super.kg logo

Бишкекте Жаңы жылдын майрамдалышын шылдыңдаган түркиялык студент окуудан чыгарылды

 

Бишкекте Жаңы жылдын майрамдалышын шылдыңдаган түрк студенти окуудан чыгарылды. Бул тууралуу SUPER.KG`ге Кыргыз-Түрк "Манас" университетинин маалымат кызматынан билдиришти.

"Ал студенттин жасаган видео кайрылуусу үчүн чара көрүлүп, кайра орношо албай турган болуп, биротоло окуудан чыгарылды. Жарыяланган тасма окуу жайдын көз карашына туура келбейт. Биздин окуу жай түрк тилдүү элдердин ынтымагын бекемдөө максатында түзүлгөн. Ал эми студенттин айткан сөздөрү анын жеке пикири", - деп билдирди маалымат кызматы.

Айта кетсек, Өмер Йенер аттуу Кыргыз-Түрк "Манас" университетинин теология факультетинин 1-курсунун студенти Бишкекте Жаңы жылдын майрамдалышын шылдыңдаган сөздөрү менен Инстаграмдагы баракчасына видео жарыялаган. Ал тасма интернет колдонуучуларынын арасында кызуу талкууга алынган. Интернет колдонуучулары ошол күндөн баштап студентти окуудан чыгарып, кылмыш жообуна тартууну талап кылып келишүүдө. Кийинчерээк студент Жаңы жыл тосуу учурунда айткан сөзү үчүн кыргыз элинен кечирим сураган болчу.



 
 Рубрикадагы соңку кабарлар 

Урматтуу колдонуучу! Эгер сизде коомчулуктун көңүлүн буруп, талкууну талап кылган жаңылыгыӊыз болсо биз менен бөлүшүӊүз.
Рейтинг: Рейтинг 2 
Комментарийлер(18)
05.01.2018. 11:03 
Тайпасы:
Жаран
Комментарийлердин саны:
92
Катталган:
07-06-2016
Соӊку аракети:
19-11-2018 00:53
Жынысы:
Белгисиз
+13
Эмнеге тиешелүү органдар унчукпай отурат, кыргыз жараны ушундай дегенде иим,укмк,жк айтып чыгат эле.
05.01.2018. 11:37 
Тайпасы:
Жаран
Комментарийлердин саны:
563
Катталган:
29-05-2016
Соӊку аракети:
18-11-2018 16:38
Жынысы:
Белгисиз
+9
Окуудан айдап эле чектелбестен кыргызстандан депорт кылгыла .ушуга окшогондор жалпы элдин алдында айткан сөзү ушундай болуп шылдыңдап күлсө видиого тартып .өздөрүнчө болгондо кантип шылдыңдаган болду экен органдагылар көзүңөрдү чооң ачып чара көргүлө.
05.01.2018. 13:10 
Тайпасы:
Жаран
Комментарийлердин саны:
315
Катталган:
05-02-2015
Соӊку аракети:
18-11-2018 14:40
Жынысы:
Белгисиз
-5
Жаңылбас жаак, мүдүрүлбөс туяк болбойт.. Арты мындай болуп кетээрин өзү деле билбесе керек.
05.01.2018. 13:54 
Тайпасы:
Жаран
Комментарийлердин саны:
45
Катталган:
13-08-2017
Соӊку аракети:
22-08-2018 19:24
Жынысы:
Белгисиз
+7
nelya88,ошону билдирип,сездирип,оордун корсотуп,кайсы жерде жургондорун эстерине салып туруу жаштардын милдети. Анан бул жака кирип алып ар нерсени жаза бербе.
05.01.2018. 13:18 
Тайпасы:
Жаран
Комментарийлердин саны:
108
Катталган:
18-09-2015
Соӊку аракети:
09-10-2018 08:00
Жынысы:
Белгисиз
+14
Кыргызстанды шылдындаса бок жеп Журобу
Биздин Жерде кууп салгыла
Итак еле башка улуттар кутуруп атышат
Сабак болсун!!!
05.01.2018. 13:19 
Тайпасы:
Тартип бузгандар
Комментарийлердин саны:
481
Катталган:
14-08-2017
Соӊку аракети:
13-04-2018 21:54
Жынысы:
Белгисиз
+7
70 миллион калкы бар, 70тен ашык ири университети бар Туркия ар жылы Кыргызстандан болгону 150-200 абитуриентке эле эшигин ачат... Ал эми 6 миллион эли бар, 15-20 чакан университети бар Кыргызстанга ар жылы минден ашуун турк студенттер келет, Манас, Ала-Тоо Ататурк университеттерине, Жалал-Абаддагы Экономика жана Ишкердик университетине, ОшМу ж.б. университеттерге...

