реклама
super.kg logo

Дөөлөт Сыдыков президентке: "Айылдын ордуна өкмөт үйү салынат деп сизден келген "билермандар" эбак эле айткан"

 
Президент Садыр Жапаров "Кабар" маалымат агенттигине берген маегинде чуу жараткан "Манас" айылы боюнча суроого жооп берди. Анда өлкө башчы айылдын азыркы абалы кейиштүү экенин айтат.


Өлкө башчыга: "Манас" айылын талкалап, 5 сотых жерине кирип кетти деп Али Токтакунов менен манасчы Дөөлөт Сыдыков айтып чыгышты эле. Чын эле "Манас" айылынын жери кирип кеттиби?", - деген суроо берилген.

"Манас" айылы Дөөлөт Сыдыковдун, ал эми Ак Үй менин менчигим эмес. Көрүбүзгө көтөрө кетпейбиз. Элдики. Чектери биригип турат. Анча-мынча бурч болуп кармалып калган кашааларын түздөп салып жатышат. Айылды дагы жаңылап салабыз. Азыркы акыбалын барып көргүлөчү. Адамдар эмес, ит көргүс. Биз аны накта "Манас" айылы кылып жасайбыз. Азыркы турушун, архитектурасын "Манас" айылы деп айткандан уяласың. Манаска тиешелүү эч нерсеси жок. Логикага сыя турган бир дагы архитектурасы жок. Ошондуктан аны жаңылайбыз. Эл тамшануу менен кирип тургудай кылабыз. Мындан сырткары айылдын маңдайына Манас театрын салабыз.

Ушул жерден бир нерсени айтып коёюн. Өзүн акылдуу сезип, акыл үйрөткөндөр өздөрүн бир эсе мекенчил сезсе, мен алардан жүз эсе мекенчилмин. Манас атабыз менин жүрөгүмдө бала кезимден бери жашайт. Менин азыркы жасап жаткан ар бир ишим, кайсы убакта болбосун, эл тараптан "жакшы иш болуптур" деген баа бергидей жасап кетем. Ошол үчүн бардык жасап жаткан иштеримди сындагандын ордуна колдоп тургула. Өкүнбөйсүңөр", - деп жооп берген.

Бул маектен кийин манасчы Дөөлөт Сыдыков мамлекеттик кызматкер катары өз милдетин аткарып жатканын айтып, пикирин айтты.

"Садыр аба, ооба, "Манас" айылы менин менчигим эмес, ал жерде мен жооптуу мамлекеттик кызматкермин, милдетимди гана аткарып жатам. 5 сотых деп калп эле шылтоо менен айылды басып алалы деген Марат Турсунбеков менен Дамирбек Асылбек уулунун жана Нургалы Асаналиевдин дагы менчик жери эмес. Эмне үчүн жогорудагы ысымы аталгандар "Манас" айылын тебелеп кирип, каалаганын кылыш керек?
Айыл 1995-жылы Манас эпосунун 1000 жылдыгына арналып бөлүнүп берилген тарыхый жер. Бул жерге 5 сотых эмес, мыйзамсыз беш кадам киргенге эч кимдин акысы жок. "Ысык-Көл" мейманканасынын ордуна Ак Үй салып, айылдын ордуна министрлер отурган өкмөт үйү салынат деп сизден келген "билермандар" эбак эле айткан. Долбоору даяр экенинен дагы кабарым бар. "Эми андай эле жерди ала турган болсоңор мыйзамдуу кагаз, чечим кайда десем?" эч ким эч нерсе көргөзө албады. Президенттин иш башкармалыгынын жетекчиси Тилек Батырканов дагы жердин мыйзамдуу документин көргөзө албады. Анан мен эмне кылышым керек?
Андан көрө ачык эле агынан жарылып "Манас" айылынын ордуна өкмөт үйүн салалы деп дароо эмне үчүн чечим чыгарган жоксуз? Ошол себептен улам айылды тоого көчүрүүнүн жолу табылган сыяктуу. Ошондой эле комплекстин жери жаңы өкмөт үйүнө керек деп бекисе, мыйзамдуу чечим чыгышы керек эле. Андай эле эл үчүн болгон иш болсо ачык айтылышы керек. Ал эми учурдагыдай бүдөмүк иштерге мен каршымын. Мен саясатчы эмесмин, мен манасчымын. Мага саясат же популисттик көз караштардын зарылдыгы жок. Мага Манас өз жеринде кандай колдоого ээ ошол маанилүү!
Мен аябай кубанычтамын, "Манас" айылы салынат деген кебиңизге сүйүнүп турам. Манас театры дагы салынсын. Бирок бир жыл мурун дагы ушул иш боюнча тапшырма бекитип, биз иштеп келдик эле. Эми болсо сиз "колдогондордун" кылган иштерин сиз кубаттап, колдоп турганыңызга менин акылым айран болуп жатат. Мени бул ишке куурчак кылам деген ашыкча нерсе.
Аттиң, маданият министринен мени коркутуп, дубай салам айттырганыңыз ашыкча эле болуп калды. Андан көрө бир жылдан бери иштеп жаткан Манас долбоору боюнча сурап койсоңуз жакшы болмок. Эмне үчүн биз анда президенттин иш башкармалыгы менен "Манас" айылын кайра куруу боюнча иш алып бардык эле, карышкырга эле кой кайтарткан экенбиз да! Кандын касиети сөзүнүн күчүндө! Сөзү эки бөлөк болгондо, касиети качат. Манас боюнча ар бир ишке убада берсе орундалыш керек, болбосо айтпаш керек эле...", - дейт Сыдыков.



aksia550_3


 
Урматтуу колдонуучу! Эгер сизде коомчулуктун көңүлүн буруп, талкууну талап кылган жаңылыгыӊыз болсо биз менен бөлүшүӊүз.


