super.kg logo

Дүйнөлүк көчмөндөр оюндарынын ачылыш аземине өлкө башчылары кандай көз салып отурушту (фото)

 

Кечээ, 2-сентябрда Ысык-Көл облусунун Чолпон-Ата шаарында III Дүйнөлүк көчмөндөр оюндарынын ачылыш аземи өттү.

Ачылыш аземине Казакстандын президенти Нурсултан Назарбаев, Түркиянын президенти Режеп Тайып Эрдоган катышты. Дүйнөлүк көчмөндөр оюндарынын ачылыш аземине өлкө башчылары кандай көз салып отурганы көпчүлүктү кызыктырса керек. Өлкө башчыларынын аземге көз салганы боюнча сүрөттөрдү сунуштайбыз.



 
 Рубрикадагы соңку кабарлар 

Урматтуу колдонуучу! Эгер сизде коомчулуктун көңүлүн буруп, талкууну талап кылган жаңылыгыӊыз болсо биз менен бөлүшүӊүз.
Рейтинг: Рейтинг 4 
Комментарийлер(8)
03.09.2018. 10:03 
Тайпасы:
Жаран
Комментарийлердин саны:
20
Катталган:
28-06-2015
Соӊку аракети:
22-09-2018 11:36
Жынысы:
Белгисиз
+8
Мындай жакын ракурстан Султан гана тарта алат. Фотолор эн сонун!!!!
03.09.2018. 10:12 
Тайпасы:
Жаран
Комментарийлердин саны:
30
Катталган:
05-08-2014
Соӊку аракети:
22-09-2018 16:26
Жынысы:
Белгисиз
+5
Оюн ото жогорку денгээлде отту. Муну Назарбаев, Эрдогандын жузунон эле байкаса болот. Уюштуруучуларга, президентке рахмат
03.09.2018. 11:09 
Тайпасы:
Жаран
Комментарийлердин саны:
631
Катталган:
04-03-2017
Соӊку аракети:
22-09-2018 17:06
Жынысы:
Белгисиз
-7
Bazake,оюнбу же ачылыш аземиби?Бул оюнду Алмазбек Шаршенович баштап берип кеткен.Аны да унутпайлы.
03.09.2018. 16:31 
Тайпасы:
Конок
Комментарийлердин саны:
156
Катталган:
24-06-2018
Соӊку аракети:
20-09-2018 20:25
Жынысы:
Белгисиз
0
Элдин кыйналып тапкан акчасын талаага сапырып жатканына суйунуп отура бергиле... Баш иштебесе, бутка куч келет дейт, Кытайдан карыз алып карызга белчесинен батып отурганда тойго балээ бар беле?!!Эртен Кытайга карызынарды толой албай Кыргызстан Кытайга отсо корот элем каякка бараарынарды же кытайларга кошомат кылып жан багасынарбы ошондо?!!
Модератор admin_superstan түзөттү 2018-09-03 17:24:44
03.09.2018. 21:00 
Тайпасы:
Жаран
Комментарийлердин саны:
141
Катталган:
23-08-2011
Соӊку аракети:
22-09-2018 15:00
Жынысы:
Белгисиз
Калаасы:
Biwkek
-1
Azat.97,хаха Шаршенович баштап кеткен Шарипович улантып жатат эмне болуптур.Шаршеновичин ХХХХХХХХХХ азыр эл катары сыйлуу жерде отурмак чоогуу кана Шаршеновичин ( эми баскыла минусынарды)
Модератор admin_superstan түзөттү 2018-09-04 11:34:49
03.09.2018. 10:39 
Тайпасы:
Жаран
Комментарийлердин саны:
1169
Катталган:
04-03-2017
Соӊку аракети:
22-09-2018 16:32
Жынысы:
Белгисиз
+3
Нурсултанды бул Султан тартыптыр да :)
03.09.2018. 11:12 
Тайпасы:
Жаран
Комментарийлердин саны:
44
Катталган:
03-09-2017
Соӊку аракети:
22-09-2018 09:37
Жынысы:
Белгисиз
+4
Бул кочмондор оюндарынын демилгечиси Адахан Кимсанбаевич Мадумаров болгон. ошол кишинин идеасы менен ушул даражага жетип олтурабыз.
03.09.2018. 15:28 
Тайпасы:
Жаран
Комментарийлердин саны:
254
Катталган:
16-11-2015
Соӊку аракети:
22-09-2018 10:51
Жынысы:
Белгисиз
Калаасы:
бишкек
+1
Атамбаевдин эмгеги, Жээнбековдун татыктуу улантып кеткени деп койсок болот!! Мадумаровго да рахмат бул жагынан, сунуш кылган... Каражат таап,макулдук болмоюнча сонун идеяң деле чаң басып жата берет.. Ал үчүн Атамбаевге чоооң рахмат!!!
1