super.kg logo

Ташкенттеги көчөлөрдүн бирине Чыңгыз Айтматовдун ысымы ыйгарылды

 

Ташкенттеги көчөлөрдүн бирине Чыңгыз Айтматовдун ысымы ыйгарылды. Бул тууралуу Өзбек маалымат каражаттары жазып чыгышты.

Маалыматка ылайык, Өзбекстандын президенти Шавкат Мирзийоев улуу жазуучу Чыңгыз Айтматовдун 90 жылдыгын кеңири масштабда белгилөөнү буюруп, шаардагы көчөлөрдүн бирине анын атын ыйгарууну тапшырган. Мындан улам Ташкенттеги Бодомзор көчөсүнүн аты Чыңгыз Айтматов деп өзгөртүлгөн.

Ошондой эле улуу жазуучунун бюсту Ташкент облусунун Паркент районундагы №33-мектепке коюлары белгилүү болгон.






 
 Рубрикадагы соңку кабарлар 

Урматтуу колдонуучу! Эгер сизде коомчулуктун көңүлүн буруп, талкууну талап кылган жаңылыгыӊыз болсо биз менен бөлүшүӊүз.
Рейтинг: Рейтинг 4 
Комментарийлер(6)
13.07.2018. 21:27 
Тайпасы:
Жаран
Комментарийлердин саны:
4
Катталган:
24-04-2015
Соӊку аракети:
04-08-2018 11:36
Жынысы:
Белгисиз
+3
Шавкат Мирзаевтин атасына рахмат!Биздин ажолор и бийликтегилер Чынгыз Айтматовдун кадырына жетпейтта, билишпейтта.Тескерисинче Улуу Акыныбызга болунгон грант,акчалай сыйлыктарды жеп байып,бизнес кылып журушот.Бишкек кочолоруно ысымын койгонго, тоок мээлердин акылы жетпейт,тополон кылышат.
13.07.2018. 23:19 
Тайпасы:
Жаран
Комментарийлердин саны:
25
Катталган:
04-05-2013
Соӊку аракети:
16-09-2018 20:16
Жынысы:
Белгисиз
Калаасы:
Мен туулган жер!
-3
Молодец, Мирзияев!!! Барып коруп келип, кандай кочого берилгенин айтып коем
14.07.2018. 00:25 
Тайпасы:
Жаран
Комментарийлердин саны:
0
Катталган:
02-02-2018
Соӊку аракети:
18-09-2018 20:23
Жынысы:
Белгисиз
0
молодец! Улутчул, Болунуш деген нерсе жок экен!
14.07.2018. 09:18 
Тайпасы:
Жаран
Комментарийлердин саны:
66
Катталган:
01-07-2015
Соӊку аракети:
18-09-2018 14:24
Жынысы:
Белгисиз
0
Бул озбек элинин призиденти ото кыйын анан эмне кылаарын билген,такшалып бышкан Адам экен,бул кадамы Кыргызстан менен мамлебиз жакшы болсун дегенго,биздикилер журо бергиле бири бринди камап Оз алдынча иш кыла албай
14.07.2018. 17:06 
Тайпасы:
Жаран
Комментарийлердин саны:
45
Катталган:
05-03-2017
Соӊку аракети:
18-09-2018 16:57
Жынысы:
Белгисиз
0
Президент деген ушундай болуш керек,молодес жакшы иштепатат.
14.07.2018. 20:32 
Тайпасы:
Жаран
Комментарийлердин саны:
25
Катталган:
04-05-2013
Соӊку аракети:
16-09-2018 20:16
Жынысы:
Белгисиз
Калаасы:
Мен туулган жер!
0
Эмнеге минустарды бастынар? Мен Ташкенттемин если что, барып коруп келгенге мумкунчулук бар.
1