super.kg logo

Бишкектеги ботаникалык бак жок кылынып, ордуна боз үйлөрдөн этнокомплекс курулары айтылды

 

"Бишкектеги ботаникалык бак жок кылынып, ордуна улуттук этнографиялык комплекс түшөт", - деди 15-мартта өткөн маалымат жыйында "Биздин укук" коомдук фондунун жетекчиси Калича Өмүралиева.

Анын айтуусуна караганда, ботаникалык бактын ордуна боз үйлөрдөн шаарча курулуп, улуттук оюндар өткөрүлчү жерге айланат.

"Бишкектин борбордук бөлүгүнүн деталдуу планына ылайык, ботаникалык бак жайлоого айланат экен. Ал жерде ат оюндары, массалык иш-чаралар өтүп, боз үйлөрдөн шаарча курулуп, ачык асман алдындагы музей болот. Долбоорду түзгөндөр улуттук маданиятты чагылдырган Тынчтык проспектисиндеги Манас айылы бар экенин, ал жакта боз үй, сейилдөөчү жайлар бар экендигин унутуп калышкан окшойт. Бул сунуш мени таң калтырды, борбордогу ботаникалык бакты сактап калуунун ордуна жок кылабыз деп план түзүшкөн. Ар бир адамга 21 чарчы метрдин ордуна 3,7 чарчы метр эле бак-дарак туура келгенине карабай, алар ботаникалык бакчаны бузуп салууну көздөшүүдө", - деп нааразы болду Өмүралиева.