 Рубрикадагы соңку кабарлар 

Рейтинг: Рейтинг 16 
Комментарийлер(71)
26.04.2022. 12:39 
Тайпасы:
Жаран
Комментарийлердин саны:
572
Катталган:
14-05-2017
Соӊку аракети:
27-05-2022 22:42
Жынысы:
Белгисиз
-7
Ушул киши таза эле жаны тынбады го... то Гинеске кирем деп. То дагы бир нерсе. Эмне пайда алып келип атат?
26.04.2022. 14:06 
Тайпасы:
Жаран
Комментарийлердин саны:
1461
Катталган:
15-10-2021
Соӊку аракети:
27-05-2022 06:22
Жынысы:
Белгисиз
+7
Pchelka85, коомго пайдасы тийип же тийбегенде да, сенин шефин жана жугунду бергичин Садырга окшоп элдин ырыскысын уурдап жаткан жери жок...

Аван алтынды сатып, кумушту сатып, жерди сатып, кенди сатып, акыры ушунун баары аздай сууну сатып отурат.
26.04.2022. 14:33 
Тайпасы:
Жаран
Комментарийлердин саны:
572
Катталган:
14-05-2017
Соӊку аракети:
27-05-2022 22:42
Жынысы:
Белгисиз
-6
Antiradikal10, чем ниже интелект, тем громче оскорбление.. силерге окшогон тупойлор тушундуруп деле кереги жок. Доолот канардын этегине сыйынып журо ьергиле..
26.04.2022. 14:39 
Тайпасы:
Жаран
Комментарийлердин саны:
1461
Катталган:
15-10-2021
Соӊку аракети:
27-05-2022 06:22
Жынысы:
Белгисиз
+3
Pchelka85, чычалаган чын болот. Ар кимди оскор[moderated] эткен Садыр авана айт, у тебя интеллект ноль экен, мал экенсин деп.

Коммент жазса же ушунуку туура десе эле ошонун этегине намаз окуп калган болот бекен ыя, манкурт?! Озу го анык келесоо экенинди билчумун. Сага тузук эле жетпейт, 99сун!
26.04.2022. 15:40 
Тайпасы:
Жаран
Комментарийлердин саны:
572
Катталган:
14-05-2017
Соӊку аракети:
27-05-2022 22:42
Жынысы:
Белгисиз
-5
Antiradikal10, )))) аябай жалко силерге окшогон, денгээли томон, оозунан жакшы соз чыкпаган адамдар барда, Иштеп аткан кишини артка тартып турасынар. Мне жаль Вас...ушунчалык бактысыз адам окшойсуз.. башканы обзывать этип озунуздун тээээ таман астына тушуп калган Самооценканызды котргонго аракет кылып атасыз))
26.04.2022. 15:51 
Тайпасы:
Жаран
Комментарийлердин саны:
1461
Катталган:
15-10-2021
Соӊку аракети:
27-05-2022 06:22
Жынысы:
Белгисиз
+4
Pchelka85, сага окшогондорго айтылган, оз башындагы тоону корбой башканын башындагы чопту корот деп. Озун акылдуу болсон мейли эле го, башканы денгээли томон деп айтуудан мурун.

Иштеп аткан адамын сууну сатып, бийликке ууруларды жана оз тууган-урук, куда-соок, окул бала, тайке-жээндерин жыйнайбы не?!
26.04.2022. 15:56 
Тайпасы:
Жаран
Комментарийлердин саны:
572
Катталган:
14-05-2017
Соӊку аракети:
27-05-2022 22:42
Жынысы:
Белгисиз
-2
Antiradikal10, например? Мен балким чын эле билбейм. Фамилии,Имена? Кайсы креслодо ? Президенттин кимиси болот???? Давайте по факту
26.04.2022. 16:33 
Тайпасы:
Жаран
Комментарийлердин саны:
1461
Катталган:
15-10-2021
Соӊку аракети:
27-05-2022 06:22
Жынысы:
Белгисиз
+4
Pchelka85, анкоолонбочу! Акылбек Жапаровдон баштайлы! ОКМОТ БАШЧЫ! Олкодогу 2-3 адам. Анын жеткен ууру жана коррупционер экенин бут эл билет. Он адамдын тогузу Жапаров коррупционер деп айтат.

Ташиевдин бир окул баласы бир чон облустун губернатору. Эжесинин бир уулун бир райондун баш прокурору кылып, экинчисин Кыргыз Петроль ишканасына директор кылып койду. Майлуу-суттуу орун. Равшан Сабиров майлуу-суттуу орундардан тушпой келет.
Antiradikal10 түзөттү 2022-04-26 16:40:22
26.04.2022. 16:41 
Тайпасы:
Жаран
Комментарийлердин саны:
1461
Катталган:
15-10-2021
Соӊку аракети:
27-05-2022 06:22
Жынысы:
Белгисиз
+3
Pchelka85, Родственники Жапарова
Ранее журналисты-расследователи Temirov Live в марте 2022 года выяснили, что президент назначил своего свата Алмазбека Акматова председателем Счетной палаты.

