super.kg logo
  Спорт  

Канатбек Бегалиев: "Кыргыздын ар бир жигити намыскөй экенин билем. Кубанганымдан эмоцияга алдырып, туура эмес сүйлөп алдым"

 

21-мартта "Аккула" ат майданында өткөн көк бөрү боюнча республикалык мелдештин финалдык оюнунда Оштун "Достук" командасы менен Таластын "Ынтымак" командасы беттешкен. Кыл чайнашкан беттеште "Ынтымак" командасы 2:1 эсебинде жеңишке жеткен.

Беттештен соң социалдык тармактарда Олимпиада оюндарынын күмүш медалынын ээси, балбан Канатбек Бегалиевдин "Ынтымак" командасын куттуктап айткан сөздөрүнүн видеосу тарап, ал интернет колдонуучулар арасында кызуу талкууга алынган. Мындан улам 22-мартта спортчу SUPER.KG порталынын кеңсесине баш багып, элге кайрылуу жасады.

"21-мартта баарыбыз кызыктуу беттешке күбө болдук. Анда күчтүү команда жеңишке жетти. Мени аксакалдар атайын "Ынтымак" командасын куттуктоо үчүн чакырышкан эле. Ал жерде сүйлөп жатып, кубанганымдан эмоцияга алдырып, туура эмес сүйлөп алдым. Мен Кыргыздын ар бир мырзасы намыскөй экенин билем. Ар бир аймактан белгилүү, намыска жараган спортчулар чыккан. Ошол себептен жалпы Кыргыз элинен кечирим сурайм", - деди Бегалиев.

Белгилей кетсек, коомчулукка тараган видеодо, балбан "Мен баса белгилеп айта кетерим, бүгүнкү күн - бул тарых. Бул 10 жылдан кийин, 20 жылдан кийин дагы айтылып кала берчү күн. Бул күндү ушул жигиттердин (көк бөрүчүлөрдү көрсөтүп), эр-азаматтардын балдары да айтып жүрөт. Бардыгыңарды куттуктайм, урматтуу күйөрмандар. Бүгүн кимдин ким экени билинди. Мен айтар элем, спорт менен намысты Талас облусунан эч ким талашпай эле койсун", - деген.


кошулду


Көк бөрүдөн кийинки пикири үчүн балбан Канатбек Бегалиев кыргыз элинен кечирим сурады

