2-апрелде Бишкек шаарынын маршруттук унааларынын айдоочулары иш ташташты. Бул арада шаардын көчөлөрүндө жол тыгындары жаралды. Абалдан такси кызматы пайдаланып, кызматтын баасын 2-3 эсеге көтөрүп жиберишти. Муну таксинин айдоочулары жолдогу тыгындар менен байланыштырууда.
Учурда маршруттук унаанын айдоочулары топтолуп, бийлик өкүлдөрүнө нааразычылыктары менен бир катар талаптарын билдиришүүдө.
Айдоочулардын талаптары:
1) Камсыздандыруу полиси жок маршруттук таксилердин айдоочуларына айып салууну жокко чыгаруу;
2) Бирдиктүү форма кийүү талабын алып салуу;
3) Маршруттук таксинин айдоочуларына жүргүнчүлөрдү аялдама жок жерлерден деле салып же токтоп түшүрө берүүгө уруксат берүү;
4) Маршруттук таксилер жолдун экинчи тилкесинен деле бурула берүүгө уруксат берүү, бул үчүн айып салбоо;
5) Жолду туура эмес кесип өткөн жөө жүргүнчүлөргө да айып салуу;
6) 7 жашка чейинкилер менен пенсионерлерге каралган жеңилдикти жоюу;
7) Айрымдары жол кире акысын 15 сомго чейин көтөрүүнү айтышууда. Бирок көпчүлүгү азыркы жол акысына деле нааразы эмес.
Маршруттук унаанын айдоочусу Каныбек Көчөрбаев иш таштоо жөндөн-жөн эле жарала калган абал эмес экенине токтолду.
"Өзүңөр жолдун абалын көрүп жүрөсүңөр, бүт талкаланган, ылай, чаң. Ошондой жолдо жүргөн унаанын ичи да чаң болот да. Бирок "бийликтен" келип алышып, ошол үчүн да бизге айып салышат. Бирдиктүү форма боюнча айта турган болсом, формаларды биз иштеген фирмаларга келип мэриядан таштап кетишти. Аларды биз 750 сомдон сатып алдык. Эми анын кимге кереги бар? Жайкысын аба кирбейт, кийип жүргөнгө ылайыгы да жок. Бул деген чоңдордун эле бизнеси болуп жатпайбы. Аны эки метр чүпүрөк сатып алып тигип койсо болот экен. Бирок баасы 750 сомдуктай да эмес, 2 айда жыртылат, 2 ай сайын сатып алууга туура келет. Аны өзүбүзчө эсептесек, 150 сомго жетпегендей эле акча. Бизге аны мажбурлап сатып жатышат. Акыркы кезде бизге кысым көп болуп кетти, мунун жыйынтыгы ушул иш таштоого алып келди. Биздин талаптар аткарылбаса, мындан дагы окуя курчуп кетиши мүмкүн".