Также журналисты Temirov Live проводили расследования про других сватов президента: Таштанбека Каймазарова, Айдара Адылбекова и Турусбека Тумонбаева.
26.04.2022. 17:02 
Тайпасы:
Жаран
Комментарийлердин саны:
1461
Катталган:
15-10-2021
Соӊку аракети:
27-05-2022 06:22
Жынысы:
Белгисиз
+2
Pchelka85, После октябрьских событий 2020 года Жапаров назначил Каймазарова директором Госслужбы миграции, Адылбекова – заместителем «Востокэлектро», и Тумонбаева — директором госучреждения «Унаа». После расследования журналистов о его коррупционных делах, Тумонбаева сняли с должности, однако к ответственности не привлекли.
Antiradikal10 түзөттү 2022-04-26 17:03:18
26.04.2022. 22:09 
Тайпасы:
Жаран
Комментарийлердин саны:
572
Катталган:
14-05-2017
Соӊку аракети:
27-05-2022 22:42
Жынысы:
Белгисиз
-6
Antiradikal10, ))) Наркомандар расследование кылганбы))))))
26.04.2022. 23:40 
Тайпасы:
Жаран
Комментарийлердин саны:
1461
Катталган:
15-10-2021
Соӊку аракети:
27-05-2022 06:22
Жынысы:
Белгисиз
+1
Pchelka85, наркомандарбы же башкасыбы, ким болсо да маанилуусу, элге чындыкты алып чыкканы. Эгер алар жазып чыккандар калп болсо, эмне обратно далилдебейсин ыя?! Фамилии, имена, где факты деп жаттын эле го, вот тебе факты. Булар бир чети эле, баары эмес. Факты мандайында, эми эмне дей аласын ыя?!
26.04.2022. 15:09 
Тайпасы:
Жаран
Комментарийлердин саны:
169
Катталган:
01-11-2020
Соӊку аракети:
28-05-2022 01:27
Жынысы:
Белгисиз
-2
Antiradikal10,сен кордунбу алтын кумуш сатканын? Далилин барбы болсо айтып чык да х.йга окшоп бекинип алып жаза бербей
26.04.2022. 15:45 
Тайпасы:
Жаран
Комментарийлердин саны:
1461
Катталган:
15-10-2021
Соӊку аракети:
27-05-2022 06:22
Жынысы:
Белгисиз
+4
patriot.kg94, ошол х&й сен болуп жатпайсынбы! Алтын концентраты бар руда жуктолгон фураларды бир жыл илгери бир депутаттын кийлигишуусу менен Эркечтамдан тышка чыгарбай коюшса, Садырын аралашып Достук бекети аркылуу чыгарып жиберген. Олкодо ондогон алтын кени казылып рудалары ташылып жатат, аларды ким текшерип жатат, айт билсен? Ошолордун ар биринен Камчы менен Садырдын чонтогуно "доля" тушуп турат, калп болсо айт! Баары бийликтин уруксаты менен болуп жатат.
26.04.2022. 15:49 
Тайпасы:
Жаран
Комментарийлердин саны:
1461
Катталган:
15-10-2021
Соӊку аракети:
27-05-2022 06:22
Жынысы:
Белгисиз
+4
patriot.kg94, Жеруй кенине келели. Жеруй кени Атамбаев убагында сатылганы менен, заводу ишке кире элек, алтын казыла элек болчу. 2020 тонкорушто таластыктар заводду иштетпейбиз деп иштеттирбей коюшкан. Садырын президент болуп шайланаары менен Путинге чапты, чоголоп васссал болуу учун. Келип эле Жеруйдун заводунун лентасын кести. Бугун Жеруйдо канча алтын казылып жатса, анын 1 граммына да мамлекет ээ эмес. Болбосо ошол алтын Садырга атасынан мурас калган эмес, ЭЛДИКИ БОЛЧУ!
26.04.2022. 17:47 
Тайпасы:
Жаран
Комментарийлердин саны:
149
Катталган:
20-09-2021
Соӊку аракети:
27-05-2022 22:16
Жынысы:
Белгисиз
-3
patriot.kg94,ха ха ха жардың
26.04.2022. 21:01 
Тайпасы:
Жаран
Комментарийлердин саны:
181
Катталган:
22-03-2020
Соӊку аракети:
27-05-2022 23:47
Жынысы:
Белгисиз
-3
patriot.kg94,ашанын кызы окшойт соке менен садыкени укканда оордуна туралбай калат ардайым сезем анан атейизм деп уккам) дингеда асылып калатко
26.04.2022. 23:42 
Тайпасы:
Жаран
Комментарийлердин саны:
1461
Катталган:
15-10-2021
Соӊку аракети:
27-05-2022 06:22
Жынысы:
Белгисиз
-1
Danysh1, манкурт иии манкурт. АШАнын кызы кыргызча бир суйлом курай алат бекен озу? АШАнын кызы АШАнын озун качан сындачу эле?

