super.kg logo

Денесинен 16 ийне табылган ымыркайды чарчап калды деген маалыматтар калп болуп чыкты

 

Кечээ, 25-январда бир катар басылмалар Ташкент шаарындагы Республикалык медициналык илимий борбордо операция аркылуу денесинен 13 ийне алынган ымыркай чарчап калды деген маалыматтарды жазган. Бирок бул кабарды аталган мекеме четке какканын Өзбекстандагы "Азаттык" басылмасы жазды.

"25-январь күнү жергиликтүү убакыт боюнча саат 13:00гө алынган маалыматтар боюнча, денесинен 16 ийне табылган бала тирүү. Ал 1-даражадагы кома абалында", - деп жазган аталган басылма Ташкент шаарындагы Республикалык медициналык илимий борбордун маалыматына таянып.

Дарыгерлер баланын абалы оор бойдон экенин, бирок анын өмүрүн сактап калуу аракеттери көрүлүп жаткандыгын айтышкан: "Анын абалы жашап кетет деген ишенимди азайтып жатат", - дешкен алар.

Буга чейин Өзбекстандын Фергана облусунда дарыгерлер 11 айлык баланын денесинде 16 даана ийне бар экендигин аныкташып, Республикалык илимий борборго жөнөтүшкөнү маалымдалган. Ал жерден ымыркайга 9 саатка созулган операция жасалып, денесинен 13 ийне алынып, калган 3 ийнени баланын жаш курагын жана абалын эске алуу менен кийинки операцияга калтырышкан.

Ымыркайдын апасы күйөөсү Орусияда экенин, убактылуу өзүнүн ата-энесинин үйүндө жашап жатканын билдирген. Атасы бул окуяны угуп Орусиядан келгени белгилүү болгон. Бирок азырынча бала кантип мындай абалга туш болгондугу тууралуу такыр маалыматы жок экенин билдирген. Ал эми апасы сурак берүүдө, ал баласын дайыма өзү карагандыгын, дээрлик кароосуз калбагандыгын айткан.

Дарыгерлер бала денесиндеги ийне менен 2 айга жакын убакыт жашагандыгын, бирок мынча ийнени ал өзү жута албастыгын айтышкан. Мындан тышкары ийнелер баланын денесинин ар кайсы жеринен: жоон ичеги, табарсык, моюну, көкүрөгү, кыр аркасынан алынган. Бирок медицина кызматкерлери анын кызыл өңгөчү менен ашказаны жабыркабагандыгына таң калышканын билдиришкен. Мындан улам ийнелер тери аркылуу да кириши мүмкүн деген божомолдор айтылган.

Алдын ала айтылган маалыматтар боюнча, 22-январда ымыркай катуу ооруп баштаганда аны апасы элдик дарыгерге алып барган. Бирок анын жакындарынын бири ооруканага жеткирүү керек экендигин кеңеш берген.