Автор: Максат Орозумбетов
Оператор: Мухамадзиямидин Турдубек уулу
 
 Рубрикадагы соңку кабарлар 

Урматтуу колдонуучу! Эгер сизде коомчулуктун көңүлүн буруп, талкууну талап кылган жаңылыгыӊыз болсо биз менен бөлүшүӊүз.
Рейтинг: Рейтинг -5 
Комментарийлер(136)
23.03.2018. 02:09 
Тайпасы:
Жаран
Комментарийлердин саны:
325
Катталган:
18-09-2015
Соӊку аракети:
18-01-2019 22:35
Жынысы:
Белгисиз
+16
Спорт мн Намыс эмес жок дегенде Кок бору боюнча биринчиликти Таластан эчким талаша албайт десен да балким мынча таландыда калбайт белен
Азыр Эми ахыбалын аянычтуу эле корунуп турат Айла жок Озун куноолуусун
23.03.2018. 02:34 
Тайпасы:
Жаран
Комментарийлердин саны:
35
Катталган:
23-04-2016
Соӊку аракети:
02-01-2019 04:19
Жынысы:
Белгисиз
-5
Болду эми туугандар абалды куурчутбай токтотолу. Кечирим да сурады!!!
Super TV
23.03.2018. 02:42 
Тайпасы:
Жаран
Комментарийлердин саны:
4
Катталган:
09-11-2016
Соӊку аракети:
23-01-2019 10:46
Жынысы:
Белгисиз
+18
Канат элди болуп куттуктагандан коро унчукпай эле койсон болмок. Тарыхта кала турган кун деп улак боюнча буткул Азияны же дуйно жузун Таластыктар женип алгансып тошунду каккылапсын го уялсан боло! ХХХХХХХ ХХХХХХ
Модератор admin_media түзөттү 2018-03-23 09:29:12
Super TV
23.03.2018. 05:31 
Тайпасы:
Жаран
Комментарийлердин саны:
7
Катталган:
12-06-2017
Соӊку аракети:
01-01-2019 07:01
Жынысы:
Белгисиз
+13
Таластык Намыскойлор Бабанов менен Канат да э??
Куйбогон жерин кул болот да ХХХХХХХХХХ
Модератор admin_media түзөттү 2018-03-23 09:27:05
23.03.2018. 06:58 
Тайпасы:
Жаран
Комментарийлердин саны:
22
Катталган:
07-12-2017
Соӊку аракети:
20-07-2018 15:20
Жынысы:
Белгисиз
Калаасы:
Жердин бейиши болгон КЫРГЫЗСТАН!
-15
Конечно тарыхта калат ТАЛАС командасы 6 жылдан бери чемпион болуп келе жатат!
23.03.2018. 08:19 
Тайпасы:
Конок
Комментарийлердин саны:
42
Катталган:
21-03-2018
Соӊку аракети:
06-05-2018 03:39
Жынысы:
Белгисиз
-17
Ушул жерде Канат Оштук болуп,Оштун командасы улактан женгенде. Канат,"-Оштон спорт менен намысты эч ким талашпай эле койсун"'деп айтсо оооо... Бул жер дун жарылып,-оо Канат акам озу эркек да,-о озу Оштой болобу.. Оштун эркек экенине Канат акам живой пример го, Ош алга.. Оштуктар эркек деген шумдук создорду окумаксынар. Себеби Суперге 99% Оштуктар кирет. Канат жон гана оюн айткан болуп жарууну силер кылып жатасынар чынында.
Mr.Jack түзөттү 2018-03-23 08:29:06
23.03.2018. 08:46 
Тайпасы:
Жаран
Комментарийлердин саны:
9
Катталган:
09-07-2011
Соӊку аракети:
03-07-2018 23:04
Жынысы:
Белгисиз
Калаасы:
USA
-10
Mr.Jack,в точку!
23.03.2018. 09:19 
Тайпасы:
Конок
Комментарийлердин саны:
76
Катталган:
22-03-2018
Соӊку аракети:
24-05-2018 18:10
Жынысы:
Белгисиз
+13