Хотя, силердей "оорулуулардын" фантазиясына баа беруу керек. Мадумаровчу, Сокенин адамы, Батыштын тынчысы, Чыгыштын тынчысы ал бул деп журуп, эми АШАнын адамы деп. Соз жок силердей Чымкоргондун пациенттерине.
26.04.2022. 17:03 
Тайпасы:
Жаран
Комментарийлердин саны:
332
Катталган:
08-10-2017
Соӊку аракети:
27-05-2022 21:39
Жынысы:
Белгисиз
-3
Antiradikal10! Ушул жазгандарыңдын азабын тартып калба, бул дүйнөдө болбосо оо дүйнөдө, эмнеге элге бүлүк салып бийликти жаман көрсөтүп атасыңар, акыретиңди ойлоп намазыңды окуп тынч жүрө бер, тообо кылып, Алланын алдында кечирим сурап кал, ким билет кимдин качан өлүшүн, балким эртең, же бүрсүгүнү, же бир жылдан кийинби акыры баарыбыз өлүм даамын татчууларданбыз, бизди жараткан Аллахтын алдына кайтчууларданбыз. Ошого эртелетип акыретиңди ойлоп тообо кылып жаша, мен сага жакшы нерсе айттым!!!
26.04.2022. 12:54 
Тайпасы:
Жаран
Комментарийлердин саны:
332
Катталган:
08-10-2017
Соӊку аракети:
27-05-2022 21:39
Жынысы:
Белгисиз
-2
Президентти колдоп туралы, чындыгында жакшы иштер болуп атат, Али Токтакуновго окшогон эл бузарларга, мына манасчы Дөөлөткө Аллахым ыйман ынсап хидаят берсин, беш убак намазын үзбөй окуп, Алла жолунда сооп иштерди жасашып такыбаа адамдардан болушун Аллахым насип кылган болсун Амиин.
26.04.2022. 14:09 
Тайпасы:
Жаран
Комментарийлердин саны:
1461
Катталган:
15-10-2021
Соӊку аракети:
27-05-2022 06:22
Жынысы:
Белгисиз
+3
Milduri, намаз окуса эле жакшы адам деген жанылыш тушунуктон алыс бололу... Чубак ажы мактап, сага окшогондор жактап, намаз окуйт, такыба деген Сокенер кыйраттыбы не? Бийликке куда-соогун тартып, кенебей жатып алып пандемияда эл кырылып, акыры кузго барып ыплас шайлоо откоруп кочукко тебилип кызматтан кетти.....

Адам намаз окуса окубаса да ниети туз болуп, эл учун иштей турган, уурдабай турган бири болушу керек.
26.04.2022. 15:22 
Тайпасы:
Жаран
Комментарийлердин саны:
5
Катталган:
13-02-2018
Соӊку аракети:
28-05-2022 00:43
Жынысы:
Белгисиз
+5
Antiradikal10,Инсан идеалдуу эмес, Ислам идеал
26.04.2022. 15:52 
Тайпасы:
Жаран
Комментарийлердин саны:
1461
Катталган:
15-10-2021
Соӊку аракети:
27-05-2022 06:22
Жынысы:
Белгисиз
+2
nukura_jigit, туура, бирок намаз окуса эле, ошол инсанды орнок кылып идеалдуу инсан образын бергиси келген акмактар толтура болуп жатпайбы?
26.04.2022. 19:33 
Тайпасы:
Жаран
Комментарийлердин саны:
5
Катталган:
13-02-2018
Соӊку аракети:
28-05-2022 00:43
Жынысы:
Белгисиз
+2
Antiradikal10, ооба намаз окуп туура эмес иш кылгандар исламды жаман көргөзүп коюп жатат
26.04.2022. 20:00 
Тайпасы:
Жаран
Комментарийлердин саны:
50
Катталган:
31-10-2020
Соӊку аракети:
28-05-2022 00:26
Жынысы:
Белгисиз
-2
Antiradikal10,Кечээ жакында бир досум Жапаровду жамандап келди.Он досум Жапаровдун ишине канаатанып жатабыз.Тиги досума он минутта факты менен тушундуруп бердик.Курал-жарак сатып алганын,Кумторду алганын,вагон алганын,автобус алганын,мугалимдердин акчасын которуп жатканын.Шайлоо таза өткөнүн.Чын эле өлкөдө реформа болуп жатканын түшүндүрдүк.Ал түшүндү.Бирок мобу Антирадикал деген сөз жебес макулукка эч жеткизе албай койдук.
26.04.2022. 23:46 
Тайпасы:
Жаран
Комментарийлердин саны:
1461
Катталган:
15-10-2021
Соӊку аракети:
27-05-2022 06:22
Жынысы:
Белгисиз
-2
Mister-XXX, кулкумду кыстапачы. Кайдагы реформа? Билим беруудобу? Сот тармагындабы? Медицинадабы? Бажы, салык тармагындабы? Кайсы тармакта кандай реформа журуп жатат, ьушундуруп айтчы, авана окшоп урдура бербей!

Таза шайлоо дейсинби? Раим менен кошо соттолгон эки таможня шефтери соттуулугу жоюлбай жатып депутат болгонун айткын келип жатабы не?
26.04.2022. 23:49 
Тайпасы:
Жаран
Комментарийлердин саны:
1461
Катталган:
15-10-2021
Соӊку аракети:
27-05-2022 06:22
Жынысы:
Белгисиз
-2
Mister-XXX, Же кызмат ордун бошотпой жатып шайлоого аттанып, шайлоо мыйзамын одоно бузганы учун БШК шайлоодон четтетсе да, Садыр менен Камчынын буйругу менен соттор шайлоого катыша берсин деп мыйзамсыз шайланып келип Жогорку Кенеште спикер болуп турган Талант Мамытовду айта албай жатасынбы?