кошулду


 
 Рубрикадагы соңку кабарлар 

Урматтуу колдонуучу! Эгер сизде коомчулуктун көңүлүн буруп, талкууну талап кылган жаңылыгыӊыз болсо биз менен бөлүшүӊүз.
Рейтинг: Рейтинг -5 
Комментарийлер(26)
15.03.2018. 17:45 
Тайпасы:
Жаран
Комментарийлердин саны:
8
Катталган:
10-05-2013
Соӊку аракети:
19-09-2018 08:56
Жынысы:
Белгисиз
+20
Ботаникалык бакты жок кылып ордуна чонтокторуно акча тушотурган кылып оздорунун максаттарын ишке ашырганы калышыптыр биздин чондор. Буга жол бербеш керек!!!
15.03.2018. 18:08 
Тайпасы:
Тартип бузгандар
Комментарийлердин саны:
30
Катталган:
01-01-2017
Соӊку аракети:
11-06-2018 16:43
Жынысы:
Белгисиз
+10
plaza85,чоңдор өздөрү жол берип жатышат! Мөңгүлөрдү талкалаган га кол койуп берген анан кантип бул ишке досу кол койуп бербесин эптеп акча жештин амалы да Ак Үйдөгү бок курсактардын ажосу экс ажосу баш болуп жепжутаттары төш болуп! Калп эле коррупция менен күрөшүп жатабыз деп! Ашанын буйругун аткарышып!!!!
15.03.2018. 17:49 
Тайпасы:
Жаран
Комментарийлердин саны:
653
Катталган:
31-05-2017
Соӊку аракети:
18-09-2018 14:11
Жынысы:
Белгисиз
+11
Тал теректер кыйылып эми бот аникалык бак эле калды окшойт. Манас айылы деле ташталканы чыгып калдыго,Ким ал жакты онуктуруп жиберди?? Эч Ким карабай калдвго
15.03.2018. 17:51 
Тайпасы:
Жаран
Комментарийлердин саны:
Катталган:
17-01-2012
Соӊку аракети:
18-09-2018 17:28
Жынысы:
Белгисиз
+10
ушул эле жетишпей жаткан го, башка жерге салса болбойт бекен
15.03.2018. 17:51 
Тайпасы:
Жаран
Комментарийлердин саны:
74
Катталган:
03-10-2016
Соӊку аракети:
17-06-2018 17:10
Жынысы:
Белгисиз
+13
Бир нерсени талкалап жок кылмайын жандары тынбай калганбы?
15.03.2018. 18:04 
Тайпасы:
Тартип бузгандар
Комментарийлердин саны:
30
Катталган:
01-01-2017
Соӊку аракети:
11-06-2018 16:43
Жынысы:
Белгисиз
+14
Ботаникалык бактан башка жер таппадынарбы? Баткенге курула кенен жерлер таштак жерлер жатат ошол жакка курсаңар!Баарын эле борборго тыгып бак дарактарды кыйбай! Шайлоодо элге ушундай кылабыз деп убада бердиңер беле?! ХХХХ!
Модератор admin_superstan түзөттү 2018-03-16 10:36:48
15.03.2018. 18:09 
Тайпасы:
Жаран
Комментарийлердин саны:
4
Катталган:
01-11-2012
Соӊку аракети:
19-09-2018 07:31
Жынысы:
Белгисиз
Калаасы:
Алыс жактарда...
+9
Элдер чогулуп токтотуп калууга мүмкүнчүлүгү барбы? Бак дарактын барын кыйып, жалаң эле зданиялар калабы эмне Бишкекте
15.03.2018. 18:13 
Тайпасы:
Тартип бузгандар
Комментарийлердин саны:
30
Катталган:
01-01-2017
Соӊку аракети:
11-06-2018 16:43
Жынысы:
Белгисиз
+11
bermet104,Бирдемке десең чыгышат өзүбүздү оңдойлу пейлибизге жараша падыша келди дешип! Алардын пейли эмес өздөрү өздөрүн шайлап алышты эки жолку революцияны унутушту!Отурат эми алты жыл эмне кылайын аша деп койуп! Шайлагандарда олтура бергиле алты жылга голосуңарды сатып алган акчанарды жеткизип! Өзүңөрдү күнөөлөп пейлибизге жараша падыша келди деп!
Azatbek83 түзөттү 2018-03-15 18:17:00
15.03.2018. 18:09 
Тайпасы:
Жаран
Комментарийлердин саны:
70
Катталган:
15-04-2017
Соӊку аракети:
16-09-2018 09:02
Жынысы:
Белгисиз
+6
Ушуну мен көп жолу айткам.
Бейиштей жерибиз чөлгө айланат окшойт деп.
Сауд Арабия чөлдү гүлдөтүп жатса, булар жок кылуу максатында
15.03.2018. 18:11 
Тайпасы:
Тартип бузгандар
Комментарийлердин саны:
30
Катталган:
01-01-2017
Соӊку аракети:
11-06-2018 16:43
Жынысы:
Белгисиз
+7
Aidar151080,Колдо бар алтындын кадыры жок деп бекер айтпаса керек. АК Үйдөгү желмаян тупойлордун айынын ушул иш болуп жатат!
Azatbek83 түзөттү 2018-03-15 18:11:32
15.03.2018. 18:33 
Тайпасы:
Жаран
Комментарийлердин саны:
79
Катталган:
10-08-2015
Соӊку аракети:
19-09-2018 08:29
Жынысы:
Белгисиз
Калаасы:
Кереметтүү аппак Ала-Тоо!
+9
Кайран борборубуз Бишкекти жылаңачтап бүтмөй болду бул чоңдор. ТЭЦ теги уулу түтүн шаардыктардын ден-соолугун жеп бүтөт көрөсүңөр. Бак-дарактардын баарын кыйып бүтүштү го. Асыла элек ушул эле ботаникалык бакча калды эле. Кыргыз элим биз бул нерсеге жол бербейбиз. Булардын сунушу деле өтө жакшы экен. Бирок, ботаникалык бактан башка бош жерлерди караштырса болот го.
15.03.2018. 18:54 
Тайпасы:
Жаран
Комментарийлердин саны:
83
Катталган:
02-05-2017
Соӊку аракети:
18-09-2018 14:50
Жынысы:
Белгисиз
+4
Чөнтөк үчүн эмнени кылышат .
15.03.2018. 19:00 
Тайпасы:
Жаран
Комментарийлердин саны:
306
Катталган:
06-08-2015
Соӊку аракети:
30-06-2018 09:27
Жынысы:
Белгисиз
+4
Бул душмандын кылар иши, Москвада бир дарактын жанынан жоон кабель комуп алып отойун деп каза баштаган фирмага беш жуз мин р. штраф салган. Дагы бир иш кылууга руксат кагазын аннулировать этип салган.
15.03.2018. 20:00 
Тайпасы:
Жаран
Комментарийлердин саны:
718
Катталган:
17-04-2013
Соӊку аракети:
19-09-2018 08:24
Жынысы:
Белгисиз
Калаасы:
Баткен
+5
suban78,мен да Москвада ошондой окуяга күбө болгом. Бир фирма ишкананын жанындагы гаражды бузуп ордуна башкасын чоңойтуп куруу керек экен. Бирок анын жанында куурап чирип калган даракты алып салуу үчүн, тиешелүү адистер көрүп уруксат бермейинче курулуш иштерин токтотуп күткөнбүз. А биздин ботаникалык багыбыз орустардын куураган дарагычалык кадыры жокпу? Же биздин чоңдор акча үчүн баардык ишке макулбу?
15.03.2018. 19:04 
Тайпасы:
Жаран
Комментарийлердин саны:
409
Катталган:
08-11-2013
Соӊку аракети:
19-09-2018 00:26
Жынысы:
Белгисиз
Калаасы:
Бишкек
+6
Бул чиновниктерди жумуштан алыш керек элдер
15.03.2018. 19:06 
Тайпасы:
Жаран
Комментарийлердин саны:
409
Катталган:
08-11-2013
Соӊку аракети:
19-09-2018 00:26
Жынысы:
Белгисиз
Калаасы:
Бишкек
+4
Ар бир чиновник элге жерге кызмат кылышы керек
оздорунун бала чакасынын кызычылыгын эле ойлой бербей
Керек болсо элдин чечимисиз эч нерсе кыла албайт
15.03.2018. 19:16 
Тайпасы:
Тартип бузгандар
Комментарийлердин саны:
697
Катталган:
31-05-2016
Соӊку аракети:
03-08-2018 11:47
Жынысы:
Белгисиз
Калаасы:
Бавария Мюнхен.
+3
Бул бийликтин козун май басып бирди коргону турат... Эгер ушул темпте кетсе, бул бийликти да эл кууп чыгат... Ансыз да бул бийликтин зулумдугунан, элдин кайдыгерлигинен Мырзакматов, С.Жапаров, Ч.Жакуповалар жабыр тартып жатат куугунтук коруп...