Менимче бул туура эмес... Кыргызстан да квота киргизип ар жылы 200-300 гана Туркиялык абитуриент кабыл алышы керек..
05.01.2018. 13:55 
Тайпасы:
Жаран
Комментарийлердин саны:
45
Катталган:
13-08-2017
Соӊку аракети:
22-08-2018 19:24
Жынысы:
Белгисиз
+8
Too-tash,анда акчаны каяктан алышат жеп конгондор? Алардын билимине эмес,акчасына кызыгып общий дом деп,жалпы сарай кылып коюшту го Кыргызстанды.
05.01.2018. 14:10 
Тайпасы:
Тартип бузгандар
Комментарийлердин саны:
481
Катталган:
14-08-2017
Соӊку аракети:
13-04-2018 21:54
Жынысы:
Белгисиз
+7
Анан калса башта Пакистан, Индиялык студенттер борбордогу Медициналык Академияда (КГМА) эле окуп келсе, эми Ош, Жалал-Абад ж.б. аймактарга медициналык билим алып жаткан пакистандыктар толуп кетти...

Менимче буларга да чектоо киргизуу керек... Озубуздо сапаттуу медиктер жетишпейт дагы, пакистандык студенттерге конул болушубуз керекпи?!!
05.01.2018. 14:45 
Тайпасы:
Жаран
Комментарийлердин саны:
384
Катталган:
22-02-2009
Соӊку аракети:
19-11-2018 03:19
Жынысы:
Белгисиз
-4
Бир чет элдик, ачуу чындыкты айтса чычалайсынар да. Чындык ачуу болот!!! Туура айтат чычалагандын ордуна ушул абалга эмнеге кептелдик деп ой жугуртуп ,тегерек стол уюштуруп, кырдаалдан чыгууга аракет кылбайлыбы.бул биринчи ирет эмес да. Бюджетибизди да шылдындашкан;)))
05.01.2018. 17:08 
Тайпасы:
Жаран
Комментарийлердин саны:
65
Катталган:
06-02-2016
Соӊку аракети:
14-06-2018 02:49
Жынысы:
Белгисиз
-3
Карызыбыздын коптугун билип туруп биз ушинтип майрамдайбыз. Бул эле эмес жакында кочмондор оюнуна дагы милиондорду сарптайбыз. Бирок чет элден келип чындыкты айткандарды ушинтип жазалайбыз деп окуудан чектеткенго
05.01.2018. 17:17 
Тайпасы:
Тартип бузгандар
Комментарийлердин саны:
481
Катталган:
14-08-2017
Соӊку аракети:
13-04-2018 21:54
Жынысы:
Белгисиз
+7
Jigit80, мен Окмоттун майрамдарга деп миллион миллион акча болуп, анан эски балатыны тургузуп коюп эле, акчаны оздору жен ичинен болуштуруп алганына каршымын...

Эл талаалап тентип журсо жумушсуздук, жокчулуктан, бийлик элдин акчасына кочмондор оюнун откоруп тойлогонуна каршымын...

Бирок элдин жаны жыл майрамдаганын сындоого эч кимдин, айрыкча ошол турктун арасынан калган акысы жок!!!

Турктор жаны жыл майрамдабаса, биз да майрамдабашыбыз керекпи?!!
05.01.2018. 17:21 
Тайпасы:
Тартип бузгандар
Комментарийлердин саны:
481
Катталган:
14-08-2017
Соӊку аракети:
13-04-2018 21:54
Жынысы:
Белгисиз
+7
Jigit80, Эртен ошол турк жардан секирсе, кана кимин артынан секиресин, айтчы?!!

Ошол турк акылдуу, билимдуу болсо сынактан жакшы упай алып, учурда Туркиянын университеттеринде окуп жаткан болоор эле го?!!

Биз эн алдынкы окуучуларыбызды чет олколорго билим алууга жонотсок, бизге Туркиянын билими томон, начар окуучулары келет, бул факт!

