super.kg logo

Жактоочу: "Чубак Жалиловдун 2-жолку сурагында ЖМКларга тараган маалыматтар тууралуу айтылды"

 

"Чубак Жалилов Бишкек ШИИББине кайрадан сурак берип, ал 15-20 мүнөткө созулду. Анда негизинен диний ишмер тууралуу жалпыга маалымдоо каражаттарына тараган маалыматтар тууралуу сөз болду", - деп билдирди диний ишмердин жактоочусу Акин Токталиев бүгүн, 4-декабрда SUPER.KG порталына.

Жактоочунун айтымында, тергөөчү Чубак Жалиловго журналисттерге маалымат берүүсүн токтотууну айткан.

"Тергөөчү Чубак Жалиловго 2-декабрда өткөн сурак тууралуу маалыматтар тарагандан кийин журналисттер укук коргоо органдарынын тынчын алганын айтты. Мен айтат элем, журналисттердин кийлигишүүсү менен Чубак Жалиловго карата жасалган мыйзамсыз иш-аракеттер токтоду. Арыз жазган айымдардын арызынын негизинде кылмыш ишин козгогудай алар жабырлануучулар эмес да. Ошондуктан бул маселеге чекит коюлду деп ойлойм. Балким, бул жерде Чубак Жалиловду бир аз "кысып" коёлу" деген максат болгон", - дейт жактоочу.

Эске салсак, 2-декабрда Чубак Жалилов Бишкек ШИИББинде 6 саат сурак берген.

Буга чейин маалымдалгандай, аны укук коргоочу Азиза Абдрасулова жана депутат айымдар Аида Касымалиева, Эльвира Сурабалдиеванын арызынын негизинде суракка алышкан.

Эскерте кетсек, Чубак Жалилов 30-ноябрда Казакстанга дарылануу үчүн кетип баратканда чек арадан издөөдө жүргөндүгүн айтышып, үйүндө милиция күтүп жатат деп кайра артка кайтарышкан. Үйүнө келгенде милиция жок болгон. Кийин Чубак Жалиловду Бишкек шаардык милициясы Ысык-Көлдө ден соолугун чыңдап жүргөн жеринен кармап келген. Кечээ, 3-декабрда Чубак Жалиловдун ден соолугу начарлап кеткендиги маалымдалган. Бирок шаардык милиция Жалиловду суракка алуу 6 саатка созулбаганын билдирген.




 
 Тектеш кабарлар 
 Рубрикадагы соңку кабарлар 

Урматтуу колдонуучу! Эгер сизде коомчулуктун көңүлүн буруп, талкууну талап кылган жаңылыгыӊыз болсо биз менен бөлүшүӊүз.
Рейтинг: Рейтинг -2 
Комментарийлер(41)
04.12.2017. 19:10 
Тайпасы:
Тартип бузгандар
Комментарийлердин саны:
14
Катталган:
12-03-2017
Соӊку аракети:
12-12-2017 15:18
Жынысы:
Белгисиз
-20
Биринчиден Чубак ажы коз коруно мыйзамды бузуп жатат... Мыйзамды бузган адам созмуз жазаланышы керек!!!

Экинчиден арыз жазган адамдар Чубак ажыдан жабыр тарткан эмес дейт... Биз олко жараны катары соттордон мыйзамдардын сакталышын, аткарылышын жана мыйзамды бузгандардын жазаланышын талап кыла алабыз!!! Мисалы эртен Чубак ажынар тоголок жетимди олтуруп койсо, жетимдин сурап алчусу, арыз жазчу тууганы жок деп Чубак ажынар кылмыш жообунан кача албайт да, туурабы?!!
04.12.2017. 19:18 
Тайпасы:
Жаран
Комментарийлердин саны:
70
Катталган:
15-04-2017
Соӊку аракети:
21-09-2018 21:40
Жынысы:
Белгисиз
-8
ajdaaar,тоголок жетимдер эмес ата-энелүүлөрдү деле өлтүрүп койуп жатышат го. Аларга макул, Чубак ажыга окшогон диндеги кишиге эле тийишип жүрөсүңөр.
04.12.2017. 19:21 
Тайпасы:
Тартип бузгандар
Комментарийлердин саны:
14
Катталган:
12-03-2017
Соӊку аракети:
12-12-2017 15:18
Жынысы:
Белгисиз
0
Aidar151080, олтуруп койсо жазасын алышат!!!
04.12.2017. 20:26 
Тайпасы:
Жаран
Комментарийлердин саны:
226
Катталган:
16-03-2014
Соӊку аракети:
12-02-2018 23:17
Жынысы:
Белгисиз
Калаасы:
Кыргызстан.
-1
ajdaaar,

