super.kg logo

Бишкекте өткөн Эгемендүүлүк майрамынан фоторепортаж

 

Бүгүн, 31-августта Бишкек шаарынын "Ала-Тоо" аянтында Кыргыз Республикасынын Эгемендүүлүк күнү белгиленүүдө. Анда президент Сооронбай Жээнбеков катышат.

09:30. Иш-чарага Жогорку Кеңештин депутаттары, Индонезияда өтүп жаткан Жайкы Азия оюндарынан келген Кыргыз спортчулары, шаар тургундары келишти. Расмий ачылыш саат 10:00дө башталмакчы. Учурда даярдоо иштери жүрүүдө.

10:00. Президент Сооронбай Жээнбеков, экс-президент Роза Отунбаева, премьер-министр Мухаммедкалый Абылгазиев, Жогорку Кеңештин төрөгасы Дастанбек Жумабеков, Бишкектин мэри Азиз Суракматов, Куралдуу күчтөрдүн Башкы штабынын башчысы Раимберди Дүйшенбиев, Жогорку Соттун төрайымы Айнаш Токбаева келди. Майрамдын расмий бөлүгү мамлекеттик гимн менен башталды.

10:10. Сооронбай Жээнбеков куттуктоо сөзүн сүйлөдү. "Урматтуу мекендештерим! Жүрөгүндө оту, жүлүнүндө намысы бар кыргыз баласы үчүн эркиндик каны менен кошо айланган, көөнөрбөс баалуулук экенин соңку тарыхыбыз да далилдеп турат. Өлкөбүз акыркы чейрек кылымда эки элдик революцияны башынан өткөрдү. Мамлекеттин тагдырына элибиз кайдыгер болбой, ата бабалардын улуу жолун улаган коом үчүн, адилеттүүлүк үчүн улуу күрөшкө жан аябаган эл экенибизди далилдедик. Кыргыз элинин эркиндиги үчүн канын төгүп, шейит болгон баатырларыбызды бүгүн терең таазим этип эскеребиз", - деди президент.

10:15. Президенттин куттуктоосунан кийин Улуттук Гвардиянын жоокерлери өлкөнүн туусун аянтка алып чыгышты. Сахнада Мирбек Атабековдун, Кайрат Примбердиевдин жана башка ырчылардын коштоосунда бийчилер бийлеп жатышат.

10:25. Майрам уланууда. Сахнада ырчылар ырдап, бийчилер бийлеп жатышат. Бул концерттик иш-чараны көрүүгө миңге жакын тургундар келишти.

11:00. Майрамдык салтанаттын расмий бөлүгү соңуна чыкты. Азыр иш-чаранын экинчи бөлүгүнө кезек берилди.

12:00. Майрамдык концерт аяктады.

"Ала Тоо" аянтында Эгемендүүлүк күнү белгиленди


кошулду


 
 Рубрикадагы соңку кабарлар 

Урматтуу колдонуучу! Эгер сизде коомчулуктун көңүлүн буруп, талкууну талап кылган жаңылыгыӊыз болсо биз менен бөлүшүӊүз.
Рейтинг: Рейтинг 1 
Комментарийлер(13)
31.08.2018. 09:58 
Тайпасы:
Жаран
Комментарийлердин саны:
178
Катталган:
01-05-2018
Соӊку аракети:
14-11-2018 16:41
Жынысы:
Белгисиз
+2
Эгемень ыраазы болсунь.
31.08.2018. 10:08 
Тайпасы:
Жаран
Комментарийлердин саны:
237
Катталган:
18-05-2017
Соӊку аракети:
14-11-2018 22:30
Жынысы:
Белгисиз
+20
titanik32, сенда мэр боло тургансынго чырагым. .
31.08.2018. 12:33 
Тайпасы:
Жаран
Комментарийлердин саны:
116
Катталган:
15-02-2018
Соӊку аракети:
14-11-2018 23:37
Жынысы:
Белгисиз
+2
titanik32,хахаха
31.08.2018. 10:06 
Тайпасы:
Жаран
Комментарийлердин саны:
237
Катталган:
18-05-2017
Соӊку аракети:
14-11-2018 22:30
Жынысы:
Белгисиз
+1
Кыргыз элим эгемендуу майрамынар менен кутуктайбыз. Ощггчо форумчулар жана супер инфо жамаатын. Кайсы форумчу айтып жаткан АША ден соолугуна байланыштуу келе албайт эми деп :)
31.08.2018. 10:23 
Тайпасы:
Жаран
Комментарийлердин саны:
189
Катталган:
04-07-2016
Соӊку аракети:
14-11-2018 10:22
Жынысы:
Белгисиз
+5
haydarkan АША.нын келбегени жакшы а то келип алып балп этип тантып баары жокту каша кылат
31.08.2018. 10:07 
Тайпасы:
Жаран
Комментарийлердин саны:
300
Катталган:
12-02-2018
Соӊку аракети:
14-11-2018 18:59
Жынысы:
Белгисиз
+5
Эгемендүүлүк күнүндө жаңы президент менен тосуп жатабыз. Сооронбай Шарипович жооштон жоон чыгат дегендей коррупция менен күрөшүп, бир катар аткаминерлерди камады. Бул Кыргызстандын тарыхында чоң жетишкендик. Баарыңыздарды эгемендүүлүк майрамыныздар менен!
31.08.2018. 10:09 
Тайпасы:
Жаран
Комментарийлердин саны:
300
Катталган:
12-02-2018
Соӊку аракети:
14-11-2018 18:59
Жынысы:
Белгисиз
+2
Кыргызстанда жашаганыбыз менен сыймыктанышыбыз керек. Бай мамлекетти көруп эле жатабыз бузукулук орун алып, деградация күч алган. Бизде Куйдага шүгүр.
31.08.2018. 10:17 
Тайпасы:
Жаран
Комментарийлердин саны:
40
Катталган:
07-09-2016
Соӊку аракети:
14-11-2018 21:36
Жынысы:
Белгисиз
Калаасы:
Ош
+4
Кыргызстандын 31-август эгемендүүлүк майрамы менен чын жүрөктөн куттуктайм! Кыргыз жерибизде элибизде тынчтык жана токчулук болсун. Заманыбыз тынч болсун!
31.08.2018. 10:40 
Тайпасы:
Жаран
Комментарийлердин саны:
2281
Катталган:
17-03-2014
Соӊку аракети:
14-11-2018 23:08
Жынысы:
Белгисиз
+3
Майрамыныздар менен
31.08.2018. 11:03 
Тайпасы:
Тартип бузгандар
Комментарийлердин саны:
466
Катталган:
26-11-2016
Соӊку аракети:
21-09-2018 15:53
Жынысы:
Белгисиз
+2
Майрамыныздар менен мекендештер
31.08.2018. 11:21 
Тайпасы:
Жаран
Комментарийлердин саны:
0
Катталган:
04-03-2017
Соӊку аракети:
14-11-2018 18:51
Жынысы:
Белгисиз
+2
Майрамынар менен урматтуу кыргыз элим!!!Журокто Кыргызстан!!!
31.08.2018. 13:21 
Тайпасы:
Жаран
Комментарийлердин саны:
194
Катталган:
30-10-2015
Соӊку аракети:
14-11-2018 20:03
Жынысы:
Белгисиз
0
Эртен канча тонна мусор чыгат болду экее...?
31.08.2018. 15:56 
Тайпасы:
Жаран