super.kg logo

"Балдар кайда?" кызматы үй-бүлө мүчөлөрүңүздүн турган жерин аныктап берет

 

Балаңызга сарсанаа болуп жатасызбы? Же, балким, карыган ата-энелериңиз жөнүндө кам санап жаткандырсыз?

"Балдар кайда?" кызматын кошуңуз – жана сиз балдарыңыздын жана үй-бүлө мүчөлөрүнүн турган жерлерин билип турасыз.

Кошуп алыңыз жана 10 күн акысыз колдонууга ээ болуңуз!

Издөөнү кантип баштоо керек?

*7898*8# "чакыруу" буйрутмасын терүү менен издеп жаткан кишинин анын турган ордун аныктоо макулдугун алуу үчүн анын телефон номерин киргизүү гана жетиштүү. Ал 7898 номеринен келе турган SMS билдирүүгө телефон номерин жазуу менен жооп бериши керек. Андан кийин анын турган ордун алдын ала тастыктоосу жок эле аныктай бересиз.

"Ата-энелер үчүн балдарынын кайда жүргөндүгүн билүү маанилүү. Бул балдардын тынчтыгын жана коопсуздугун камсыздайт. Бүгүн бул өзгөчө актуалдуу – каникул убагы, балдар көбүнчө сыртта болушат. "Балдар кайда?" кызматынын атына карабастан, ата-энелерине, чоң ата жана чоң энелерине сарсанаа болгондор үчүн да актуалдуу болуп саналат, анткени алардын кайда экенин тез эле билип алууга болот. Кызмат максималдуу түрдө түшүнүктүү, колдонууда абдан жөнөкөй жана жакын адамдарыңыз үчүн тынч болушуңуздар үчүн бул кызматты түзүп чыктык", - деп маалымат берди О! Мобилдик операторунун коммерциялык директору Максим Сидоренко.

Бул жөнөкөй

Автоматтык кабарлама режимин ырастап алыңыз жана сиз кандайдыр бир буйрутмаларды терип убара болбойсуз. Белгиленген күндө жана саатта сиз жакындарыңыздын турган орду тууралуу маалыматты автоматтык түрдө алып турасыз.

Бул коопсуз жана ишенимдүү

"Балдар кайда?" кызматынын жардамы менен алынган үй-бүлө мүчөлөрүңүздүн координаттары тууралуу маалымат жашыруун болуп саналат, бул маалымат сизге гана жеткиликтүү болот. Мындан тышкары, эгер бала шаарда адашып калса, *7898*1# буйрутмасын терүү менен саналуу секундалардын ичинде бул жөнүндө кабарлай алат жана кызмат телефонунда ырасталган ата-эне баланын турган жеринин дарегин дароо ала алат. Болгону бул буйрутманы "тез терүүгө" сактап коюңуз да, балаңызга бул опцияны колдонууну үйрөтүп коюңуз.

Маанилүү

Кызматты пайдалануу үчүн О! мобилдик операторунун SIM-картасы бар эң жөнөкөй мобилдик телефон жетиштүү.

Координаттары менен картаны карап чыгууда интернет-трафик тарифтештирилбейт. Кызмат Кыргызстандын О! түйүнү кеңири камтыган бардык аймагында иштейт. Толук нускама www.o.kg сайтында жеткиликтүү.

О! Мобилдик операторунун "Балдар кайда?" кызматы менен өз жакындарыңыз үчүн кам санабайсыз.


кошулду


 
 Рубрикадагы соңку кабарлар 

Урматтуу колдонуучу! Эгер сизде коомчулуктун көңүлүн буруп, талкууну талап кылган жаңылыгыӊыз болсо биз менен бөлүшүӊүз.
Рейтинг: Рейтинг 2 
Комментарийлер(10)
13.06.2018. 15:32 
Тайпасы:
Жаран
Комментарийлердин саны:
26
Катталган:
06-11-2013
Соӊку аракети:
16-08-2018 15:45
Жынысы:
Белгисиз
Калаасы:
Ош
+1
аябай жакшы экен, а мобилдик предложениясын ишетеп чыкса болобу? мисалы айфондордо барго айклауд акылуу текшерген.
13.06.2018. 17:51 
Тайпасы:
Жаран
Комментарийлердин саны:
210
Катталган:
12-07-2017
Соӊку аракети:
14-11-2018 17:24
Жынысы:
Белгисиз
+1
duiusheev, саламатсызбы!

