super.kg logo

Ырчы Гүлзада Рыскулова 4-уулун жарык дүйнөгө алып келди

 

Бүгүн, 1-майда белгилүү ырчы Гүлзада Рыскулова 4-ирет эне статусуна ээ болду. Бул тууралуу ырчы SUPER.KG порталына сүйүнчүлөдү.

"Бүгүн саат 11:20да борбордогу төрөтканалардын биринде 4-наристемди жарык дүйнөгө алып келдим. Албетте, төрөт деген оңой болбойт. Бир аз кыйналдым, бирок анын баары артта калды. Учурда балам экөөбүздүн тең ден соолугубуз жакшы. Жакындарыбыздын баары телефон аркылуу байланышка чыгып, жакшы каалоо-тилектерин айтып жатышат. Уулум 4 килограмм 200 грамм салмакта төрөлдү. Азырынча ысым тандай элекпиз", - дейт ырчы.

Айта кетсек, буга чейин ырчы 3 уулдун энеси болсо, эми 4 эркектин апасы болду.



 
 Рубрикадагы соңку кабарлар 

Урматтуу колдонуучу! Эгер сизде коомчулуктун көңүлүн буруп, талкууну талап кылган жаңылыгыӊыз болсо биз менен бөлүшүӊүз.
Рейтинг: Рейтинг 2 
Комментарийлер(7)
01.05.2018. 16:12 
Тайпасы:
Жаран
Комментарийлердин саны:
68
Катталган:
05-02-2018
Соӊку аракети:
22-08-2018 23:29
Жынысы:
Белгисиз
+4
Мен биринчи деп алса))
Куттуктайм АЛЛАХЫМ колдосун!
01.05.2018. 16:16 
Тайпасы:
Жаран
Комментарийлердин саны:
366
Катталган:
04-03-2017
Соӊку аракети:
25-09-2018 15:49
Жынысы:
Белгисиз
+5
А жакшы омурун берсин. Уулдарынызэлдин уулу болушсун. Мен да жалан солдаттарды торогум келет☺
01.05.2018. 16:36 
Тайпасы:
Жаран
Комментарийлердин саны:
154
Катталган:
22-04-2017
Соӊку аракети:
26-09-2018 13:18
Жынысы:
Белгисиз
+6
Кыргыздар тороткуло торогуло кобойгуло.
01.05.2018. 17:08 
Тайпасы:
Жаран
Комментарийлердин саны:
2
Катталган:
30-04-2018
Соӊку аракети:
16-09-2018 13:57
Жынысы:
Белгисиз
+3
Куттуктайбыз!ылайым омуру менен берген болсун Аллахым!!!
01.05.2018. 22:23 
Тайпасы:
Жаран
Комментарийлердин саны:
55
Катталган:
17-12-2013
Соӊку аракети:
26-09-2018 13:58
Жынысы:
Белгисиз
Калаасы:
Бишкек
+1
Айиий кандай сонун. Бешик боосу бекем болсун!
02.05.2018. 13:11 
Тайпасы:
Жаран
Комментарийлердин саны:
893
Катталган:
16-08-2015
Соӊку аракети:
25-09-2018 11:02
Жынысы:
Белгисиз
0
Капа болбогула супер инфо 4 уулун жарык дуйного алып келди дегенди же силер ката жаздынар же мен туура эмес тушундум. Тортунчу уулун десенер туура болмок беле?4 уулун десенер 4 ту сразу тороптур деп калдым башында
02.05.2018. 13:32 
Тайпасы:
Жаран
Комментарийлердин саны:
56
Катталган:
13-02-2017
Соӊку аракети:
25-09-2018 22:12
Жынысы:
Белгисиз
Калаасы:
Базар-Коргон гул коргон....)
0
Удаа удаа тороп атат го. Былтыры эле учунчусун деп атты беле?
1