super.kg logo

Орусияда банктардын биринин банкоматтары өзбек жана тажик тилдеринде да кызмат көрсөтө баштады

 

Орусиянын ири банктарынын бири болгон "Сбербанктын" банкоматтарында өзбек жана тажик тилдеринде кызмат көрсөтүлө баштады. Эми банкоматтар 10 тилде кызмат көрсөтөт.

Орусиялык басылмалардын маалыматына ылайык, азыркы тапта банкоматтардын 80 пайызына жогоруда айтылган эки тил кошулган. Жаңы кошулган тил акча алуу, балансты текшерүү, мобилдик байланыш үчүн каражат төлөө кызматтарын көрсөтөт. Банктын жетекчилиги кардарларынын көбү Өзбек жана Тажик жарандары болгондуктан, алардын кызыкчылыгын эске алып, ушул кадамга барышканын айткан. Мындан тышкары, банктын мобилдик тиркемесин колдонуунун жол-жоболору англис, өзбек жана тажик тилдерине которулган.

"Сбербанктын" расмий сайтында көрсөтүлгөндөй, банктын Орусия аймагында жалпысынан 77 миң банкоматы бар. Ал эми насыялык уюмдарында 95 миллион 400 миң активдүү кардарлары бар.

Азырынча банкоматта кыргыз тилинде кызмат көрсөтү функциясы жок.



 
 Рубрикадагы соңку кабарлар 

Урматтуу колдонуучу! Эгер сизде коомчулуктун көңүлүн буруп, талкууну талап кылган жаңылыгыӊыз болсо биз менен бөлүшүӊүз.
Рейтинг: Рейтинг 0 
Комментарийлер(8)
06.12.2019. 09:06 
Тайпасы:
Жаран
Комментарийлердин саны:
660
Катталган:
09-04-2014
Соӊку аракети:
29-01-2020 23:47
Жынысы:
Белгисиз
Калаасы:
Жолдошумдун айылы.
+6
Орусча билишпесе орнотуп берип жакшы кылыптыр.
06.12.2019. 10:24 
Тайпасы:
Жаран
Комментарийлердин саны:
1
Катталган:
01-04-2019
Соӊку аракети:
29-01-2020 21:30
Жынысы:
Белгисиз
+1
Булар жаман куу эл келишет экен баягы эле бечара кыргыз жөнөкөй кой оозунан чөп албаган адамдар экенбиз башкалар мындай эле өлүп баратышат.
06.12.2019. 10:53 
Тайпасы:
Жаран
Комментарийлердин саны:
374
Катталган:
22-07-2016
Соӊку аракети:
30-01-2020 00:12
Жынысы:
Белгисиз
+9
Булар патент төлөшөт, кээ бирлери ДА дегенден башка сөз билишпейт, ошон үчүн киргизди. Кудайга шүгүр эле дейли, биздин тилди киргизбептир дегендин ордуна.
06.12.2019. 11:50 
Тайпасы:
Жаран
Комментарийлердин саны:
186
Катталган:
10-11-2013
Соӊку аракети:
29-01-2020 21:41
Жынысы:
Белгисиз
+7
биз кудайга шугур коопчулугубуз орусча билебиз и бат оздоштуробуз
06.12.2019. 12:02 
Тайпасы:
Жаран
Комментарийлердин саны:
14
Катталган:
07-10-2015
Соӊку аракети:
29-01-2020 18:40
Жынысы:
Белгисиз
+7
Мына алар оздорунун тилин ушунчалык сыйлайт орустар дагы шарт тузуп берет. Коп эле кыргыздарды кордум озбектердин жанында озбекче суйлоп жиберет.
06.12.2019. 14:55 
Тайпасы:
Жаран
Комментарийлердин саны:
288
Катталган:
08-01-2017
Соӊку аракети:
29-01-2020 22:36
Жынысы:
Белгисиз
+2
tina-Tin,Туура айтасын
06.12.2019. 14:20 
Тайпасы:
Жаран
Комментарийлердин саны:
31
Катталган:
05-01-2015
Соӊку аракети:
30-12-2019 15:59
Жынысы:
Белгисиз
+6
Озунун тилинен башканын тилин билбеген ошол тилдин дудугу болот да.Эми орусчаны которбой эле койсун. Азыр биздин жаштарыбыздын копчулугу 5-6 тилде суйлоп жатышат. Бизге тилге которбоду деп капа болбойлу, бизде баары тушунот .
06.12.2019. 18:26 
Тайпасы:
Жаран
Комментарийлердин саны:
1067
Катталган:
21-05-2012
Соӊку аракети:
28-01-2020 17:26
Жынысы:
Белгисиз
Калаасы:
Планета
+4
Алар тил билишпейт деп өзүбүздү кыйын сезбей, бизде эл үчүн кызмат кылайын деген адам аз деп эле өз кемчилигибизди моюнга алалы туугандар!!! Мен билгенден көп приложенияларда өзбек, азербайжан, казак, тажик тилдери бар а кыргыз тили жок!!! Бул жагынан көп эле артта калганбыз моюнга алгыла!!! Жаңылбасам гугл переводчикке да алардан кийин кошулду биздин тил!!!
PROS түзөттү 2019-12-06 18:28:57
1