Башкалар аран 5-7 мин добуш алып жатканда, куу тулку Торобаев 18мин, Камчынын достору 10-12 минден добуш алды болуп шайлоо жыйынтыгы бурмаланып шайланып келгенин айта албай жатасынбы не?
26.04.2022. 23:51 
Тайпасы:
Жаран
Комментарийлердин саны:
1461
Катталган:
15-10-2021
Соӊку аракети:
27-05-2022 06:22
Жынысы:
Белгисиз
-1
Mister-XXX, сен ага аван Кумторду жон улутташтыруу колунан келбей, акыры Центеррадан сатып алганын досуна айттынбы? Ишенген аван сууну сатып элди жарыксыз койгонун эмнеге айтпадын?
27.04.2022. 05:12 
Тайпасы:
Жаран
Комментарийлердин саны:
50
Катталган:
31-10-2020
Соӊку аракети:
28-05-2022 00:26
Жынысы:
Белгисиз
0
Antiradikal10,Буга чейин Центерра андан да коп акчаны алып чыгып жаткан.Же жалганбы?Тонналап алып чыгып жаткан.Эгер эсептеп келсек,бул акчадан коп чыгым тарткан.Бул бир жылда чыгарып кеткен акчанын суммасы.Отуз жылда канча алтын чыгарып кетти?Центеррадан мурун келишимди тузуп жургон мурдагы президент,окмот куноолуу.Ошондуктан бул нерсеге айласыз барды.
26.04.2022. 14:12 
Тайпасы:
Жаран
Комментарийлердин саны:
1461
Катталган:
15-10-2021
Соӊку аракети:
27-05-2022 06:22
Жынысы:
Белгисиз
0
Milduri, сенин президентинди эл колдоп отуруп свет очуп жанып аран кыштан чыкты. Ишенген ажон элдин суусун сатып жиберип. Жеруй кенин бекер казып ала бер деп уруксат берип койду. Кумторду кайтарам деп чамынып отуруп акыры Кумторду сатып алды. Ойлонбой суйлоп тажиктерге тийишип алып эми коен болуп отурушат, тажиктер кыргыз айылын миномет менен аткыласа, суйлошолу, сабыр кыл тажик тууган деп жалынып.....
26.04.2022. 13:10 
Тайпасы:
Жаран
Комментарийлердин саны:
Катталган:
10-07-2017
Соӊку аракети:
28-05-2022 02:35
Жынысы:
Белгисиз
Калаасы:
World
0
Карангы " Докансалар" Содир тузук болсо.Ровшон тжиктин балдарына.Кыргыздын мектептерин курдурмак беле?Тузук болсо"Ак уй" салмак беле? Кыргыздын маселеси коп.Тамак аш коопсузудугун колго алып арзаан кылуу, ар бир Кыргызды иш менен камсыздоо керек. Мекеме ишкана курдуруп. Ошол Элдин Эсинде калат."Манас" айлын четинен бузуу,кол алдындаагылардын "орой" мамилеси. Тоготпогондой тур корсотуусун. Ачыктаап чыгып. Туура эмес жумуштар кетип баратканын. Ачыктаг
26.04.2022. 13:39 
Тайпасы:
Жаран
Комментарийлердин саны:
395
Катталган:
12-10-2021
Соӊку аракети:
27-05-2022 20:28
Жынысы:
Белгисиз
-4
bosmos77777 Эй Кафур Башыны Алып койот тилини этияат кыл
26.04.2022. 14:26 
Тайпасы:
Жаран
Комментарийлердин саны:
1461
Катталган:
15-10-2021
Соӊку аракети:
27-05-2022 06:22
Жынысы:
Белгисиз
+3
Fernando_Torres, чыныгы каапыр сенсин, исламдын туз жолунан адашып, динди бурмалагандар каапырдан откон каапыр болот!
26.04.2022. 20:02 
Тайпасы:
Жаран
Комментарийлердин саны:
50
Катталган:
31-10-2020
Соӊку аракети:
28-05-2022 00:26
Жынысы:
Белгисиз
-3
Antiradikal10,Сен да тигиден кем калбайсын.Оюнар арам.
26.04.2022. 14:05 
Тайпасы:
Жаран
Комментарийлердин саны:
149
Катталган:
20-09-2021
Соӊку аракети:
27-05-2022 22:16
Жынысы:
Белгисиз
-7
bosmos77777,умай апчеңден сурачы доллар неге көтөрүлдү экен. манастын номерин берчи неге Манас кудай болуп арбагы колдосо өзүнүн көмүлгөн жерин сурайын.
теңирчилер неге жерге көмүлөт? Гробко салып орустар көмүлгөн мүрзөгө коюшу керек да демек
26.04.2022. 14:14 
Тайпасы:
Жаран
Комментарийлердин саны:
1461
Катталган:
15-10-2021