Жазасын албай эле тайрандап журбойбу.
04.12.2017. 19:13 
Тайпасы:
Жаран
Комментарийлердин саны:
70
Катталган:
15-04-2017
Соӊку аракети:
21-09-2018 21:40
Жынысы:
Белгисиз
-2
Чынында азыр кыз-келиндер үчүн кыйын эле болуп калды. Ар кайсы улутка күйөөгө тийет, ар кандай жаман жолдорго барып, сойкулук, ойноштук деген көбөйүп баратат. 2-чи 3-чү болуп тийсе ушундай нерседен аарылабызбы деген ойдо элек. Чубак ажыбызды туураш керек го. Арам иштерден алыс болот элек. Эсептесек 1 эркеке 4-5 тен туура келет экен аял кишилер.
04.12.2017. 19:50 
Тайпасы:
Жаран
Комментарийлердин саны:
4
Катталган:
21-06-2012
Соӊку аракети:
05-12-2017 22:32
Жынысы:
Белгисиз
-2
Aidar151080, ар кайсыл улутка тийип кийбегенди кийип, ичпегенди ичип, кыргызстандагы ата-энесине жардам берип, күйөөсү менен чет өлкөлөргө саякаттап, йога фитнес бассейн кружокторуна барып өзүнүн ден-cоолугуна кам көрүп жүргөн кыздарыбыз дагы толтура. Эмне ошолор 2-чи аял болуп тийсе ушунчалык бактылуу болмок беле? 2-чи аял болгондон көрө чет өлкөлүккө тийген миң эсе артык.
04.12.2017. 19:56 
Тайпасы:
Жаран
Комментарийлердин саны:
4
Катталган:
21-06-2012
Соӊку аракети:
05-12-2017 22:32
Жынысы:
Белгисиз
+3
Aidar151080, бул маселеде эркектердин таламын талашып, эркектерибиздин экинчи аял алуусуна уруксат бериш керек деп жазып жаткан кыз-келиндерибиз логинге калп эле кыздын атына катталган эркектер, же болбосо эч ким карабаган, колунан эч нерсе келбеген кыз-келиндер!
04.12.2017. 20:07 
Тайпасы:
Жаран
Комментарийлердин саны:
18
Катталган:
18-03-2011
Соӊку аракети:
21-09-2018 19:23
Жынысы:
Белгисиз
Калаасы:
Бишкек
+5
jannia, жана ачыкка чыга албай жургон токол менен ойноштор!!!
04.12.2017. 19:14 
Тайпасы:
Тартип бузгандар
Комментарийлердин саны:
14
Катталган:
12-03-2017
Соӊку аракети:
12-12-2017 15:18
Жынысы:
Белгисиз
-7
Жогорудагы адвокат "журналисттердин кийлигишүүсү менен Чубак Жалиловго карата жасалган мыйзамсыз иш-аракеттер токтоду" дейт, карандай калп айтат, окуядан кабар тапкан окурман-корормвндардын копчулугу Чубак ажынын жазаланып, камалышын талап кылып жатышат...

