super.kg logo

"Памирлик кыргыздарга өлкөдөн жер берүү маселеси эки тараптуу чечилүүсү керек" дейт ТИМ өкүлү

 

Памирден келген кыргыздарга жер берүү маселеси бул эки өлкөнүн сүйлөшүүсү аркылуу жүрүшү керек деген ойду Тышкы иштер министрлигинен келген өкүл Алмаз Асанбаев тегерек столдо билдирди. Ошондой эле себебин мындайча түшүндүрдү.

"Афганистандан 11 үй-бүлө балдарын окутуу үчүн келсе, ата-энелери коштоочу катары эсептелинген. Азыр сиздер жер берүү жана турак жай салуу маселесин айтып жатасыздар. Бирок бир маселе бар. Балдарды окутуу үчүн келип бул жакка калып калуу Памирдеги жашап жаткан кыргыздарга кооптонуу туудуруп жатат. Себеп дегенде кийинки келчү окуучулар же жарандарды Афганистан тарап чек арадан өткөрбөй коюшу мүмкүн. Балким, силер барып кайра кайта албай калсаңарчы? Себеби силердин ал жакта жашап жатканыңарга аталган өлкө дагы кызыкдар. Ошондуктан бул маселе дипломатиялык негизде чечилиши керек", - деп билдирди Асанбаев.



Памирлик кыргыздар жер тилке сурашты. Аткаминерлер эмне дейт?

Автор: Кызжибек Раимова
Оператор: Мундуз Нурланбек уулу
 
 Рубрикадагы соңку кабарлар 

Урматтуу колдонуучу! Эгер сизде коомчулуктун көңүлүн буруп, талкууну талап кылган жаңылыгыӊыз болсо биз менен бөлүшүӊүз.
Рейтинг: Рейтинг 0 
Комментарийлер(6)
22.05.2019. 15:41 
Тайпасы:
Жаран
Комментарийлердин саны:
116
Катталган:
25-09-2012
Соӊку аракети:
24-06-2019 14:34
Жынысы:
Белгисиз
Калаасы:
Талас
+2
Мамлекеттин байлыгы бул-Эл. Элге кам көрүш керек!!!
22.05.2019. 16:05 
Тайпасы:
Жаран
Комментарийлердин саны:
1438
Катталган:
12-09-2017
Соӊку аракети:
24-06-2019 15:52
Жынысы:
Белгисиз
+1
Секин секин окуганы келген болуп бул жакта жер берилип,акырындап баары келе беришсе болот.Бирок бул нерсе кооптуу,аны афгандар билип калса границасынан откорбой койсо,жолугуша албай да калышат.Ошон учун дипломатиялык жол менен эле суйлошуу жургузуу туура го дейм
Super TV
23.05.2019. 15:25 
Тайпасы:
Жаран
Комментарийлердин саны:
172
Катталган:
20-09-2014
Соӊку аракети:
23-06-2019 04:13
Жынысы:
Белгисиз
0
Уят кыргыз мамлекети үчүн. Ушул аз 49 кишиге жардам бере албай койдуңар жетиштүү.
Sajakat14 түзөттү 2019-05-23 15:45:39
Super TV
23.05.2019. 15:37 
Тайпасы:
Жаран
Комментарийлердин саны:
172
Катталган:
20-09-2014
Соӊку аракети:
23-06-2019 04:13
Жынысы:
Белгисиз
+1
Мамлекеттик миграция комитетинин өкүлү эмне деп дөөрүп жата? Эмне кылып аракет кылышсын? Өмүрүндө окубаган кишилерге өзүн акылдуу, кыйын, көрсөткүсү келип жатат. Коробканы памирлик боордоштор жыргаганынан чогулуп жатышкан жок! Бул адамдарды окутуп, иштетип алууну кыргыз мамлекети уюштуруп бериши керек! Өзүн кыйын сынып, памирлик кыргыздарды жалкоосуңар, жөн эле отура бересиңер деп эле айтып салбадыбы жанагы өзүн билимдүү сезген сөөрөй! Психологияда мындайларды психологиялык вампир дейт!
Super TV
23.05.2019. 15:41 
Тайпасы:
Жаран
Комментарийлердин саны:
172
Катталган:
20-09-2014
Соӊку аракети:
23-06-2019 04:13
Жынысы:
Белгисиз
+1
Психологиялык вампирдин максаты бирөөнү жаман сөз менен намысына тийген сөз менен кемсинтип башкаларды, өзүнүн самооценкасын көтөргөн мите курттарды айтат. Уят! Боордоштор Памирден кыргыз элим батырып алат бекен деп келсе, атырылып сүйлөп аларга. Ошол окууларды 40ка чыккан кишилерге уюштургула. Анан окубай жатса анан айт отура бересиңерби деп!
Super TV
23.05.2019. 15:43 
Тайпасы:
Жаран
Комментарийлердин саны:
172
Катталган:
20-09-2014
Соӊку аракети:
23-06-2019 04:13
Жынысы:
Белгисиз
+1
Мал багып жүргөн кишилерге ошол өздөрү айткан айылдарын куруп берип, мал, жайлоо бергиле. Өздөрүн өздөрү багып алышат мал менен эле. Жарандык дагы бергиле!
1