super.kg logo
«Жылдын супер көк бөрүчүсү»

Жыйынтык

Башка сурамжылоолор


Орусияда 3 жаштагы кыз 17-кабаттан кулап, аман калды

 

Орусиянын Одинцово шаарында 3 жаштагы кыз көп кабаттуу үйдүн 17-кабатынан кулап кетип, аман калды. Бул тууралуу орус басылмалары жазышты.

Ага ылайык, 3 жаштагы кыз өз үйүнүн терезесинен кулаган.

"Алдын ала маалыматтар боюнча, жабыркаган кыз батирде жалгыз болгон. Кырсыктын кесепетинен ал көптөгөн жаракаттарды алган. Учурда ооруканада оор абалда жатат", - деп жазылат маалыматта.

Окуя болгон маалда кыздын ата-энеси кайда болгону сыр бойдон калууда. Бул факты боюнча териштирүү иштери жүрүп жатат.



 
 Рубрикадагы соңку кабарлар 

Урматтуу колдонуучу! Эгер сизде коомчулуктун көңүлүн буруп, талкууну талап кылган жаңылыгыӊыз болсо биз менен бөлүшүӊүз.
Рейтинг: Рейтинг 0 
Комментарийлер(6)
02.11.2019. 15:12 
Тайпасы:
Жаран
Комментарийлердин саны:
83
Катталган:
02-03-2018
Соӊку аракети:
18-11-2019 21:50
Жынысы:
Белгисиз
+8
Аллах сактаса эчнерсе зыян бере албайт!!! Аллах сактабаса эчким куткара албайт!!!
02.11.2019. 15:48 
Тайпасы:
Жаран
Комментарийлердин саны:
111
Катталган:
04-01-2018
Соӊку аракети:
17-11-2019 23:19
Жынысы:
Белгисиз
-14
Жараткан Тенир кырсыктан сактасын.
02.11.2019. 15:58 
Тайпасы:
Жаран
Комментарийлердин саны:
347
Катталган:
30-08-2017
Соӊку аракети:
18-11-2019 23:49
Жынысы:
Белгисиз
+3
iryi1,Тенир ким ал кырсыктан сактоочубу???
03.11.2019. 11:35 
Тайпасы:
Жаран
Комментарийлердин саны:
50
Катталган:
11-04-2014
Соӊку аракети:
19-11-2019 00:31
Жынысы:
Белгисиз
0
urmat94,Теңир дагы Кудайдын аты шайтан эмес баш ал десе бөрк ала тургандар көбөйдү.
03.11.2019. 11:43 
Тайпасы:
Жаран
Комментарийлердин саны:
50
Катталган:
11-04-2014
Соӊку аракети:
19-11-2019 00:31
Жынысы:
Белгисиз
+2
urmat94, Ата бабабыз Теңирим колдосун деп Алланын өзүнө сыйынышкан азыр чала түшүнүп тескери бурмалап элди экиге бөлүп жатышат Кыргыздын тилинде Кудай Теңир деп айтылат илими жок түшүнүгү жоктор чала молдолор чала Теңирчилер элдин башын айландырып жатышат. Мурда ошол эле Теңир Алла өзү колдоп сактап келген.
03.11.2019. 23:03 
Тайпасы:
Жаран