super.kg logo
«Жылдын супер ремейки»

Жыйынтык

Башка сурамжылоолор


"Музейге коюлган ич кийимдер толугу менен алынды" дейт министр

 

Гапар Айтиев атындагы көркөм сүрөт музейинде өткөн көргөзмөгө илинген ич кийимдер алынды.

Бул тууралуу бүгүн, 2-декабрда массалык маалымат каражаттарынын өкүлдөрүнө маалымат берип жатып Маданият, маалымат жана туризм министри Азамат Жаманкулов билдирди. Анын айтымында, аталган музейде көргөзмөгө илинген ич кийимдер алынып, баары иретке келтирилген. Ал бул маселеге байланыштуу министрлик жоопкерчиликтен качпай, баарын моюнуна ала турганын билдирди.

"Провокацияны түзгөн элементтердин баары музейден алынды. Бирок дагы карайбыз, эгер дагы башка элементтер болсо, сөзсүз алабыз", - деди Жаманкулов.



Музейде кыздар жылаңачтангандан кийин анын директору кызматынан кетти

Автор: Гүлшат Ысамамат кызы
Оператор: Элчибек Кыштообаев
 
 Рубрикадагы соңку кабарлар 

Урматтуу колдонуучу! Эгер сизде коомчулуктун көңүлүн буруп, талкууну талап кылган жаңылыгыӊыз болсо биз менен бөлүшүӊүз.
Рейтинг: Рейтинг 0 
Комментарийлер(14)
02.12.2019. 11:53 
Тайпасы:
Жаран
Комментарийлердин саны:
0
Катталган:
20-07-2018
Соӊку аракети:
02-12-2019 12:01
Жынысы:
Белгисиз
-22
Менталитетке туура келбейт деген шылтоо менен эртен далай кызматкерлерди жумуштан ала башташат. Жон гана эскертуу берип коюш керек болчу. Убагында Чубак Жалиловко окшогон псевдоморалист, арабист, исламисттер ментелитет, салт деген шылтоо менен далай диний фанаттарды ээрчитип алып аялдарга карата ар кайсы эрежелерди иштеп чыгышып, тануулай беришкен. Дегеле тамеки чегуу кыргыздын металитетине туура келбейт да, Анда тамеки чеккендин баарын жумуштан алгыла деген сыяктуу.
elebes86 түзөттү 2019-12-02 11:58:21
02.12.2019. 11:58 
Тайпасы:
Жаран
Комментарийлердин саны:
486
Катталган:
03-11-2016
Соӊку аракети:
08-12-2019 12:39
Жынысы:
Белгисиз
+22
elebes86,Ээ сайрайсын эле сайрайсын сен дагы алып барып илип ал турсанды.Сага окшогон малдар тойгузду
02.12.2019. 12:12 
Тайпасы:
Жаран
Комментарийлердин саны:
0
Катталган:
05-03-2018
Соӊку аракети:
03-12-2019 19:17
Жынысы:
Белгисиз
-19
Bars88,Азыр коркунуч туудурган музейдеги кыздар эмес, Раиммиллионго окшогон коррупционерлер жана аны калкалап жургон Жээнбековтор. Азыр жаштар европа стилинде же эвропадан да ашып тушкон эн сонун тойлорду откозуп жатышат. Элдерге жагат. Эртен так ошолорду менталитетке туура келбейт деген жуйоо менен кемсинте башташабы. Жасалма моралист, патриотторду ээрчип кереги жок.
sinej түзөттү 2019-12-02 12:34:22
02.12.2019. 12:05 
Тайпасы:
Жаран
Комментарийлердин саны:
199
Катталган:
04-12-2018
Соӊку аракети:
08-12-2019 04:15
Жынысы:
Белгисиз
Калаасы:
Москва
+16
elebes86,Сен гейлердин таламын да талашсан керек.Айтчы,жыланач жургондорду кайсы олкодо колдошот?Менин билишимче,баардык олкодо коомдук жайларда жыланач жургонго тыю салынган.А сен кимди колдоп жатасын анда?
02.12.2019. 12:55 
Тайпасы:
Жаран
Комментарийлердин саны:
73
Катталган:
28-08-2018
Соӊку аракети:
08-12-2019 11:06
Жынысы:
Белгисиз
+18
elebes86,Дин жонундо соз болбоду бул биздин урп адатка туура келбеген иш чара болду!!! Сен анда Атан менен Энендин алдында жаланач жур барып бул свлизатция деп шакал!!
Модератор admin_media түзөттү 2019-12-02 14:09:32
02.12.2019. 11:53 
Тайпасы:
Жаран