Анан калса кечоо токол албаганда аттай болуп жургон дамылланар, бугун суракка чакырылганда кесел, оорукчан болуп чыга калдыбы?!! XXXX экен го, ажынар!!!...
Модератор admin_superstan түзөттү 2017-12-05 10:35:27
04.12.2017. 19:18 
Тайпасы:
Жаран
Комментарийлердин саны:
124
Катталган:
03-11-2016
Соӊку аракети:
01-06-2018 23:55
Жынысы:
Белгисиз
+6
Аллаху акбар! Кутулганы чын болсун, "ак ийилет, бирок сынбайт". Ажыке сизге Аллах жардам берсин)
04.12.2017. 19:23 
Тайпасы:
Тартип бузгандар
Комментарийлердин саны:
14
Катталган:
12-03-2017
Соӊку аракети:
12-12-2017 15:18
Жынысы:
Белгисиз
-10
Bek4590, жожону куздо санайт дейт, кубанбай кое тур.....
04.12.2017. 19:23 
Тайпасы:
Жаран
Комментарийлердин саны:
73
Катталган:
02-05-2017
Соӊку аракети:
21-09-2018 21:15
Жынысы:
Белгисиз
+7
Арыз жазган депутатсыңбы тигисиңби бусуңбу али бул болбогон бирөөнүн күнөөсү жок адамдын үстүүнөн тергөө жүргүзгөнүңөр үчүн бул дүйнөдө жооп бербейсиңер.
Эсиңерге түйүп алгыла, Акыретте сөз ссүз жооп бересиңер эч жака кача албайсыңар өлөсүңөр баары бир айыбы жок тынчын алганыңар үчүн акыретте сөз сүз акыйкат сот болот.
Жараткандын жанында жооп бересиңер.
Чубак Ажыга бекем ден-соолук каалаймын!
04.12.2017. 19:23 
Тайпасы:
Жаран
Комментарийлердин саны:
2
Катталган:
22-04-2017
Соӊку аракети:
26-12-2017 23:56
Жынысы:
Белгисиз
0
Ар Ким ОЗУ учун жооп берет ишинер болбосун Ошо
04.12.2017. 19:24 
Тайпасы:
Тартип бузгандар
Комментарийлердин саны:
14
Катталган:
12-03-2017
Соӊку аракети:
12-12-2017 15:18
Жынысы:
Белгисиз
-5
Bahiya, бекер соз!!! Мыйзам алдында баары бирдей болушу керек!!!
04.12.2017. 19:38 
Тайпасы:
Жаран
Комментарийлердин саны:
2
Катталган:
22-04-2017
Соӊку аракети:
26-12-2017 23:56
Жынысы:
Белгисиз
+1
ajdaaarмыйзам жок 2алба деген согласись
04.12.2017. 19:44 
Тайпасы:
Тартип бузгандар
Комментарийлердин саны:
14
Катталган:
12-03-2017
Соӊку аракети:
12-12-2017 15:18
Жынысы:
Белгисиз
-4
Bahiya, барып кат-сабатынды жоюп, мыйзамдар менен таанышып чыгууну сунуштаймын сага!!!
05.12.2017. 08:46 
Тайпасы:
Жаран
Комментарийлердин саны:
3
Катталган:
31-03-2014
Соӊку аракети:
20-09-2018 17:28
Жынысы:
Белгисиз
Калаасы:
Бишкек
-1
Bahiya,мыйзам бар учун сурак берип отурат го? Ай фанаттар фанаттар, аранарда ажыке эмнеге кармалганын да тушунбой эле ызылдап аткандарынар да бар экен да...
04.12.2017. 19:40 
Тайпасы:
Жаран
Комментарийлердин саны:
12
Катталган:
16-09-2017
Соӊку аракети:
03-01-2018 14:59
Жынысы:
Белгисиз
0
ajdaaar,
Сен ушунчалык акылдуусунго ээ. Мыйзамды жакшы билесинби. Ошол сен кунолоп аткан статьяны жакшылап окуп анан суйлосон. Билип билбей эле мыйзам деп эле журо бербей. Сенин далилин барбы биринчи аялы менен экинчи аялы бир уйдо турганды боюнча бул бир. Экинчи ошол эки аялынын бирисинен арыз туштубу жабырлануучу катары.учунчудон берки уч аялдын арызы жабырлануучу катары эмес коро албастыка кирет
04.12.2017. 19:45 
Тайпасы:
Тартип бузгандар
Комментарийлердин саны:
14
Катталган:
12-03-2017
Соӊку аракети:
12-12-2017 15:18
Жынысы:
Белгисиз
-6
Chemp85, кайсы мыйзамда 2 аял алып, бирок башка башка уйдо турса, кылмыш жоопкерчилигине тартылбайт деп жазылып турат?!! Корсот!!!!!
04.12.2017. 19:54 
Тайпасы:
Жаран
Комментарийлердин саны:
12
Катталган:
16-09-2017
Соӊку аракети:
03-01-2018 14:59
Жынысы:
Белгисиз
+1
ajdaaar,кайсыл мыйзамында тартылат деп турат корсот.бир уйдо бир чарба жургузсо жазаланат деген бар. Эки аялы эки жактабы бузулган жок
04.12.2017. 22:40 
Тайпасы:
Жаран
Комментарийлердин саны:
328
Катталган:
28-04-2017
Соӊку аракети:
20-09-2018 21:37
Жынысы:
Белгисиз
-1
Chemp85, Ажыкенер жон жатпай, элди угуттоп атат.
04.12.2017. 23:57 
Тайпасы:
Жаран
Комментарийлердин саны:
73
Катталган:
02-05-2017
Соӊку аракети:
21-09-2018 21:15
Жынысы:
Белгисиз
+1
Snejana,үгүттөгөн таризде деле кул болуп ана башка улуттун эркекктерине тийгенден көрө өзүбүздүн эркектердин экинчи аялы болгула же экинчи аял кылып алгыла деп атат.