Соӊку аракети:
27-05-2022 06:22
Жынысы:
Белгисиз
+1
Tyttty1990, байкуш оорукчан, сага кечээ эле айттым го, сен тааныган инвалид Манас кошунан - ал сенин атан болот. Апан ошол кошунан менен ойноп, сен "крыша" болуп туулуп калгансын.
26.04.2022. 13:12 
Тайпасы:
Жаран
Комментарийлердин саны:
Катталган:
10-07-2017
Соӊку аракети:
28-05-2022 02:35
Жынысы:
Белгисиз
Калаасы:
World
+3
Жердештерин баарын кызматтка койуп алганын айтпай эле койолу. Жаны келген тышкы иштер кызматынын жетекчиси. " Монголия"га жаны Элчилик ачууга белсениптир. Жон эле мамлекетин казынасын тоноп. Кыргызга керек эмес Элчиликтер коп. Пакистан сыяктуу олколор. Пайдасынан зыяны коп.
26.04.2022. 14:07 
Тайпасы:
Жаран
Комментарийлердин саны:
149
Катталган:
20-09-2021
Соӊку аракети:
27-05-2022 22:16
Жынысы:
Белгисиз
-6
bosmos77777, көкө тениринден сурачы неге көттүн жүнүн үзсө көздөн жаш чыгат экен. Көздө не айып деп
26.04.2022. 14:31 
Тайпасы:
Жаран
Комментарийлердин саны:
1461
Катталган:
15-10-2021
Соӊку аракети:
27-05-2022 06:22
Жынысы:
Белгисиз
+1
Tyttty1990, ошого да мээн жетпедиби манкурт?! Жанына куч келсе козунон жаш чыкпай не? Котундун жунун жуласынбы же тишинди жуласынбы, жанын ооруса коздон жаш чыгат, кобуроок жанын ачышса бакырып ыйлайсын. Ошого да мээн жетпеген акмак экенсин, баракелде!
26.04.2022. 19:46 
Тайпасы:
Жаран
Комментарийлердин саны:
93
Катталган:
01-09-2016
Соӊку аракети:
27-05-2022 22:10
Жынысы:
Белгисиз
+4
Tyttty1990,Сен накта дб турбайсыңбы, көкө теңирби, богбу, годбу, аллахбы баары бир да, кеп сыйынууда, адамды бөлүүдө болуп жатпайбы. Неге эле жамандайсың.
29.04.2022. 17:01 
Тайпасы:
Жаран
Комментарийлердин саны:
149
Катталган:
20-09-2021
Соӊку аракети:
27-05-2022 22:16
Жынысы:
Белгисиз
0
Eldar6724,оо дагы бир теңирчи манкурт далбоеб
26.04.2022. 13:16 
Тайпасы:
Жаран
Комментарийлердин саны:
Катталган:
10-07-2017
Соӊку аракети:
28-05-2022 02:35
Жынысы:
Белгисиз
Калаасы:
World
0
Анан касиеттуу "Манас"ычыбыз Доолотун айтканын кылбаса. Жапаровтун иши онунан болбойт. Манастын таасири . Ар кандай инсанга бериле бербейт. Этият болсун.
26.04.2022. 13:45 
Тайпасы:
Жаран
Комментарийлердин саны:
572
Катталган:
14-05-2017
Соӊку аракети:
27-05-2022 22:42
Жынысы:
Белгисиз
-2
bosmos77777, эжеке.. биринчиден Манас атабызды да Кудай жараткан. Анан манас айтса эле касиеттуу болсо анжа Доолот байкение этегине сыйынып алгыла..
26.04.2022. 14:24 
Тайпасы:
Жаран
Комментарийлердин саны:
Катталган:
10-07-2017
Соӊку аракети:
28-05-2022 02:35
Жынысы:
Белгисиз
Калаасы:
World
+1
Pchelka85, Арабтын кулдарына, угутчулоруно караганда. " Манас"ты сыйлагандар. Кыргыз дуйносундо. Сыйлуу болот. Доолоттун айтканы Манас атабыздын жана Ата Бабалардын айтканы. Аны угуу,урматоо керек. Чолдогон тоо сийдигин, Оз сийдигин тунутуп ичкен Арабатанрдан коро...
bosmos77777 түзөттү 2022-04-26 14:26:45
26.04.2022. 14:36 
Тайпасы:
Жаран
Комментарийлердин саны:
572
Катталган:
14-05-2017
Соӊку аракети:
27-05-2022 22:42
Жынысы:
Белгисиз
-4
bosmos77777,ошо биз Сыймыктанган Манас атабыз да НАМАЗ окуган...
26.04.2022. 14:54 
Тайпасы:
Жаран
Комментарийлердин саны:
1461
Катталган:
15-10-2021
Соӊку аракети:
27-05-2022 06:22
Жынысы:
Белгисиз
+2
Pchelka85, баракелде, манкурт! Манас кайдан намаз окуйт, ислам дини ал убакта кыргыздарга ислам дини жете элек болсо......

