super.kg logo
«Жылдын супер актёру»

Жыйынтык

Башка сурамжылоолор


Бишкек ШИИББи: "Денесине 30 жолу бычак сайылган аялдын өлүмүнө шектелип 30 жаштагы аял кармалды. Чыр кызганычтан чыккан"

 

Мыкаачылык менен өлтүрүлгөн аялдын өлүмүнө шектүү катары 30 жаштагы аял кармалды. Бул тууралуу SUPER.KG порталына Бишкек шаардык Ички иштер башкы башкармалыгынын басма сөз кызматынан билдирди.

Маалыматка караганда, кылмышка шектүү катары 1988-жылы туулган У.К. аттуу жаран кармалган. Анын бул ишке күйөөсүн кызгануудан улам барганы белгилүү болгон.

"15-февраль күнү саат 08:30 чамасында милицияга Чыңгыз Айтматов көчөсүндөгү көп кабаттуу үйлөрдүн биринин алдында белгисиз аялдын жансыз денеси жаткандыгы тууралуу маалымат келип түшкөн. Ыкчам тергөө тобу кырсык болгон жерге барганда денесинин 30дан ашык жерине бычак сайылып каза болгон аялдын денеси табылган. Иликтөө иштеринин натыйжасында каза болгон аял 1983-жылы туулган А.З. экени белгилүү болгон. Бул иш боюнча "Адам өлтүрүү" беренеси менен кылмыш иши козголуп, иликтөө иштеринин натыйжасында кылмышка шектүү катары 1988-жылы туулган У.К. аттуу жаран колго түшүрүлгөн. Кармалган жаран бул ишке күйөөсүн кызгануудан улам барганын айтты", - деп билдиришти басма сөз кызматынан.

Кармалган жаран тергөө-иликтөө иштери бүткөнгө чейин убактылуу кармоочу жайга 2 айга камакка алынган. Учурда тергөө иштери уланууда.

Эске салсак, 15-февраль күнү саат 08:30да "102" кызматына Бишкек шаарындагы үйлөрдүн биринен белгисиз аялдын жансыз денеси табылганы тууралуу маалымат келип түшкөн. Окуя болгон жерге ыкчам иликтөө тобу барганда болжол менен 25-30 жаштардагы денесине оор залал келтирүү менен өлтүрүлгөн аялдын жансыз денеси табылган.