Ал жакшына жашапле ала бер деген жоок туура бул ар кандай маанин түшүндүрүп жатат но жамандык каалап жаткан жок!
04.12.2017. 20:57 
Тайпасы:
Жаран
Комментарийлердин саны:
25
Катталган:
17-04-2017
Соӊку аракети:
24-02-2018 19:42
Жынысы:
Белгисиз
-2
Chemp85, ошондо 2 аял алганын коро албай жазып койуштубу депутат айымдар)))
04.12.2017. 19:24 
Тайпасы:
Жаран
Комментарийлердин саны:
2
Катталган:
22-04-2017
Соӊку аракети:
26-12-2017 23:56
Жынысы:
Белгисиз
-3
Капа болмой жок каттуу тийсе кечиргиле ошо
04.12.2017. 19:31 
Тайпасы:
Тартип бузгандар
Комментарийлердин саны:
14
Катталган:
12-03-2017
Соӊку аракети:
12-12-2017 15:18
Жынысы:
Белгисиз
-3
2 катын алуу менен сойкулук тыйылат, башка улутка тийген кыз-келиндер токтойт, кыз-келиндер талаалабай миграция маселеси чечилет деп кимин кепилдик бере аласын?!! Эч кимин!!! Анткени жогорудагы кептер жомок!!! Кыргызымдын бир азаматына биринчи жубай болууну каалабай турк, тажик, кытайлардын колун кармагандар чалдарга 2 катын болуп олуп кетсе да тийбейт!!! Женил оокатка конгон сойкулар чалдарга 2 катын болуп барбайт! Миграция маселеси вообще чечилбейт 2 катын алуу менен!!!
04.12.2017. 19:36 
Тайпасы:
Жаран
Комментарийлердин саны:
2
Катталган:
22-04-2017
Соӊку аракети:
26-12-2017 23:56
Жынысы:
Белгисиз
-5
Мыйзамда жок да 2 Ал денег ошо
04.12.2017. 19:46 
Тайпасы:
Тартип бузгандар
Комментарийлердин саны:
14
Катталган:
12-03-2017
Соӊку аракети:
12-12-2017 15:18
Жынысы:
Белгисиз
-1
Bahiya, сен мыйзамдар менен таанышып анан суйлосон жакшы болоор беле?!!...
04.12.2017. 20:41 
Тайпасы:
Жаран
Комментарийлердин саны:
22
Катталган:
09-02-2017
Соӊку аракети:
10-09-2018 22:22
Жынысы:
Белгисиз
+3
Укук коргоочу депуттар колунарды тарткыла Чубак ажыдан,керек болсо мен дагы алам кааласам,бул менин жана мусулмандардын укугугу...неге деп сурагандарга акыреттен АЛЛАХ жообун берет
04.12.2017. 21:16 
Тайпасы:
Жаран
Комментарийлердин саны:
0
Катталган:
29-12-2016
Соӊку аракети:
10-08-2018 09:44
Жынысы:
Белгисиз
+5
Аалым кишиге асылбагыла билип-билбей туруп, Чубак ажы эч качан никеси жок сүйүктүү күтпөйт,жогору жактагы аалым кишини мазактап Чубак атын ар кандай кылып өзгөртүп мазактап жазгандар акырет күндөн корккула, жөнөкөй эле кишини артын сүйлөп гыйбат кылган кандай күнөө болсо, аалым кишини жамандаш андан да чоң күнөө болот, чындык Кыргызстанда ар дайым чыркырап ыйлап турат, бирок убакыт сааты келгенде ким калп жаала жапканын көрөсүңөр!