Сен манкурт, оз ата-баба тарыхын билсен болобу?
26.04.2022. 15:42 
Тайпасы:
Жаран
Комментарийлердин саны:
572
Катталган:
14-05-2017
Соӊку аракети:
27-05-2022 22:42
Жынысы:
Белгисиз
-6
Antiradikal10,сен озу Манасты окуп кордун беле... Конурбай найза менен Манас намаз окуп атканда сайып жарадар кылат. кичине мындай билбесенер деле уро бербесенер..
26.04.2022. 15:55 
Тайпасы:
Жаран
Комментарийлердин саны:
1461
Катталган:
15-10-2021
Соӊку аракети:
27-05-2022 06:22
Жынысы:
Белгисиз
+2
Pchelka85, байкуш сабатсыз. Бул Манастын коп вариантынын болгону бири. Манастын коачулук вариантында Манастын мусулман болуп намаз окуганы боюнча эч маалымат жок. Айрым гана акыркы варианттарында Манас мусулман деп корсотушот. Экинчиден тарыхка коз чаптырып коруп Манас мусулман болуу ыктымалы ото аз экенин корууго болот. Бирок ага сенин мээн жетпейт,итушкнбойсун баары бир.
26.04.2022. 17:44 
Тайпасы:
Жаран
Комментарийлердин саны:
149
Катталган:
20-09-2021
Соӊку аракети:
27-05-2022 22:16
Жынысы:
Белгисиз
-2
Antiradikal10, манастын варианты деп библиядан айырмасы жок. Саякбай,Мамырбай, өзүнүн фантазиясына кошуп урдуруп апыртма беришкен. Жарымы жалган жарымы чын.
Манас адам болгон, баатыр айкөл болгон, чачылган кыргызды чогулткан . мусулман болгон,сакалдуу болгон. Сага окшогон транстарды кырып жок кылган. Арбакка сыйынган ,отко чокко даракка сыйынгандардын башын алган. Болду ошол.
Руху духу колдойт деген түшүнүк сага окшогон койондой тырылдашып, чочкодой бат көбөйгөн ит тенирчилердин жөө жомо
Tyttty1990 түзөттү 2022-04-26 18:10:11
26.04.2022. 23:52 
Тайпасы:
Жаран
Комментарийлердин саны:
1461
Катталган:
15-10-2021
Соӊку аракети:
27-05-2022 06:22
Жынысы:
Белгисиз
-1
Tyttty1990, Манастын мусулман болгонун кантип далилдейсин ыя, манкурт?!
26.04.2022. 20:08 
Тайпасы:
Жаран
Комментарийлердин саны:
50
Катталган:
31-10-2020
Соӊку аракети:
28-05-2022 00:26
Жынысы:
Белгисиз
-2
Antiradikal10,Акылын менен жерге кир!Ислам дини Адам атадан эле болгон.Муса пайгамбар Мухаммат пайгамбар акыркы пайгамбар болоорун билген.Ошондой эле Мухаммат пайгамбар жөнүндө кырк чилтен Манас атабызга кабар берет.Намаз окуганы жөнүндө жазылган.Молдо,эшен,каапыр деген сөздөр эпосто кезигет.
Экинчи варианты,Манасчылардын баары эле намаз окуп келишкен.Буга чейин бир да манасчы ислам дини жок деп айткан эмес.
26.04.2022. 16:59 
Тайпасы:
Жаран
Комментарийлердин саны:
1098
Катталган:
19-04-2014
Соӊку аракети:
27-05-2022 20:41
Жынысы:
Белгисиз
Калаасы:
Ala-Buka
-3
Antiradikal10, ошондо Манас кайсы жылы торолуп кайсы жылы каза болду эле? Хотя бы кайсы кылымдарда жашаганын так билесинби? Билбейсин, аны тарыхчылар да билишпейт. Ошон учун уламышта цифра болбойт.
26.04.2022. 14:02 
Тайпасы:
Жаран
Комментарийлердин саны:
149
Катталган:
20-09-2021
Соӊку аракети:
27-05-2022 22:16
Жынысы:
Белгисиз
-7
bosmos77777,манастан сурачы транска киргенде менин көк эшегими жоготкон элем ким уурдаптыр
26.04.2022. 14:25 
Тайпасы:
Жаран
Комментарийлердин саны:
Катталган:
10-07-2017
Соӊку аракети:
28-05-2022 02:35
Жынысы:
Белгисиз
Калаасы:
World
0
Tyttty1990, Аны коросун. Жараткан Ыйык Коко Тенир корсотот.
26.04.2022. 20:12 
Тайпасы:
Жаран
Комментарийлердин саны:
50
Катталган:
31-10-2020
Соӊку аракети:
28-05-2022 00:26
Жынысы:
Белгисиз
+1
Tyttty1990,Манас жөнүндө жаман сөз жазба досум.Манас да кыргыз эли учун чон нерсе.Мен да Манас баатырга сөз тийгизген адамды жаман көрөм.Бул тенирчиге тенелбей эле кой.Менин бабам Манас,диним Ислам.Кыргыздын уулумун,чыныгы патриотмун.Буга окшогон тенирчилер эртер эле Мекенди сатып кетет.
26.04.2022. 15:39 
Тайпасы:
Жаран
Комментарийлердин саны:
497
Катталган:
05-02-2016
Соӊку аракети:
27-05-2022 19:01
Жынысы:
Белгисиз
Калаасы:
Бишкек
+1
bosmos77777,койчу ай,манас айтса эле касиеттуу болуп кетиптирби?Обу жоктонбогулачы
26.04.2022. 13:18 
Тайпасы:
Жаран
Комментарийлердин саны:
276
Катталган:
29-09-2020
Соӊку аракети:
28-05-2022 02:07
Жынысы:
Белгисиз
-2
Садыр Нургожоевич сонун эле иштеп жатат, көрө албагандан натыйжа чыкбайт
26.04.2022. 14:36 
Тайпасы:
Жаран
Комментарийлердин саны:
1461
Катталган:
15-10-2021
Соӊку аракети:
27-05-2022 06:22
Жынысы:
Белгисиз
+2
Azat-123, байкуш жугундукорлор......

