super.kg logo

Өзбекстандын телеканалдарында экс-президент Ислам Каримовдун ысымын атоого тыюу салынды

 
Ислам Каримов.

Өзбекстандын телеканалдарында өлкөнү 27 жыл башкарган экс-президент Ислам Каримовдун ысымын атоого тыюу салынды. Бул тууралуу чет элдик басылмалар өзбекстандык телеканалдардын жетекчилерине шилтеме берүү менен жазып чыгышты.

Маалыматка караганда, мындай тыюу Өзбекстан улуттук телерадиокомпаниясынын курамындагы бардык телеканалдарга карата киргизилген.

"Аталган тапшырманы президент Шавкат Мирзийоевдин кеңешчиси Хайриддин Султанов берген. Ислам Каримовдун эфир учурунда атын атабоону телеканал кызматкерлери "сунуш" эмес "буйрук" деп түшүндүрүшүүдө. Айрым маалыматтарга караганда, жыл башынан бери эле телеканалдарга Каримовдун эмес, учурдагы президент Мирзийоевдин ысымын көп айтуу тапшырмасы берилген", - деп айтылат маалыматта.

Азырынча аталган чектөө боюнча Өзбекстан бийлиги расмий жооп бере элек.

Буга чейин Өзбекстандын университеттеринин биринен Каримовдун китептерин жыйып кетип, кагазды кайра иштетүүгө жибергени айтылган. Ошондой эле экс-президенттин сүрөтү түшүрүлгөн буюмдарга да текшерүү күчөгөнүн чет элдик жалпыга маалымдоо каражаттары жазып чыгышкан.

Ислам Каримов 2016-жылы 3-сентябрда инсульттан каза болгон. Мирзийоев болсо 2003-жылдан бери премьер-министр болуп иштеп, Каримов көз жумгандан кийин президент болуп шайланган.



 
 Рубрикадагы соңку кабарлар 

Урматтуу колдонуучу! Эгер сизде коомчулуктун көңүлүн буруп, талкууну талап кылган жаңылыгыӊыз болсо биз менен бөлүшүӊүз.
Рейтинг: Рейтинг 0 
Комментарийлер(7)
23.08.2018. 19:26 
Тайпасы:
Жаран
Комментарийлердин саны:
152
Катталган:
11-02-2014
Соӊку аракети:
12-11-2018 22:21
Жынысы:
Белгисиз
Калаасы:
Бишкек Кыргызстан
+4
Жаында тарых беттеринде да калбайтко
23.08.2018. 19:27 
Тайпасы:
Жаран
Комментарийлердин саны:
2
Катталган:
03-02-2018
Соӊку аракети:
02-10-2018 21:46
Жынысы:
Белгисиз
+18
Бизге да тыюу салып койсо жакшы эле))
23.08.2018. 19:32 
Тайпасы:
Жаран
Комментарийлердин саны:
1
Катталган:
02-08-2018
Соӊку аракети:
13-11-2018 09:40
Жынысы:
Белгисиз
+14
Озбекистанда мыйзам иштейт буйрук кылса
23.08.2018. 20:37 
Тайпасы:
Жаран
Комментарийлердин саны:
543
Катталган:
05-05-2018
Соӊку аракети:
13-11-2018 09:19
Жынысы:
Белгисиз
Калаасы:
Уч-Коргон
+20
Билинбей 2жыл отуп кетиптир да ээ!"Биз эчкимден кем эмеспиз,кем болбойбуз дагы"-деп 27жыл башкарып коюптур олкосун.Бизге да олкону бутка тургузган президент келсе экеен.
24.08.2018. 00:24 
Тайпасы:
Жаран
Комментарийлердин саны:
247
Катталган:
23-04-2018
Соӊку аракети:
09-09-2018 14:37
Жынысы:
Белгисиз
+2
Азыркы президентини сыйлайм!!!Эмне иш кылса дагы татыктуу!!!
24.08.2018. 00:53 
Тайпасы:
Жаран
Комментарийлердин саны:
484
Катталган:
16-08-2017
Соӊку аракети:
13-11-2018 08:00
Жынысы:
Белгисиз
+5
Жакшыбы жаманбы эч ким аны тарыхтан атын өчүрө албайт. Бул кылгандары туура эмес деп ойлойм.
24.08.2018. 05:50 
Тайпасы:
Жаран
Комментарийлердин саны:
376
Катталган:
09-04-2017
Соӊку аракети:
13-11-2018 06:44
Жынысы:
Белгисиз
+1
Лично мага чын журоктон баары бир озбектерин!!!
1