Рахмат айтканынызга. Азырынча бизде бир эле приложениебиз бар "Мой О!" деген: https://lk.o.kg/ Кесиптештерибизге сунушунузду созсуз айтабыз.

Терең урматтоо менен,
О! мобилдик оператору.
14.06.2018. 01:01 
Тайпасы:
Жаран
Комментарийлердин саны:
140
Катталган:
09-06-2018
Соӊку аракети:
14-11-2018 20:48
Жынысы:
Белгисиз
-1
Муну эми канчалык кеңдикте,же радиуста маалымдап бере алат. Же жүргөн жерин, көчөсүн так көрсөтүп бере алабы?
14.06.2018. 14:23 
Тайпасы:
Жаран
Комментарийлердин саны:
210
Катталган:
12-07-2017
Соӊку аракети:
14-11-2018 17:24
Жынысы:
Белгисиз
0
Aikaaaa, саламатсызбы. Суроонузга рахмат.

Сиз баланын жүргөн жери жазылган SMS жана картага шилтеме аласыз. Изделүүчү абоненттин жүргөн жерин аныктоонун тактыгы шаарларда 300дөн 500 метрге чейин, кичинекей шаарларда 500 метрден 800 метрге чейин, айылдарда — 1 километрден 3 километрге чейин (калктуу конуштар жок жерлерде).

Урматтоо менен,
О! мобилдик оператору.
15.06.2018. 09:19 
Тайпасы:
Жаран
Комментарийлердин саны:
50
Катталган:
26-03-2018
Соӊку аракети:
14-11-2018 15:58
Жынысы:
Белгисиз
0
Okgmobile,
Бул приложение кантип өчүрсө болот
18.06.2018. 11:28 
Тайпасы:
Жаран
Комментарийлердин саны:
210
Катталган:
12-07-2017
Соӊку аракети:
14-11-2018 17:24
Жынысы:
Белгисиз
0
eddi., саламатсызбы.

"Балдар кайда?" деген кызмат приложение эмес. Башкаруу буйрутмалары бул ссылкадан биле аласыз: https://o.kg/kg/chastnym-klientam/mobilnaja-svjaz/uslugi/informatsionno-razvlekatelnye-uslugi/gde-deti/

Урматтоо менен,
О! мобилдик оператору.
14.06.2018. 14:29 
Тайпасы:
Жаран
Комментарийлердин саны:
85
Катталган:
12-09-2017
Соӊку аракети:
15-11-2018 00:16
Жынысы:
Белгисиз
+2
Аялыма да улап коюш керек экен,на всякий случай )))
14.06.2018. 14:56 
Тайпасы:
Жаран
Комментарийлердин саны:
4
Катталган:
03-12-2017
Соӊку аракети:
20-10-2018 00:47
Жынысы:
Белгисиз
0
Dembele84,Аялын давно сени улап койсо керек
15.06.2018. 09:11 
Тайпасы:
Жаран
Комментарийлердин саны:
50
Катталган:
26-03-2018
Соӊку аракети:
14-11-2018 15:58
Жынысы:
Белгисиз
0
Макулдуулугун алыш керек дегенге түшүнбөдүм
18.06.2018. 11:36 
Тайпасы:
Жаран
Комментарийлердин саны:
210
Катталган:
12-07-2017
Соӊку аракети:
14-11-2018 17:24
Жынысы:
Белгисиз
0
eddi.,саламатсызбы.

Кишинин жүргөн жерин аныктоо үчүн, андан издөөгө уруксат алуу керек. Башкаруу буйрутмалары бул ссылкадан биле аласыз: https://o.kg/kg/chastnym-klientam/mobilnaja-svjaz/uslugi/informatsionno-razvlekatelnye-uslugi/gde-deti/

Урматтоо менен,
О! мобилдик оператору.
1