super.kg logo

Орусияда Кыргыз жараны ур-токмокко алынып, алган жаракатынан улам 5 күн эсине келбей каза болду

 

Орусиянын Зеленоград шаарында 43 жаштагы Кыргыз жараны каза болду. Бул тууралуу Кыргыз диаспорасынын өкүлү Улан Кошматов билдирди.

Маалыматка ылайык, окуя 26-июль күнү болгон.

43 жаштагы Ө.А. аттуу Кыргыз жараны жана аны менен бирге эс алып жүргөн адамдардын ортосунда түшүнбөстүктөр келип чыккан. Мындан улам ал ур-токмокко алынып, андан соң аны ошол жерге таштап кетип калышкан. Анын жерде жатканын көргөн адамдар "Тез жардам" чакырышып, Зеленоград шаардык ооруканасына жеткирилген. Ал жандандыруу бөлүмүндө 5 күн жатып, тактап айтканда, 31-июль күнү каза болгон. Бул окуя боюнча Зеленоград шаарынын тергөө комитети иш козгоп, тергөө иштери жүрүп жатат.

"Учурда шектүүлөр кармала элек. Маркумдун сөөгү 2-август күнү Москва-Бишкек багыты боюнча жөнөтүлгөн. Бишкек шаарынан туугандары тосуп алып, Токтогул районунда жерге берилет", - деди Улан Кошматов.

Ошондой эле Улан Кошматов маркумдун сөөгүн жөнөтүү боюнча каражат топтоп жакындан жардам берген мекендештерге рахмат айтып, ыраазычылыгын билдирди.


кошулду


 
 Рубрикадагы соңку кабарлар 

Урматтуу колдонуучу! Эгер сизде коомчулуктун көңүлүн буруп, талкууну талап кылган жаңылыгыӊыз болсо биз менен бөлүшүӊүз.
Рейтинг: Рейтинг 0 
Комментарийлер(6)
03.08.2018. 12:15 
Тайпасы:
Жаран
Комментарийлердин саны:
585
Катталган:
07-03-2016
Соӊку аракети:
22-09-2018 06:59
Жынысы:
Белгисиз
Калаасы:
Кадамжай
+21
Колдору сынсын. Олгончо да сабайбы?(
Tansuluu09 түзөттү 2018-08-03 13:04:22
03.08.2018. 15:56 
Тайпасы:
Жаран
Комментарийлердин саны:
37
Катталган:
22-08-2016
Соӊку аракети:
04-09-2018 18:16
Жынысы:
Белгисиз
+3
Бул окуя биз жашаган шаарда болду.....
Чогу арак ичип отурушуп уруша кетишиптир....
Эээх арак адамды эмне гана кылбайт.
03.08.2018. 16:24 
Тайпасы:
Жаран
Комментарийлердин саны:
165
Катталган:
17-07-2017
Соӊку аракети:
22-09-2018 00:54
Жынысы:
Белгисиз
+7
Тобаа жакшы жаңылык барбы өзү
04.08.2018. 07:40 
Тайпасы:
Конок
Комментарийлердин саны:
5
Катталган:
21-06-2018
Соӊку аракети:
20-09-2018 22:14
Жынысы:
Белгисиз
+6
Сонку кабарларды окуганда зээнин кейийт. Ар мунот сайын кылмыш кырсык. Бу неден кабар берет???
04.08.2018. 14:08 
Тайпасы:
Жаран
Комментарийлердин саны:
169
Катталган:
31-03-2009
Соӊку аракети:
18-09-2018 12:59
Жынысы:
Белгисиз
Калаасы:
Бактылуулар калаасы.
+1
Байкуш ииий, дагы бир карапайым адам экен. Буюмдарына караганда.
04.08.2018. 18:01 
Тайпасы:
Конок
Комментарийлердин саны:
1
Катталган:
18-07-2018
Соӊку аракети:
21-09-2018 19:24
Жынысы:
Белгисиз
+2
Туугандар ботон жерде тынч эле жургулочу урушпай, Эми ушу жасаганынар кимге пайда кимге зыян, жаткан жери жайлуу болсун!!!
1