Садырынарды ит талагандай эле кылыптыр го... Тилим бар деп Садырынар ар кимге сайылып суйлоп алып, "энчисин" алып жатат. Ансыз да биртке абийри, кадыр-баркы калды эле, аны да жакында биротоло чачып бутмой болду.....

Элдин ырыскысы болгон сууну сатып элди жарыксыз калтырат деген не шумдук?

Ансыз да бийликке бут ууруларды топтоп алып отурат, сенин ууру Садыр лампичкен, элдин ырыскысына кол салып...
26.04.2022. 16:28 
Тайпасы:
Жаран
Комментарийлердин саны:
332
Катталган:
08-10-2017
Соӊку аракети:
27-05-2022 21:39
Жынысы:
Белгисиз
-2
Antiradikal10,байкушум антирадикал ошол байкуштун байкушу сенсиң, акыретиңди ойло, жан азабы, көр азабы деген бар, сүйлөйт десе ойду тоону сүйлөйсүң кудай деген бар оозуңа карап сүйлө эртең көргө түшкөндө көрөсүң, чыныгы жашоону, Антирадикал, босмос силерге теңелбей эле койолу канча жазсаңар жаза бергиле бирок оо дүйнөңөрдү да ойлогула, өлбөчүдөй болуп ойлойт окшойсуңар өзүңөрдү, Аллахым силерге ыйман, хидаят берсин. Кеч боло электе тообо келтирип истигфар айткыла.
26.04.2022. 14:47 
Тайпасы:
Жаран
Комментарийлердин саны:
816
Катталган:
07-02-2020
Соӊку аракети:
27-05-2022 22:26
Жынысы:
Белгисиз
-2
Садырдын богун жегиле
26.04.2022. 15:05 
Тайпасы:
Жаран
Комментарийлердин саны:
1461
Катталган:
15-10-2021
Соӊку аракети:
27-05-2022 06:22
Жынысы:
Белгисиз
+1
Kuban-1207, жеп жургондор реклама кылбай эле койгула, озунорго эле буюрсун. Аш болсун.....
26.04.2022. 15:04 
Тайпасы:
Жаран
Комментарийлердин саны:
5
Катталган:
21-09-2020
Соӊку аракети:
28-05-2022 02:45
Жынысы:
Белгисиз
-3
Алимбек Айжандын биз ойлогондон да толтура аккаунту бар экен. Алар акылдуу эстүү башканын баары келесоо. Рамазан айын сыйлабасаң башка динди сыйлап койгулачы айланайындар. Бул жерде мусулмандар көбүрөөк экенбиз
26.04.2022. 15:21 
Тайпасы:
Жаран
Комментарийлердин саны:
729
Катталган:
20-01-2013
Соӊку аракети:
27-05-2022 16:01
Жынысы:
Белгисиз
-3
Акылдуу Айшакандар акый айтышып эле олупсунорго .
26.04.2022. 15:57 
Тайпасы:
Жаран
Комментарийлердин саны:
1461
Катталган:
15-10-2021
Соӊку аракети:
27-05-2022 06:22
Жынысы:
Белгисиз
0
abusait, а сен, акылсыз Айшакан, айтаарга созун жок оозуна суу толтуруп отурдунбу?
26.04.2022. 15:31 
Тайпасы:
Жаран
Комментарийлердин саны:
497
Катталган:
05-02-2016
Соӊку аракети:
27-05-2022 19:01
Жынысы:
Белгисиз
Калаасы:
Бишкек
-3
Кундоп,тундоп Манас айтсан эле кыйраттым дебе.Президент кылып шайлап алдыкпы,чечимин да сыйлайлы
26.04.2022. 15:58 
Тайпасы:
Жаран
Комментарийлердин саны:
1461
Катталган:
15-10-2021
Соӊку аракети:
27-05-2022 06:22
Жынысы:
Белгисиз
0
portugalia, сыйлап отуруп 3чоону бийликтен кочукко тээп кууп тушуп, тортунчусу абакта отурат. Шайласак эле балээ бекен? Бул кетиште Садыр аван да кочукко тебилчудой туру бар.
26.04.2022. 16:09 
Тайпасы:
Жаран
Комментарийлердин саны:
497
Катталган:
05-02-2016
Соӊку аракети:
27-05-2022 19:01
Жынысы:
Белгисиз
Калаасы:
Бишкек
-2
Antiradikal10,сага окшогон анча мынча чычкактар эле корбой жатса,колдогон эл коп го дейм.
26.04.2022. 19:50 
Тайпасы:
Жаран
Комментарийлердин саны:
93
Катталган:
01-09-2016
Соӊку аракети:
27-05-2022 22:10
Жынысы:
Белгисиз
+2
portugalia, Көпчүлүктү алдаш оңой да. А бирок чындык баарибир чыгып жатат(алакандай эл болсок өзү Садыр ким эле десе наркы айылдан дегендей)
26.04.2022. 16:56 
Тайпасы:
Жаран
Комментарийлердин саны:
1098
Катталган:
19-04-2014
Соӊку аракети:
27-05-2022 20:41
Жынысы:
Белгисиз
Калаасы:
Ala-Buka
-2
Антирадикал ото ажылдак катын экенсин, ар бирине жооп жазып шакылыктайсын го чиркин!
26.04.2022. 20:14 
Тайпасы:
Жаран
Комментарийлердин саны:
50
Катталган:
31-10-2020
Соӊку аракети:
28-05-2022 00:26
Жынысы:
Белгисиз
-2
al-abu-kinesz,Бирөөдөн акча алып жатса сайтта күнү түнү уктап жатса керек.Супердин бир бурчунда комнатасы болуш керек.Андан башка канча сайтта Жапаровду жамандап ар ким менен урушуп журдү экен.
26.04.2022. 17:37 
Тайпасы:
Жаран
Комментарийлердин саны:
149
Катталган:
20-09-2021
Соӊку аракети:
27-05-2022 22:16
Жынысы:
Белгисиз
+3
Садыр Жапаров алга!!! Садыр алга!!! Садыр алга!!!
1