04.12.2017. 21:25 
Тайпасы:
Жаран
Комментарийлердин саны:
2
Катталган:
20-10-2016
Соӊку аракети:
24-05-2018 13:20
Жынысы:
Белгисиз
-2
Молдонун айтканын ук кылганын кылба.
05.12.2017. 00:37 
Тайпасы:
Жаран
Комментарийлердин саны:
38
Катталган:
21-06-2016
Соӊку аракети:
21-09-2018 22:18
Жынысы:
Белгисиз
0
Кулкумду келтирбечи,сура Адам олтургонду,ууруну,пара алганды,зынаа кылганды,сойкуну Жана башканы
05.12.2017. 09:17 
Тайпасы:
Жаран
Комментарийлердин саны:
111
Катталган:
08-09-2016
Соӊку аракети:
20-09-2018 09:46
Жынысы:
Белгисиз
+1
Депутат айымдар качан озунордун куйоонор токол алганда жазасынар арызды чубак аажы менен ишинер болбосун Бир эле чубак аажынын 2 аялы бар бекен башкаларгада жазгыла болбосо
05.12.2017. 12:04 
Тайпасы:
Супермодератор
Комментарийлердин саны:
1625
Катталган:
05-09-2011
Соӊку аракети:
21-09-2018 23:52
Жынысы:
Белгисиз
Калаасы:
Супер-Инфо
0
Krai, этика нормаларын сактаңыз. Маданиятсыз сөздөрдү жазууга тыюу салынат. 3 күнгө БАН!
05.12.2017. 12:12 
Тайпасы:
Супермодератор
Комментарийлердин саны:
1625
Катталган:
05-09-2011
Соӊку аракети:
21-09-2018 23:52
Жынысы:
Белгисиз
Калаасы:
Супер-Инфо
0
ajdaaar, кимдир-бирөөнүн кадыр-баркына щек келтирген билдирүүлөрдү жазууга, аны мазактоого тыюу салынат. Жеке айтыщууларга жол берилбейт. 3 күнгө БАН!
05.12.2017. 12:17 
Тайпасы:
Супермодератор
Комментарийлердин саны:
1625
Катталган:
05-09-2011
Соӊку аракети:
21-09-2018 23:52
Жынысы:
Белгисиз
Калаасы:
Супер-Инфо
0
Akjolmaga, бирөөнүн дарегине карата негизсиз айыптарды камтыган, далили жок маалыматтарды жазууга тыюу салынат. Эскертүү!
05.12.2017. 12:21 
Тайпасы:
Супермодератор
Комментарийлердин саны:
1625
Катталган:
05-09-2011
Соӊку аракети:
21-09-2018 23:52
Жынысы:
Белгисиз
Калаасы:
Супер-Инфо
0
Medinaa, ainur78007, meni_kut, Ramina-malina, jbolotov, Aikoo2014, Chemp85, жеке айтышууларга жол берилбейт. Адамдын кадыр-баркына шек келтирген билдирүүлөрдү жазууга тыюу салынат. Эскертүү!
05.12.2017. 21:29 
Тайпасы:
Жаран
Комментарийлердин саны:
22
Катталган:
09-02-2017
Соӊку аракети:
10-09-2018 22:22
Жынысы:
Белгисиз
+1
АЛЛАнын законуна Чажыга каршы чыккандар абайлагыла.
1