Mr.Jack,мына бул жерде да 99% оштуктар кирет деп жазып жатасын силерди ким кой деп жатат киргиле ,суперге кирсе жакшы акыркы жанылыктардан кабардар болуп дуйнодо ,олкодо эмне болуп жатканын билет
23.03.2018. 13:53 
Тайпасы:
Тартип бузгандар
Комментарийлердин саны:
297
Катталган:
08-02-2016
Соӊку аракети:
29-11-2018 05:35
Жынысы:
Белгисиз
Калаасы:
Бишкек
-2
Mr.Jack, эркекче
23.03.2018. 08:35 
Тайпасы:
Жаран
Комментарийлердин саны:
6
Катталган:
21-12-2013
Соӊку аракети:
23-01-2019 15:26
Жынысы:
Белгисиз
+9
Кыргызстанда Спорт менен намысты Таластыктар эле которуп жаткандай суйлоптур го.Убагында бир жылдызын жанган экен,болду сенин заманын кеткен.Озунду эр ойлосон башканы шер ойло,Канат! Эл козундогу адамдын денээлиндеги соз эмес бул суйлогонун. Силер ушинтип болуп жарып жатсанар...Элибизде соз бар "ишенген молдом сен болсон -кепшеген оозунду урайын" деген.
23.03.2018. 08:56 
Тайпасы:
Жаран
Комментарийлердин саны:
19
Катталган:
28-04-2015
Соӊку аракети:
03-07-2018 11:04
Жынысы:
Белгисиз
Калаасы:
Жашыл шаар)))
-16
Таластын элине тийишпей калгыла!!!! Бир Таластык жанылып суйлоп алса, жабылып жалпы Талас элине ажылдайсынар да!!! Чычалап жатсанар анан кантмексинер, бул жагы тушунуктуу!!! Кечирим сурабаса бир жон эле!!! Болгону жердештерине дем берчу эле созун айтып коюптур, жердештер арасында андай соз не башкаларда айтылбайт бекен! угуп эле журом го . Жалпы кыргыз элин "примитивный" деп суйлогон ырчынарды унутуп калдынарбы?!!! ал деле журот кынылдап ырдап, теле-радиодон тушпой! Не кыла алдынар?!
23.03.2018. 09:12 
Тайпасы:
Жаран
Комментарийлердин саны:
509
Катталган:
20-04-2017
Соӊку аракети:
23-01-2019 21:28
Жынысы:
Белгисиз
+11
Трайбалист Канат!!! Сен өзүнү эми бир укмуш дүйнөнүн чемпиону элестетет окшойсун. Бээжинде өткөн Олимпиадада күмүш медаль утуп келгенсин анын эч талашсыз ошол күндөн бери бүт кыргыз эли сени мн сыймыктанып бүт жерде сыйын бар болчу эми азыр тарпын да калбады. Сен азыр бир айласы жок байкуштун кейпин кийдин балбан эмес байкуш бечарасын. Эми кыргыз баягыдай колдобойт да коргобойт да сени сыймык туткан кыргыз элинин бетине тукурдун. Сен Канатбек Бегалиев балбандан трайбалистке айландын. ТРАЙБАЛИСТ
23.03.2018. 09:28 
Тайпасы:
Жаран
Комментарийлердин саны:
260
Катталган:
06-04-2011
Соӊку аракети:
31-12-2018 12:10
Жынысы:
Белгисиз
Калаасы:
бишкек
-7
Канат Бегалиев биз сени колдойбуз, тем более жалгыз сыймыгыбызсын, туура эмес суйлопсун, бирок кечирдик.
23.03.2018. 09:30 
Тайпасы:
Жаран
Комментарийлердин саны:
260
Катталган:
06-04-2011
Соӊку аракети:
31-12-2018 12:10
Жынысы:
Белгисиз
Калаасы:
бишкек
-1
Калган облустар да эми намыстанып, олимпиада чемпиону болгула, баарынарды колдойбуз, ич ара тытышпай, олимпиада чемпиону болгонго тилектешмин, биздин гимн деле жанырса сонун болмок, жарашмак