кошулду


 
 Рубрикадагы соңку кабарлар 

Урматтуу колдонуучу! Эгер сизде коомчулуктун көңүлүн буруп, талкууну талап кылган жаңылыгыӊыз болсо биз менен бөлүшүӊүз.
Рейтинг: Рейтинг 0 
Комментарийлер(11)
12.03.2018. 11:37 
Тайпасы:
Жаран
Комментарийлердин саны:
27
Катталган:
09-04-2017
Соӊку аракети:
11-05-2018 14:56
Жынысы:
Белгисиз
+9
Таза журуш керек да ошо учун. Биооонун эрин талашып, семьясын бузбай.
12.03.2018. 11:44 
Тайпасы:
Жаран
Комментарийлердин саны:
108
Катталган:
14-01-2014
Соӊку аракети:
22-09-2018 19:00
Жынысы:
Белгисиз
+8
MAB88,эр бермек жан бермек
12.03.2018. 11:43 
Тайпасы:
Жаран
Комментарийлердин саны:
10
Катталган:
27-01-2013
Соӊку аракети:
11-12-2018 21:16
Жынысы:
Белгисиз
Калаасы:
Токтогул
-2
Ошондо 35жаштагы аял 25-30жаштардай корунсо,демек жасанып тузонуп,сулуу корунуп бироонун эрин тартып алмакчы турбайбы а,же ужеле тартып алгандыр. Жонжурбогондорго ошондой олум туш келерин башкаларда билсин.
13.03.2018. 23:33 
Тайпасы:
Жаран
Комментарийлердин саны:
69
Катталган:
09-01-2015
Соӊку аракети:
16-12-2018 18:41
Жынысы:
Белгисиз
-6
ZANIA-92,уйдон жылуулук ,суйуу ,мээрим таппаган эркек гана!талаадан ошол нерселерди издейт!
12.03.2018. 12:20 
Тайпасы:
Жаран
Комментарийлердин саны:
751
Катталган:
17-04-2013
Соӊку аракети:
16-12-2018 16:19
Жынысы:
Белгисиз
Калаасы:
Баткен
+16
Ошол кылмышка түрткөн күйөөсү, эгер маркум менен ойноштук кылган болсо ал да жооп бериши керек. Кылмыш жаза кодексинде ойноштукка жаза барбы? Эгер болбосо ошондой берене киргизүү керек. Көптөгөн балдардын жарым жетим калуусуна, үй-бүлөнүн бузулушуна, кызганычтын айынан кылмыш кылуусуна себеп болгон никесиз ойноштук, жазаланбай калбаш керек. Зынаа бул исламда эң чоң күнөөлөрдүн бири. Анын кесепети чоң, бирок көз жаздымда калганы өкүндүрөт.
13.03.2018. 23:32 
Тайпасы:
Жаран
Комментарийлердин саны:
69
Катталган:
09-01-2015
Соӊку аракети:
16-12-2018 18:41
Жынысы:
Белгисиз
-1
Dalil,куйоосу жинди болсо жинди болуш керекби?эмнеге куйоосун кызганып эле олтуро берсе болобу?эмнеге эркектер уй булоосу бар туруп ойнош кутот деп ойлойсуз?уй булоодогу жаралып жаткан проблемалдардан (мисалы ойнош ойноп Уйдогу чатактардан) кантип чыкса болот деп ойлойсуз?Адам озунун тагдырына балта чаппаш учун кандай ыкмаларды колдонсо болот дер ойлойсуз ?рахмат сизге алдын ала
12.03.2018. 13:13 
Тайпасы:
Конок
Комментарийлердин саны:
53
Катталган:
01-03-2018
Соӊку аракети:
20-05-2018 14:31
Жынысы:
Белгисиз
+3
Туура Куйоосун дагы жазалаш керек!!!
12.03.2018. 13:21 
Тайпасы:
Жаран
Комментарийлердин саны:
910
Катталган:
16-08-2015
Соӊку аракети:
12-12-2018 08:24
Жынысы:
Белгисиз
+5
Ошол учун зына кылбагыла
12.03.2018. 14:53 
Тайпасы:
Жаран
Комментарийлердин саны:
92
Катталган:
26-11-2016
Соӊку аракети:
17-12-2018 00:59
Жынысы:
Белгисиз
+6
Акмак адамдар соонун жашоосу турса алга эмес артка жылган?! Кочодо калгандар-толтура катын болупда жарытпайт алар журсо бойдоктор мн журбойбу. Аялы барга асылбай!!! Эси жок эркектерда толтура ар намыс,эркектигин унуткан!!!
13.03.2018. 23:21 
Тайпасы:
Жаран
Комментарийлердин саны:
69
Катталган:
09-01-2015
Соӊку аракети:
16-12-2018 18:41
Жынысы:
Белгисиз
-2
Коммент калтырган айымдар кызганычтан эле олтуро берсе боло береби?эмнеге куйоолорунуз сиздерге эмне менчикби?албетте козго чоп салуу бул туура эмес колдобойм!бирок эркектерге да кыздарга да айтаарым жашоо бир келет!болду башка берилбейт!жашап кетиш колдон келбейби?козун жетип турабы?аракет кылдын болбодубу эки жакка маданиятту турдо ажырап оз бактысын табыш керек эркекда ,кызда!баардык адамзат озун биринчи орунга койуп жашаш керек!денсоолукту,омурду,сулуулукту эч Ким сага бербейт!бербегенда!
14.03.2018. 00:45 
Тайпасы:
Жаран
Комментарийлердин саны:
319
Катталган:
10-11-2013
Соӊку аракети:
08-12-2018 20:52
Жынысы:
Белгисиз
Калаасы:
киндик каным тамган жер
+2
daniel87, кайдан билесин куйоосу кандай адам аялы кандай адам. Башкача айтканда аялы начар болгондон ойноп кеттиби же куйоосу ойноок болгондонбу же себепчи болуп олумго дуушар болгон аялбы? Бироонун аялына коз артпай озундун аялынды жакшы кара деген соз бекерден айтылган эмес. Чындап никен болгондон кийин кысчу жерди кысып жашаш керекда. Баканын озу чолдо ойу колдо дегенден болбой
14.03.2018. 00:29 
Тайпасы:
Жаран
Комментарийлердин саны:
514
Катталган:
04-03-2017
Соӊку аракети:
17-12-2018 00:49
Жынысы:
Белгисиз
0
Эр соройдун айынан омур бою тагдырына балта чаапсын да каап. Андан коро озун учун жашабапсын. Бирок айтыш кыйыыын
14.03.2018. 00:49 
Тайпасы:
Жаран
Комментарийлердин саны:
26
Катталган:
11-03-2018
Соӊку аракети:
16-12-2018 21:23
Жынысы:
Белгисиз
0
Жаман иш болуптур, кызганыч бул рак ооруусунанда кучтуу деп бекеринен айтпайт да.
14.03.2018. 01:38 
Тайпасы:
Жаран
Комментарийлердин саны:
26
Катталган:
08-01-2017
Соӊку аракети:
14-12-2018 09:05
Жынысы:
Белгисиз
0
Iiii adamdar emne bolup baratat jon ele jawai beriwse .
14.03.2018. 11:34 
Тайпасы:
Жаран