалык кор болгондон жакшы каркаса кыргыз жигитине экинчи аял болгону абзел.
04.12.2017. 22:45 
Тайпасы:
Жаран
Комментарийлердин саны:
22
Катталган:
08-05-2015
Соӊку аракети:
24-04-2018 13:00
Жынысы:
Белгисиз
0
Жараткан Аллах жалгыз ажыкебизди белек кылып берсе,бул кылгандары мени окундурот.Кочодо с...р коп....Эри жок кополоктар коп аларды унчукпай адалдап шарият жолунда никелеп алган ажыбыздын аялын коро албасак жеткен акмак экенбиз Кыргыз элим.Анан каргап шилтегендер бир жеринерди кы....р жакшы болот эле.Жашыруун алганда толтуракен.как будто мага 4 чу болуп тийесин деп жаткансып.Силердин статусунар башка Бул Аалым 10 жыл аравияда билим алып келген кыргызчаны экобузго караганда жакшы билген адам.
1