Бул бийликке болсо чекеден ууру-каракчылар чогулуп алышкан... Бул бийликти кууп, кармап, камап, жегендерин, уурдагандарын кустуруп, бийликке журогу эл деп соккон элдин чыныгы уул-ыздарын алып келмейин олко онолброй калды го...
15.03.2018. 19:18 
Тайпасы:
Жаран
Комментарийлердин саны:
273
Катталган:
02-07-2011
Соӊку аракети:
18-09-2018 23:18
Жынысы:
Белгисиз
+2
oozu kiyshik bolso da baydyn balasy suylosun degen zamanda jawap jurobuz bizdin bir tiyinga da ten kelbeyt.
15.03.2018. 20:57 
Тайпасы:
Жаран
Комментарийлердин саны:
586
Катталган:
28-12-2014
Соӊку аракети:
19-09-2018 00:19
Жынысы:
Белгисиз
Калаасы:
Бишкек
+6
ХХХХ нервке тийбегилечи, ХХХХ ботаникалык бактан алыс болгула! ансыз деле бак-дарактарды кыркып атып азайып кетти, жаратылышка терс таасирин тийгизип атат, кура турган болсонор шаардын четине ээн турган жерди гулдоткуло, андай оюн-зоок отчу жер шаар сыртында болуш керек, демек ботаникалык бакты жеп жутарлар жеке тарапка откоруп алжайдан оздорунун чонтогун толтурчу нерсе курган атышат, мен жалпы журтка кайрылуу жазап кетем! бул нерсеге жол бербей, ботаникалык бакты сактап калалы!!!!
Модератор admin_superstan түзөттү 2018-03-16 10:21:58
15.03.2018. 23:22 
Тайпасы:
Жаран
Комментарийлердин саны:
38
Катталган:
07-09-2016
Соӊку аракети:
18-09-2018 20:35
Жынысы:
Белгисиз
Калаасы:
Ош
+2
Ар ким өз каалаганын кылып калышыптырго, кой деген кожо жокбу Кыргызстанда.
16.03.2018. 00:07 
Тайпасы:
Жаран
Комментарийлердин саны:
211
Катталган:
29-11-2016
Соӊку аракети:
04-08-2018 18:19
Жынысы:
Белгисиз
+4
Мээлери тетири тегеренип калганго эс алганга бак керек
16.03.2018. 05:54 
Тайпасы:
Тартип бузгандар
Комментарийлердин саны:
697
Катталган:
31-05-2016
Соӊку аракети:
03-08-2018 11:47
Жынысы:
Белгисиз
Калаасы:
Бавария Мюнхен.
+3
Бийлик элди тоготпой калды. Кечоо эл канча нааразы болсо да монгулорду талкалоого уруксат берген мыйзамды кабыл алышты...

Эл бийликтин козуно мал, кой корунуп калды, эл менен эсептешкен бийлик жок. Эл которулуп бийликтегилердин акесин таанытып кууп чыкмайынча, булардын мурдундагы эшек курту тушпой калды го .....
16.03.2018. 09:10 
Тайпасы:
Жаран
Комментарийлердин саны:
450
Катталган:
04-05-2016
Соӊку аракети:
18-09-2018 20:22
Жынысы:
Белгисиз
+1
Боз уй салымыш болуп, коп жерин сатышат.Аттишти 600$ кылып жаткан чондордон баарын кутууго болот.
16.03.2018. 09:21 
Тайпасы:
Жаран