Эми ошондо бир турк бизге акыл уйротту деп айткын барбы?!! Биздин эл (бийлик эмес) жаны жыл майрамдайбы коебу, ал турктун иши эмес!
Too-tash түзөттү 2018-01-05 17:21:54
05.01.2018. 23:05 
Тайпасы:
Жаран
Комментарийлердин саны:
79
Катталган:
28-11-2011
Соӊку аракети:
19-11-2018 00:46
Жынысы:
Белгисиз
0
не дептир озу видеосунда..каяктан корсо болот!!!
06.01.2018. 00:35 
Тайпасы:
Тартип бузгандар
Комментарийлердин саны:
481
Катталган:
14-08-2017
Соӊку аракети:
13-04-2018 21:54
Жынысы:
Белгисиз
0
aika0906, видеосунда Кыргызстанды жана Кыргыздарды мазакташкан... Элдин Жаны Жылдык фейерверк атканын коруп мыскылдап жатышат, эл акылдан адашты маанисинде, эл согушка да минтип барбайт деп... "Мындай олко мындан ары жок, самолет билеттенинерди кайра тапшыргыла, келбегиле Кыргызстанга" дейт. Дагы бири Кыргызстандын 5 миллиард доллар тышкы карызы бар, тышкы карызы бар туруп кылганын кара маанисинде...

Кыскасы видео баштан-аяк мазактоодон турат...

06.01.2018. 00:50 
Тайпасы:
Тартип бузгандар
Комментарийлердин саны:
481
Катталган:
14-08-2017
Соӊку аракети:
13-04-2018 21:54
Жынысы:
Белгисиз
0
aika0906, Биздин 4 миллиард $ тышкы карызыбыз болсо, туктордун тышкы карызы 432 миллиард $! Ар бир кыргызстандыкка 667$ тышкы карыз туура келсе, ар бир туркиялыкка 6170$ тышкы карыз туура келет... Озунун башындагы тоону корбой озгонун башындагы чопту корот деген ошол...

Мындайларды geri zekali деп коет...

Туркиянын тушунугу томон двоичниктери келип бизге акыл уйротот имиш!!! Ошол акыл оздорундо болсо, Кыргызстанга келмек беле, Туркияда мыкты университеттер турганда.
Too-tash түзөттү 2018-01-06 00:50:15
06.01.2018. 00:57 
Тайпасы:
Тартип бузгандар
Комментарийлердин саны:
481
Катталган:
14-08-2017
Соӊку аракети:
13-04-2018 21:54
Жынысы:
Белгисиз
0
aika0906, кыргыз менен орустар аралашып, айрып таанып болбойт имиш... Кыргыздар орусча суйлосо эле орус болуп калат бекен?!! Бул к.. мээ турктор англисче суйлосо биз аларды англис деп жатабызбы?!!

Турктордо жаны жыл майрамы жок, бизге окшоп фейервек ата беришпейт, ошондо алар Жаны Жыл тоспогону, фейерверк атканды билбегени учун биз куноолубузбу?!! Же биз да аларга окшоп Жаны Жылды майрамдабай коюшубуз керекпи?!! Карызды Окмот алган, эл эмес, ошондо эл карызыбыз бар деп аза кутсунбу?
06.01.2018. 00:53 
Тайпасы:
Тартип бузгандар
Комментарийлердин саны:
481
Катталган:
14-08-2017
Соӊку аракети:
13-04-2018 21:54
Жынысы:
Белгисиз
+1
Видеодо кеминде 3 турк журот, Кыргызстанды жана Кыргыз элин маскаралаган... Университет бир туркту окуудан айдоо менен кутуламын десе жанылышат... Учоо тен окуудан айдалып Туркияга депорт болушсун...

Экинчиден мындан ары Туркиядан келчу студенттер квота менен келсин, квота 200-300 туркиялык абитуриентке эле берилсин, андан ашыкчасы киргизилбесин Кыргызстанга!!!
06.01.2018. 17:13 
Тайпасы:
Жаран
Комментарийлердин саны:
90
Катталган:
15-03-2015
Соӊку аракети:
18-11-2018 13:31
Жынысы:
Белгисиз
0
Аздык кылат окудан чыгарылганы кеминде 10 жылга депорт кылыш керек даже омур бою кире албай турган кылып салыш керек Кыргыз элин мазактады деп туруп.
1