Комментарийлердин саны:
2215
Катталган:
11-01-2017
Соӊку аракети:
08-12-2019 11:45
Жынысы:
Белгисиз
+9
Ошонун алдын алса болбойт беле? Иштебегендигиндин белгиси да, музейде эмне болуп жатат кабарын жок.
02.12.2019. 12:01 
Тайпасы:
Жаран
Комментарийлердин саны:
1
Катталган:
05-08-2011
Соӊку аракети:
02-12-2019 12:03
Жынысы:
Белгисиз
Калаасы:
Бишкек
+5
Достор, албетте жаман иш болду. Бул эл аралык уюмда иштеп келген, музейдин директору М. Жангарачеванын озум билемдиги, мурунку НПОдо иштеген коллегаларын колдогондон келип чыккан иш болду. Бул жерде миниср А. Жаманкуловдун тиешеси жок. Министрликтин курамындагы мекемелерге оз алдынча иштоо мумкунчулугу берилип жатат. Бирок андай мумкунчулукту М. Жангарачевага окшогон желмогуздар жеке кызыкчылыгына пайдаланып жатат. Окунучтуу...
02.12.2019. 12:03 
Тайпасы:
Жаран
Комментарийлердин саны:
0
Катталган:
05-03-2018
Соӊку аракети:
03-12-2019 19:17
Жынысы:
Белгисиз
-16
Жалан псевдоморалисттер чогулуп алышканбы. Жакында кофе ресторандарды жапкыла той откозбогуло, свадьба болбосун, эвропача кийинбегиле, арабча паранджа оронгула, дамбал кийгиле, сакалынарды сапсайтып остургуло деген акмактардын фронту тузулот.
sinej түзөттү 2019-12-02 12:06:53
02.12.2019. 12:53 
Тайпасы:
Жаран
Комментарийлердин саны:
73
Катталган:
28-08-2018
Соӊку аракети:
08-12-2019 11:06
Жынысы:
Белгисиз
+11
sinej,Сакалы бар эркек Мужсствыный сен озунчо акылдук боло бербечи акыйкатта сен бир дулойсун!!!
02.12.2019. 12:56 
Тайпасы:
Жаран
Комментарийлердин саны:
120
Катталган:
04-03-2013
Соӊку аракети:
08-12-2019 12:27
Жынысы:
Белгисиз
Калаасы:
Бишкек
+3
sinej,Оозуна келгенди оттобочу, сени бироо паранжа тагын, оронбосон олосун деп кыйнап жатышты беле,европаны суйлоп эмне кыласын, болгон дараметин алдагы экен...
02.12.2019. 12:50 
Тайпасы:
Жаран
Комментарийлердин саны:
73
Катталган:
28-08-2018
Соӊку аракети:
08-12-2019 11:06
Жынысы:
Белгисиз
+2
Маданият министрилигине урамт усеновту алып келбегиле ал артист артист артистигин кылат деп оло какшагам ал батыштын кылык жоруктарын алып келет дегем ошондо баарын олуп калдын урмат жакшы тигиндей пигиндей деп!!!
02.12.2019. 12:57 
Тайпасы:
Жаран
Комментарийлердин саны:
356
Катталган:
30-08-2017
Соӊку аракети:
08-12-2019 11:54
Жынысы:
Белгисиз
-1
Saiit, причем тут Усенов д.....п?
02.12.2019. 13:01 
Тайпасы:
Жаран
Комментарийлердин саны:
73
Катталган:
28-08-2018
Соӊку аракети:
08-12-2019 11:06
Жынысы:
Белгисиз
+3
urmat94,Урат турат ошолорду колдоп ал артис бузуку инсан Ал батыштын свлизатциясын жакшы корот D&G кийимдерин жактырыт алар болсо бир педиктер!! Кыскасы Артис адам маданията иштегени туура эмес!! Маданиятты урп адатты каада саллы элдин тушунугун мноозун билген адам иштоосу руура !!!
Super TV
03.12.2019. 15:35 
Тайпасы:
Конок
Комментарийлердин саны:
1
Катталган:
07-11-2019
Соӊку аракети:
06-12-2019 11:24
Жынысы:
Белгисиз
-1
Адамдын сырткы келбетине карап жыйынтык чыгарган адамдарга тушунбойм. Кебетеси эркеке окшош экен,ушу соо эмес дейсинер. Озунорчо эле патриот боло бербегилечи кыйын болуп. Мен да кошулам аялдардын укугун коргош керек. Жогоруда директор айткандай кыйын патриот экенсинер кучунорду жаш балдарды зордуктаган ,аялдарын уруп согуп кордогон, аялдардын укугун тепселеген эркек соройлордон чыгаргыла. Бул менин жеке оюм!!!
1