super.kg logo

Казакстанда муз үстүндөгү бийчи Денис Тен менен коштошуу зыйнаты өтүүдө

 

Казакстандын Астана жана Алматы шаарларынын тургундары муз үстүндө бийлөө боюнча белгилүү спортчу Денис Тен менен коштошууда. Бул тууралуу чет элдик басылмалар жазып чыгышты.

Маалыматка ылайык, Астанада спортчу менен коштошууга келгендер “Барыс-Арена” спорт комплексинде чогулса, Алматынын тургундары Балуан Шолак атындагы спорт сарайында чогулууда. Белгилүү спортчунун коштошуу зыйнатына келген адамдардын саны миңден ашты.

Эске салсак, казакстандык белгилүү муз үстүндөгү бийчи, "Сочи-2014" Олимпиадасында коло медаль тагынган Денис Тен 19-июлда киши колдуу каза болгон. Белгисиз адамдар Денис Тендин унаасынан күзгү уурдоого аракет кылып жатканда бийчи ууруларды байкап калган. Натыйжада алардын ортосунда жаңжал чыгып, уурулардын бири Денис Тендин жамбаш жагына бычак сайган. Ал бычактан алган жаракатынан улам Алматы шаарындагы ооруканалардын бирине жеткирилген. Денис Тен 3 литрге жакын кан жоготкондугуна байланыштуу жандандыруу бөлүмүнө жаткырылган. Бирок абалы оорлошуп, өзүнө келе албай каза болгон. Ал эми анын өлүмүнө шектүүлөр кармалып, тергөө иштери башталган.



 
 Рубрикадагы соңку кабарлар 

Урматтуу колдонуучу! Эгер сизде коомчулуктун көңүлүн буруп, талкууну талап кылган жаңылыгыӊыз болсо биз менен бөлүшүӊүз.
Рейтинг: Рейтинг -1 
Комментарийлер(10)
21.07.2018. 11:37 
Тайпасы:
Жаран
Комментарийлердин саны:
2
Катталган:
29-07-2017
Соӊку аракети:
18-09-2018 01:34
Жынысы:
Белгисиз
Калаасы:
Ош&Жалал-Абад
+6
Жаткан жери жайлуу болсун,Кудайым Бейиштен орун Берген болсо экен.
21.07.2018. 11:45 
Тайпасы:
Жаран
Комментарийлердин саны:
539
Катталган:
10-08-2016
Соӊку аракети:
20-09-2018 15:33
Жынысы:
Белгисиз
+5
Он гулунун бири ачылбай кетти.Жаткан жерин жайлуу болсун,жайын жаннаттан болсун..
21.07.2018. 12:00 
Тайпасы:
Жаран
Комментарийлердин саны:
169
Катталган:
27-02-2013
Соӊку аракети:
22-08-2018 22:13
Жынысы:
Белгисиз
Калаасы:
Бишкек
+7
Казак элинин кайгысын тен болушом
21.07.2018. 12:17 
Тайпасы:
Жаран
Комментарийлердин саны:
627
Катталган:
08-02-2017
Соӊку аракети:
20-09-2018 15:21
Жынысы:
Белгисиз
+7
Жаткан жери жайлуу болсун!
21.07.2018. 13:10 
Тайпасы:
Жаран
Комментарийлердин саны:
1192
Катталган:
11-01-2017
Соӊку аракети:
20-09-2018 15:45
Жынысы:
Белгисиз
-1
Зыйнаты же зыянаты?
21.07.2018. 14:48 
Тайпасы:
Жаран
Комментарийлердин саны:
539
Катталган:
10-08-2016
Соӊку аракети:
20-09-2018 15:33
Жынысы:
Белгисиз
+1
bond02,туурасы зыйнат болот,зыянат деп коюшуптур.
21.07.2018. 14:12 
Тайпасы:
Жаран
Комментарийлердин саны:
72
Катталган:
05-04-2017
Соӊку аракети:
20-09-2018 14:46
Жынысы:
Белгисиз
+2
Канадай болгон кундода жакшы иштерди коп кылган болсо балким Аллах Таалам Бейишине чыгараттыр!менимче христиан дининде окшойт?бул диндегилерге Жайын жаннатта болсун деген ОЗУ туура эмес болсо керек?
Модератор admin_superstan түзөттү 2018-07-22 12:43:47
21.07.2018. 14:14 
Тайпасы:
Жаран
Комментарийлердин саны:
99
Катталган:
04-05-2013
Соӊку аракети:
20-09-2018 15:26
Жынысы:
Белгисиз
Калаасы:
Мен туулган жер!
+4
Жаткан жери жайлуу болсун!!! Коп кырдуу талант ээси, кырчындай курагында, жарк этип жанып очту....
Минустарды эмне учун бастынар, урматтуу форумчулар???
21.07.2018. 19:37 
Тайпасы:
Жаран
Комментарийлердин саны:
169
Катталган:
31-03-2009
Соӊку аракети:
18-09-2018 12:59
Жынысы:
Белгисиз
Калаасы:
Бактылуулар калаасы.
+3
Бир кузгуго алмашкан омур. Кузгу сынды, кырчындай жайдары жигиттин омуру кыйылды. Озгочо жаралган жан эле. Аттин омуру кыска экен.
22.07.2018. 08:55 
Тайпасы:
Жаран