super.kg logo

Асылбек Өзүбеков кыргыз улуттук академиялык драма театрына жетекчи болуп дайындалды

 

Токтоболот Абдумомунов атындагы улуттук академиялык драма театрынын жетекчиси болуп актёр, обончу, аткаруучу Асылбек Өзүбеков дайындалды. Бул туурасында Маданият, маалымат жана туризм министрлигинен билдиришти.

Театрдын жаңы жетекчиси Асылбек Өзүбеков: "Мындан бир жыл мурун улуттук академиялык драма театрынын жетекчилигине сынак жарыяланганда келип катышкам. Көрүүчүлөрдү кантип театрга тартыш керектигин, репертуар боюнча, театрдын ички, сырткы маселелери жана жалпы эле актёрлордун турмушу тууралуу оюмду айткам. Анан Назым Мендебаиров жетекчи болгон эле. Назым көркөм жетекчиликке өтөм дегенинен Маданият, маалымат жана туризм министрлигине келип кайрадан кайрылып, 1 жылдык келишим менен жетекчи болуп дайындалдым. Менде тажрыйба мол, алгылыктуу иштерди жасоого аракет кылам. Андан сырткары режиссёрлор роль беришсе, образ жаратканга да жетишем деп турам. Кыскасы бүт күчүмдү, дитимди, убактымды жумушка арнайм", - дейт.

Асылбек Өзүбеков 1958-жылы 1-мартта Ысык-Көл облусуна караштуу Тору-Айгыр айылында туулган. Орто мектепти 1975-жылы аталган айылдан аяктап, ошол эле жылы Ташкенттеги Островский атындагы театр жана сүрөт өнөрү институтунун "Драма жана кино актёру" факультетинин кыргыз студиясына тапшырып, 1979-жылы бүтүргөн.

1979-жылдан 1990-жылга чейин Кыргыз мамлекеттик академиялык драма театрында актёр болуп эмгектенген.

1990-2013-жылдары Кыргыз эл артисти Жамал Сейдакматова жетектеген "Туңгуч" театрында иштеген.

2013-жылдан бүгүнкү күнгө чейин Бакен Кыдыкеева атындагы Кыргыз мамлекеттик жаш көрүүчүлөр театрында эмгектенип келген.

Асылбек Өзүбековдун обондуу ырлары "Өмүр", "Арман, ай", "Гүлдөй жан", "Алтын шакек", "Фаридам", "Кош жылдыз" жана башкалар. Ошондой эле "Боз салкын", "Апамдын махабаты", "Күлкүлятор" тасмаларына тартылган.

Айта кетсек, буга чейин Токтоболот Абдумомунов атындагы улуттук академиялык драма театрын жетектеген Назым Мендебаиров аталган театрдын көркөм жетекчиси болуп дайындалды.



 
 Рубрикадагы соңку кабарлар 

Урматтуу колдонуучу! Эгер сизде коомчулуктун көңүлүн буруп, талкууну талап кылган жаңылыгыӊыз болсо биз менен бөлүшүӊүз.
Рейтинг: Рейтинг 3 
Комментарийлер(13)
05.03.2018. 13:24 
Тайпасы:
Жаран
Комментарийлердин саны:
6
Катталган:
04-03-2015
Соӊку аракети:
09-09-2018 10:58
Жынысы:
Белгисиз
Калаасы:
Эркин Тоо
0
Иштениз
05.03.2018. 13:26 
Тайпасы:
Жаран
Комментарийлердин саны:
14
Катталган:
12-09-2017
Соӊку аракети:
13-11-2018 02:48
Жынысы:
Белгисиз
+7
Иштей турган киши,ийгилик сизге!
05.03.2018. 13:40 
Тайпасы:
Жаран
Комментарийлердин саны:
3
Катталган:
16-11-2015
Соӊку аракети:
12-11-2018 00:05
Жынысы:
Белгисиз
Калаасы:
бишкек
+5
Татыктуу инсан!!
05.03.2018. 13:54 
Тайпасы:
Жаран
Комментарийлердин саны:
17
Катталган:
28-09-2012
Соӊку аракети:
12-11-2018 22:52
Жынысы:
Белгисиз
Калаасы:
Тез тез озгорулуп турат
+4
Сыйлаймда ушу байкени.Ийгилик ишинизге!
05.03.2018. 14:08 
Тайпасы:
Тартип бузгандар
Комментарийлердин саны:
688
Катталган:
19-02-2017
Соӊку аракети:
01-05-2018 10:55
Жынысы:
Белгисиз
+6
Ушул киши Асылбек ака иштей турган киши да,адамдын ак иштей турганы сыртынан эле билинет.Куттуктайым Асылбек ака жаңы иш орундугуңуз менен.
05.03.2018. 14:16 
Тайпасы:
Жаран
Комментарийлердин саны:
95
Катталган:
09-08-2015
Соӊку аракети:
19-10-2018 15:01
Жынысы:
Белгисиз
Калаасы:
Талас
+2
"Лото чал" "күлкүлятор" бир го
05.03.2018. 14:21 
Тайпасы:
Жаран
Комментарийлердин саны:
1
Катталган:
02-05-2017
Соӊку аракети:
12-11-2018 17:11
Жынысы:
Белгисиз
+3
Жакшы жанылык ! Ишиңизге ийгилик!
05.03.2018. 15:06 
Тайпасы:
Жаран
Комментарийлердин саны:
10
Катталган:
07-09-2013
Соӊку аракети:
28-10-2018 19:15
Жынысы:
Белгисиз
+2
Ишинизге ийгилик!!!
05.03.2018. 15:26 
Тайпасы:
Жаран
Комментарийлердин саны:
Катталган:
04-02-2011
Соӊку аракети:
30-10-2018 19:04
Жынысы:
Белгисиз
+3
Сонун жанылык!
05.03.2018. 16:22 
Тайпасы:
Жаран
Комментарийлердин саны:
93
Катталган:
29-07-2015
Соӊку аракети:
10-11-2018 23:41
Жынысы:
Белгисиз
+2
Вай, вай мен куйуп барам, мен орттонуп барам. Азамат. Достойное место для достойного человека. Биринчи жолу жетекчини туура тандашыптыр. Асылбек аганы куттуктайбыз.
05.03.2018. 18:43 
Тайпасы:
Жаран
Комментарийлердин саны:
282
Катталган:
23-12-2017
Соӊку аракети:
31-10-2018 16:15
Жынысы:
Белгисиз
+1
Ушул адамга тазим кылам. Искуствого кошкон эмгеги абдан коп. Негизи искуство адамдары жан дуйносу таза болот. Адамдардын жан дуйносун искуство тазалайт. Искуствого мамлекет конул болуш керек.
06.03.2018. 02:26 
Тайпасы:
Жаран
Комментарийлердин саны:
33
Катталган:
29-12-2014
Соӊку аракети:
12-11-2018 20:28
Жынысы:
Белгисиз
0
Эн биринчи туура тандалган кубанычтуу жанылык!!! Ийгиликтерди жарата бериниз Асылбек байке!!!
06.03.2018. 02:33 
Тайпасы:
Жаран
Комментарийлердин саны:
65
Катталган:
17-10-2016
Соӊку аракети:
13-11-2018 02:05
Жынысы:
Белгисиз
0
Эн соонун жанылык!!!
1