super.kg logo

ИИМ: "Москвада үйгө кирип барып жашоочулардан акча талап кылгандар Өзбекстандын жарандары болуп чыкты"

 

Бүгүн, 23-июлда Орусиянын Москва шаарындагы батирлердин биринен Кыргыз аялдын эки баласы белгисиз эки адам тарабынан барымтага алынганы боюнча маалымат тараган. Кыргыз мамлекетинин Ички иштер министрлигинин маалымат кызматынан SUPER.KG'ге кабарлашкандай, ал аял дагы, үйгө кирип барган эки адам дагы Өзбекстандын жарандары болуп чыкты.

"Маалым болгондой, Өзбекстандын 1993-жылы туулган Ю.У. аттуу тургуну Москванын Симоновск көчөсүндөгү көп кабаттуу үйдөгү батирлердин биринде эки курбусу менен жашап жаткан батирине 22-июль күнү саат 23:00 чамаларында мас абалдагы белгисиз эки адам кирип келген. Белгисиз адамдар аларды бычак менен коркутуп, акча, баалуу буюмдарын жана уюлдук телефондорун тартып алууну көздөшкөн. Ал учурда үч курбу сыртка качып чыгып кетүүгө үлгүргөн. Бирок тоноого келген эки адам эшикти үйдүн ичинен жаап алгандыктан Ю.У. аттуу келиндин 5 жана 7 жаштагы эки баласы сыртка чыга албай калган. Саат 3:30 чамаларында Орусиянын коопсуздук кызматынын кызматкерлери келип эшикти ачып беришкен. Батирдин ичинен Өзбекстандын 1989-жылы туулган З.М. жана 1990-жылы туулган А.А. аттуу тургундары кармалышкан. Жыйынтыгында бул ишке Кыргыз жарандарынын катыштыгы жок экени такталды", - деп билдирди ИИМден.



 
 Рубрикадагы соңку кабарлар 

Урматтуу колдонуучу! Эгер сизде коомчулуктун көңүлүн буруп, талкууну талап кылган жаңылыгыӊыз болсо биз менен бөлүшүӊүз.
Рейтинг: Рейтинг 2 
Комментарийлер(8)
23.07.2018. 17:08 
Тайпасы:
Жаран
Комментарийлердин саны:
32
Катталган:
23-04-2018
Соӊку аракети:
09-09-2018 14:37
Жынысы:
Белгисиз
+11
Вооо ушинтип тактаса болот экен го
23.07.2018. 17:17 
Тайпасы:
Жаран
Комментарийлердин саны:
365
Катталган:
02-04-2018
Соӊку аракети:
25-09-2018 07:20
Жынысы:
Белгисиз
+11
Кудай өзу сактаптыр.Кыргыздар болбогонуна кубандым! Каерди карасаң кыргыз деп рекорд койойун деп калды эле!Кай жерде болбогула улуту кыргыз боордош бир туугандарым аман болуңуздар
23.07.2018. 17:28 
Тайпасы:
Жаран
Комментарийлердин саны:
630
Катталган:
08-02-2017
Соӊку аракети:
24-09-2018 10:06
Жынысы:
Белгисиз
+9
Билбей туруп эле жаза берген ММКларга тан каласын бир элди уят кылып! Жакшы кырсык болбой аман калыптыр балдар, эми оз жазасын алашсын!
23.07.2018. 17:50 
Тайпасы:
Жаран
Комментарийлердин саны:
136
Катталган:
15-02-2013
Соӊку аракети:
25-09-2018 09:38
Жынысы:
Белгисиз
Калаасы:
Бишкек Новосибирск
+2
Кыргыздар кыргыздар деп эле какшанып болуп калды эле жмклар.
23.07.2018. 22:32 
Тайпасы:
Жаран
Комментарийлердин саны:
842
Катталган:
07-10-2016
Соӊку аракети:
23-09-2018 12:35
Жынысы:
Белгисиз
0
Кыргыздар чет жерде тынч жүрсөңөр. Бир келесоонун айынан, жалпы кыргыз жаман көрүнүп жатат.
24.07.2018. 02:38 
Тайпасы:
Жаран
Комментарийлердин саны:
133
Катталган:
05-11-2016
Соӊку аракети:
23-09-2018 03:48
Жынысы:
Белгисиз
0
Анан дальше эмне болуптур???? Берки келин жаш балдар менен эмне болушуптур????
24.07.2018. 02:42 
Тайпасы:
Жаран
Комментарийлердин саны:
133
Катталган:
05-11-2016
Соӊку аракети:
23-09-2018 03:48
Жынысы:
Белгисиз
+1
Квартира снимайтетишип алып озбек тажиктерди да кошо киргизип алышат. Бир квартирада бир озбак ваннага скрытая камерая коюп койгон экен. Бир кун свет очуп калыптыр бир эже жуунуп атса. Карангыда чочулап аяк биякка караса бир точкадай жарык жанып туруптур. Алып караса видеого тартчуу аппарат экен.
24.07.2018. 08:32 
Тайпасы:
Жаран
Комментарийлердин саны:
49
Катталган:
05-03-2017
Соӊку аракети:
21-09-2018 17:43
Жынысы:
Белгисиз
0
Бирдеке болсо эле кыргыздар деп турушат какбутто башка улут россияда жок.
1