super.kg logo

Грузиянын жаңы президенти айлыгынан баш тартты

 

Грузиянын президенти Саломе Зурабишвили айлык акысынан баш тартат. Бул тууралуу ал мамлекет башчысы катары биринчи жолу берген маалымат жыйында айтканын чет элдик басылмалар жазып чыгышты.

Маалыматта жазылгандай, мамлекет башчысынын айлыгы инновацияны өнүктүрүү жана кайрымдуулук үчүн түзүлө турган фондго которулат. Зурабишвили ал фонд президенттик кызматка киришкенден кийин жоюлган президенттин резервдик фондунун ордуна түзүлө турганын билдирген. Жаңы түзүлгөн фонддогу каражаттын кайда жумшалышы көпчүлүктүн акылдашуусу менен чечилет жана ал тууралуу баардыгына маалыматтар берилип турат.

Ал эми өзү Францияда топтоп койгон акчасына жашай турганын айткан. Зурабишвили буга чейин 20 жыл өлкөнүн Тышкы иштер министрлигинин өкүлү катары Францияда иштеген. Ал өткөн жылдын 16-декабрында расмий түрдө президенттик кызматка киришкен.



 
 Рубрикадагы соңку кабарлар 

Урматтуу колдонуучу! Эгер сизде коомчулуктун көңүлүн буруп, талкууну талап кылган жаңылыгыӊыз болсо биз менен бөлүшүӊүз.
Рейтинг: Рейтинг 9 
Комментарийлер(6)
12.01.2019. 14:52 
Тайпасы:
Жаран
Комментарийлердин саны:
12
Катталган:
02-04-2018
Соӊку аракети:
24-01-2019 09:05
Жынысы:
Белгисиз
+4
Биздин президент чиновниктер улгу алыш керек экен! Баарибир деле чондор акча менен шайланышып оз бизнесин коргош учун келишкенда! Айлык албай койсода болмок эртереек карыздан кутулат элек!
12.01.2019. 16:05 
Тайпасы:
Конок
Комментарийлердин саны:
17
Катталган:
17-12-2018
Соӊку аракети:
24-01-2019 07:16
Жынысы:
Белгисиз
Калаасы:
Мусулмандар өлкөсү!
+6
Azatbek.Svoboda., биздин президенттер айлык алса алсын, бирок ошого жараша иштесин.
12.01.2019. 18:09 
Тайпасы:
Конок
Комментарийлердин саны:
121
Катталган:
03-12-2018
Соӊку аракети:
23-01-2019 17:06
Жынысы:
Белгисиз
+7
Кандай сонун аял,кандай бактылуу мамлекеттерде элди ойлогон киши президент болот ээ...Биздин кан соргуч,сулуктор кандай жийиркеничтуу бул аялдын жанында.
12.01.2019. 20:52 
Тайпасы:
Жаран
Комментарийлердин саны:
30
Катталган:
17-05-2018
Соӊку аракети:
23-01-2019 22:38
Жынысы:
Белгисиз
Калаасы:
Алыстамын
+2
Уайй молодееец чиркин!))))
14.01.2019. 03:56 
Тайпасы:
Жаран
Комментарийлердин саны:
80
Катталган:
25-04-2014
Соӊку аракети:
23-01-2019 00:29
Жынысы:
Белгисиз
Калаасы:
Moskva
0
Ыйлагың келет эх эх адамзат...Биздин президент айлыгын алсын бирок ашыкча жебей эле койсунчу. Эмнеге үлгү албайсыңар жегичтер,тамагыңардан кантип өтөт?ыйлап жиберем ушул көйгөйдү эстесем.
14.01.2019. 03:57 
Тайпасы:
Жаран
Комментарийлердин саны:
80
Катталган:
25-04-2014
Соӊку аракети:
23-01-2019 00:29
Жынысы:
Белгисиз
Калаасы:
Moskva
0
Бул аялга өмүр жана ден соолук тилейм!!!
1