 
 Рубрикадагы соңку кабарлар 

Урматтуу колдонуучу! Эгер сизде коомчулуктун көңүлүн буруп, талкууну талап кылган жаңылыгыӊыз болсо биз менен бөлүшүӊүз.
Рейтинг: Рейтинг 0 
Комментарийлер(12)
26.01.2018. 09:28 
Тайпасы:
Жаран
Комментарийлердин саны:
3
Катталган:
16-07-2017
Соӊку аракети:
20-09-2018 23:39
Жынысы:
Белгисиз
Калаасы:
Клаасы Ош жүрөгү бош!
+10
Сакайып кетсе экен. АЛЛАХЫМ шыпаасын берсин!
26.01.2018. 09:34 
Тайпасы:
Жаран
Комментарийлердин саны:
113
Катталган:
08-02-2017
Соӊку аракети:
16-09-2018 20:15
Жынысы:
Белгисиз
+9
Айыгып үйүнө чыгарылды деген сүйүнүчтүү кабарды күтөбүз.анан мындайга ким барып,ийнени ким бергенин аныктагандан кийин кабарлап койсоңор супер инфо
26.01.2018. 09:53 
Тайпасы:
Жаран
Комментарийлердин саны:
121
Катталган:
28-02-2013
Соӊку аракети:
03-09-2018 13:40
Жынысы:
Белгисиз
Калаасы:
Кыргызстан
+3
Ушул элдик дарыгерлерге дегим бар.
26.01.2018. 09:53 
Тайпасы:
Жаран
Комментарийлердин саны:
89
Катталган:
09-04-2014
Соӊку аракети:
20-09-2018 19:24
Жынысы:
Белгисиз
Калаасы:
Жолдошумдун айылы.
+7
Ооо Аллахым ушул баланы озун асыра!!!
Эч бир наристе кыйынчылык кун корбосунчу!!!Ким кылса дагы тозок отунда куйсун!!!Ийне ошол адамдын озуно сайылсын!Укол сайганда канча чынырып ыйлайт наристелер.А бул балага 16 ийне киргиче эч ким билбегени окундурот!!!
26.01.2018. 09:59 
Тайпасы:
Жаран
Комментарийлердин саны:
17
Катталган:
13-06-2016
Соӊку аракети:
20-09-2018 20:58
Жынысы:
Белгисиз
+8
Аллахым омурун берсин наристенин
26.01.2018. 10:05 
Тайпасы:
Жаран
Комментарийлердин саны:
278
Катталган:
11-01-2014
Соӊку аракети:
20-09-2018 23:32
Жынысы:
Белгисиз
+11
Эмнеге билбей калп маалымат таратат акмактар!Кече интернеттен коруп алып аябай жаман болдум эле бугунда ойумдан кетпей жаткан ошол бобок.
Омурлуу бол Бат айыгып кет мыкты мырзалардан болуп чоной ..
26.01.2018. 11:27 
Тайпасы:
Жаран
Комментарийлердин саны:
313
Катталган:
10-09-2012
Соӊку аракети:
20-09-2018 22:01
Жынысы:
Белгисиз
+4
Жакшы болуп кетсин!Дүйнөдө эч бир наристе оорубасын.
26.01.2018. 11:44 
Тайпасы:
Супермодератор
Комментарийлердин саны:
4715
Катталган:
05-09-2011
Соӊку аракети:
20-09-2018 23:48
Жынысы:
Белгисиз
Калаасы:
Супер-Инфо
0
jbolotov, Eli.91, Omurbek998, порталдын ЖАЛПЫ ИШМЕРДҮҮЛҮГҮНӨ байланыштуу сын-комментарий жана талкуу иретинде жазылган билдирүүлөрдү сайттын жетекчилиги өчүрүү менен кошо колдонуучуну порталдан четтетиши мүмкүн. Сын-пикирлер portal@super.kg электрондук дарегине жазылып жөнөтүлүшү керек.
26.01.2018. 11:45 
Тайпасы:
Жаран
Комментарийлердин саны:
15
Катталган:
17-10-2016
Соӊку аракети:
21-09-2018 00:46
Жынысы:
Белгисиз
+2
Бироо эле атайын сайып киргизди да, же тамагына кошуп берип койду
26.01.2018. 15:48 
Тайпасы:
Жаран
Комментарийлердин саны:
101
Катталган:
13-08-2017
Соӊку аракети:
29-01-2018 23:57
Жынысы:
Белгисиз
Калаасы:
Жаны жер
+1
Ferdews,тамагына кошуп берсе ашказаны жабыркамакда, дарыгерлер ийнени жутуп алыган эмес деп атышыптырго
26.01.2018. 19:35 
Тайпасы:
Тартип бузгандар
Комментарийлердин саны:
1110
Катталган:
01-01-2017
Соӊку аракети:
11-06-2018 16:43
Жынысы:
Белгисиз
+1
Ден-Соолукта болуп Омуру узуун болсун Жараткан шыпаасын берсин .Супер силерда уруп жазып койупсунарда тируу баланы омуру узуун болот!
26.01.2018. 19:54 
Тайпасы:
Жаран