super.kg logo

SUPER.KG`нин Түз эфиринде бүгүн саат 15:00дө ырчы жана композитор Жамиля Муратова конокто болот

 

SUPER.KG порталынын Түз эфиринин кезектеги коногу - белгилүү ырчы, композитор, Кыргыз Республикасынын Эмгек сиңирген артисти Жамиля Муратова.

Көпчүлүккө белгилүү "Ак кайың", "Кызгалдак", "Сизге", "Каркыралар" деген ырларды аткарган ырчы музыкалык окуу жайлардын биринде вокалдан сабак берет. Анын окуучуларынын катарында жаш ырчылар Каныкей, Иса Өмүркулов, Даниель, Максат Бегалиев, Гүлжигит Калыков, Айдана Дека жана башкалар бар.

2017-жылы мурунку президент Алмазбек Атамбаевдин буйругу менен "Кыргыз Республикасынын Эмгек сиңирген артисти" наамы тапшырылган.

Жамиля Муратовага арнаган жылуу ой-пикирлериңиз же кызыктуу суроолоруңуз болсо, мүмкүнчүлүктөн пайдаланып +996 557 75 63 63 WhatsApp номерине узатыңыз. Ошондой эле түз эфир жүрүп жатканда "Соңку кабар" аркылуу комментарий жазып да жооп алсаңыздар болот. Ырчы сиздин суроолорго 11-апрель күнү саат 15:00дө баштала турган SUPER.KG порталынын Түз эфиринде жооп берет.

Эске салсак, суроолор редакция тарабынан иргелет. Мааниси окшош, кайталанма суроолор эфирге чыгарылбайт.




кошулду


11-апрелде SUPER.KG'нин түз эфиринде Жамиля Муратова конокто

 
 Рубрикадагы соңку кабарлар 

Урматтуу колдонуучу! Эгер сизде коомчулуктун көңүлүн буруп, талкууну талап кылган жаңылыгыӊыз болсо биз менен бөлүшүӊүз.
Рейтинг: Рейтинг -1 
Комментарийлер(11)
09.04.2018. 13:48 
Тайпасы:
Жаран
Комментарийлердин саны:
127
Катталган:
26-05-2013
Соӊку аракети:
20-11-2018 02:17
Жынысы:
Белгисиз
-4
Азыр да иштейби Куронкээвде?иштебей калды деп уктук эле.
10.04.2018. 09:19 
Тайпасы:
Жаран
Комментарийлердин саны:
30
Катталган:
03-08-2012
Соӊку аракети:
31-10-2018 11:46
Жынысы:
Белгисиз
-5
Улуу муундан чакыргыла деп суйлонуп аткандар кана? Бергиле суроонорду. Анжелика, Самара же Дека мека дегендер болсо толуп кетмек суроолор)) Жамиля эже, саламатсызбы? Белгилуу ырчыларга сабак берген экенсиз. Азыр ошол эле Каныкей, Иса Өмүркулов, Даниель, Максат Бегалиев, Гүлжигит Калыков, Айдана Дека аттуу ырчыларга кандай баа бересиз? Сиздин ишеничти актап жатышатбы?
10.04.2018. 17:47 
Тайпасы:
Жаран
Комментарийлердин саны:
268
Катталган:
07-11-2016
Соӊку аракети:
01-11-2018 09:51
Жынысы:
Белгисиз
Калаасы:
Бишкек
+9
gul-jana2,мигрант кыз жонундо билдирген пикиринен кийин сыйлабай калгам
11.04.2018. 11:42 
Тайпасы:
Жаран
Комментарийлердин саны:
9
Катталган:
15-11-2016
Соӊку аракети:
22-04-2018 20:42
Жынысы:
Белгисиз
0
meni_kut,Салам.Эмне деп айкан болчу?
11.04.2018. 02:47 
Тайпасы:
Жаран
Комментарийлердин саны:
197
Катталган:
30-10-2015
Соӊку аракети:
19-11-2018 23:06
Жынысы:
Белгисиз
+6
gul-jana2, Мындай, суйлосо созунон бал тамган, адамга таасир калтыра турган ага-эжелерибиз бар. М: Саламат Садыкова, Аалы Туткучев ж.б. ошолорду келсе дегенбиз. Мунунар ач кадырын ток билбейт болуп атса, каяктан сыйлайсын.
10.04.2018. 12:29 
Тайпасы:
Жаран
Комментарийлердин саны:
45
Катталган:
11-09-2010
Соӊку аракети:
19-11-2018 21:39
Жынысы:
Белгисиз
Калаасы:
Белгисиз Арал
+11
Талантын аябай сыйлайм, ырлары жагат! Бирок, мигрант кыздарыбызга тийишкенине муздай туштум. Жыргаганыбыздан жылкычы болуп жургонсуп.
10.04.2018. 21:00 
Тайпасы:
Жаран
Комментарийлердин саны:
56
Катталган:
31-05-2016
Соӊку аракети:
19-11-2018 11:50
Жынысы:
Белгисиз
Калаасы:
Ош
+8
Сизге суроо?
Неге мигрант кыздарга коз карашыныз кыйшык?сизде кыз жокпу эмне?
Же эмне алар жыргаганынан жылкычы бп журобу?
10.04.2018. 22:28 
Тайпасы:
Жаран
Комментарийлердин саны:
269
Катталган:
06-09-2010
Соӊку аракети:
04-10-2018 23:46
Жынысы:
Белгисиз
Калаасы:
Italia,Sardegnia.
-9
Мигрант кыздарга жаман ою жок эле ,куйуп бышам деп жаман корунуп алды.
11.04.2018. 13:40 
Тайпасы:
Жаран
Комментарийлердин саны:
48
Катталган:
12-12-2017
Соӊку аракети:
20-11-2018 00:32
Жынысы:
Белгисиз
Калаасы:
KG.
+2
Менин деле эч кандай суроом жок!!!
Калк айтса да калп айтпайт дегендей, мен дагы ошол Мигрант кыздар жөнүндө, көз карашы кыйшык экенин байкадым...
Чындыгында эмне, Мигранттар адам эмеспи, же эмне биз жыргаганыбыздан кылаарга ишибиз жок Мигрант болуп жүрүптүрбүзбү, же баарын эле өзүндөй ойлой беришеби айтор түшүнүктүз... (((
Мигрант болсок да, ак эмгек, пешене терибиз мн акча таап, Нан таап жеп жатабыз, бул нерсеге Эжекебиз бизден Намыс кылбай эле койсун....!!!
Dina.janym түзөттү 2018-04-11 13:43:24