23.03.2018. 10:02 
Тайпасы:
Тартип бузгандар
Комментарийлердин саны:
1129
Катталган:
01-06-2017
Соӊку аракети:
01-08-2018 14:07
Жынысы:
Белгисиз
+9
Ото аз элбиз, анан региондорго болунуу кем акылдуулук, алысты корбогон адамдар болунуп жарылганды жакшы корушот. Мисалга Токиодо эле 26млн адам жашайт экен, Кыргызстан 6 млн, анын жарымы Россия Казакстанда, калганы башка улуттар. Бир ууч Кыргызбыз чынында.
23.03.2018. 10:31 
Тайпасы:
Жаран
Комментарийлердин саны:
260
Катталган:
06-04-2011
Соӊку аракети:
31-12-2018 12:10
Жынысы:
Белгисиз
Калаасы:
бишкек
+2
Кыргыз тарыхынан канча эле окуп жатабыз, чон чон мамлекеттердин жок болушунун себеби ички болунуу, бироо басып алып жок жок болгон мамлекеттер аз чынында, андайлар кайра бутуна туруп(ынтымагы болгон учун)кайра оч алышкан, чынында туура эмес суйлогон, бирок жаманын жашырып, жакшысын ашырып деле койсо болмок, канткен менен олимпиада чемпиону го, анын олимпиада жениши жалпы кыргыздыкы эле го, эми бул жеке оюм да
23.03.2018. 11:37 
Тайпасы:
Жаран
Комментарийлердин саны:
1175
Катталган:
07-11-2016
Соӊку аракети:
23-01-2019 14:47
Жынысы:
Белгисиз
Калаасы:
Бишкек
+6
Трайбалист!Сени эми спортсмендер да сыйлабайт.
23.03.2018. 11:40 
Тайпасы:
Жаран
Комментарийлердин саны:
75
Катталган:
11-02-2018
Соӊку аракети:
23-01-2019 13:26
Жынысы:
Белгисиз
+5
Кыргыз элинин намысын талас коргой албайт
23.03.2018. 11:43 
Тайпасы:
Жаран
Комментарийлердин саны:
192
Катталган:
26-08-2015
Соӊку аракети:
21-01-2019 22:35
Жынысы:
Белгисиз
+8
Канат сага наалат,элди болуп жарууга сенин укугун жок. Бул деген спорт. Сага жооп кайтарган Манас Ниязовдун суйлогон созуно маани бер.
23.03.2018. 13:44 
Тайпасы:
Конок
Комментарийлердин саны:
2
Катталган:
03-03-2018
Соӊку аракети:
02-04-2018 15:28
Жынысы:
Белгисиз
+5
Озум таластан болом , Бирок мен эч качан таластын патриотумун деп айткан эмесмин . Мен Кыргызстандын патриотумун!
Super TV
23.03.2018. 14:53 
Тайпасы:
Жаран
Комментарийлердин саны:
227
Катталган:
23-07-2016
Соӊку аракети:
23-01-2019 21:21
Жынысы:
Белгисиз
Калаасы:
Москва
+1
Ушундай адамдар кантип депутат болоткена Эмоцияга алдыртып турса
23.03.2018. 14:53 
Тайпасы:
Жаран
Комментарийлердин саны:
260
Катталган:
06-04-2011
Соӊку аракети:
31-12-2018 12:10
Жынысы:
Белгисиз
Калаасы:
бишкек
+1
КЫРГЫЗДЫН ЖИГИТТЕРИ
(Байдыкемди туурап.....)
Кайран элди ичинен ириткени,
Кайдан душман келерин билишпеди...
Ынтымакты,ырысты тебелешип,
Ыркырашты кыргыздын жигиттери.
(автору башка)
gordaya түзөттү 2018-03-23 14:54:56
23.03.2018. 15:21 
Тайпасы:
Жаран
Комментарийлердин саны:
92
Катталган:
17-11-2011
Соӊку аракети:
09-01-2019 23:23
Жынысы:
Белгисиз
Калаасы:
Москва
+3
Акыркы кундору ойлонбой суйлогондор кобойуп кетти
23.03.2018. 15:48 
Тайпасы:
Жаран
Комментарийлердин саны:
27
Катталган:
21-01-2017
Соӊку аракети:
23-01-2019 21:01
Жынысы:
Белгисиз
+6
2008-жылы олимпиадада француз балбанынан алилетсиз женилип калганда, оштук экениме карабай бакырып ыйлаган элем, таластык дер ойлогон эмес элем.
23.03.2018. 17:43 
Тайпасы:
Жаран
Комментарийлердин саны:
2
Катталган:
06-11-2013
Соӊку аракети:
23-01-2019 20:45
Жынысы:
Белгисиз
-2
Атамбаевдин доору болгондо кеттин эле ,ишин сотко отуп кетмек Сооронбай Шариповичке рахмат.
Super TV
23.03.2018. 18:40 
Тайпасы:
Конок
Комментарийлердин саны:
4
Катталган:
17-03-2018
Соӊку аракети:
28-03-2018 22:55
Жынысы:
Белгисиз
+1
Уже кеч эми
23.03.2018. 21:16 
Тайпасы:
Конок
Комментарийлердин саны:
4
Катталган:
17-03-2018
Соӊку аракети:
28-03-2018 22:55
Жынысы:
Белгисиз
-1
14-1ге женсенер олтурмокекенсинер анда. бийлик чара коробу мындай адамдарга.
Super TV
24.03.2018. 02:58 
Тайпасы:
Жаран
Комментарийлердин саны:
5
Катталган:
05-02-2014
Соӊку аракети:
19-01-2019 02:44
Жынысы:
Белгисиз
0
Ойноп суйлосонда,ойлоп суйло деген кыргыздын макалы бар.Айтылган соз атылган ок деген да макалы бар кыргыздын.озундун Ким экенинди коргозуп койдун.Сага ишенген канчалаган жаштар бар эле артында.
satbek түзөттү 2018-03-24 02:59:34
24.03.2018. 20:54 
Тайпасы:
Жаран
Комментарийлердин саны:
28
Катталган:
08-02-2018
Соӊку аракети:
22-01-2019 19:53
Жынысы:
Белгисиз
Калаасы:
Талас
+1
Эртең да Канат бир медал утуп келсе шайтандай болуп чыга каласыңар колдоп коштоп.Ар бир адам жаңылат.
25.03.2018. 03:09 
Тайпасы:
Жаран
Комментарийлердин саны:
17
Катталган:
29-09-2017
Соӊку аракети:
22-01-2019 02:27
Жынысы:
Белгисиз
+2
Негизи жабык эшик артында баардыгы эле оз обласын мактайт. Ошол оштугун баткентигин колдугун.Просто бул эл алдында суйлоп коюптур эмне эле анча ызылдап атасынар билбейм. Бул болунбой эле силер болунуп олуп атасынарго. Албетте мен эч кандай бул Канатты колдоп суйлогонум жок. Анан мени да жеп баштабагыла.
Super TV
25.03.2018. 21:18 
Тайпасы:
Жаран
Комментарийлердин саны:
123
Катталган:
26-03-2014
Соӊку аракети:
22-01-2019 16:13
Жынысы:
Белгисиз
+2
Бир адам жанылып суйлосо баарынар ошентесинер дегенди койгулачы ай! Мактанчаактар, жамандар, акылдуулар, кылмышкерлер, спортсмендер 7 областта тен бар, анан бир адамдын пикирине таянып, болунуп-жарылбагылачы!
Super TV
26.03.2018. 11:25 
Тайпасы:
Жаран