Бишкекке 24-июлда Малайзиядан делегация келип,
SUPER.KG`нин журналисттери конокторду мейманканага чейин коштоп барышкан. Мындагы айрым кемчиликтер байкалып, "Park Hotel" мейманканасындагы сервистин начардыгын
сындаган элек. Бул боюнча Кыргыз Республикасынын Малайзиядагы элчиси
Кылычбек Султановдун пикирин сураганыбызда элчи борбор шаардагы алдынкы деп эсептелген отелден мындай мамилени күтпөгөнүн айткан. Коноктор Ысык-Көлгө жөнөп кетишкенин, ал жактагы мейманкананын сервиси жакшы болсо экен деп тынчсызданып жатканын
кошумчалаган эле. Тилекке каршы, Ысык-Көлдө деле конокторду ойдогудай күтүп алышкан жок. Бишкектегидей эле кемчилик Ысык-Көлдөгү эң кымбат,
"элитный" делген "Каприз" пансионатынан да көрүндү.
Жол жүрүп келген коноктордун оор жүктөрүн бөлмөлөргө жеткирүү милдети бир эле кызматкерге жүктөлүптүр. Анын да атайын жүк ташуучу арабасы жок, оор чемодандарды кол менен ташыганы коноктордун таңдануусун жаратканын айта кетели. Жүктөрү го мейли, эптеп жеткирип беришти. Номерлерге деп берилген ачкычтар туура келбей, коноктор бөлмөсүнө кире алышпай бушайман болушту. Пансионаттын кызматкерлерине кайрылышса, жардамга жүгүрүп келе калган бирөөсү да болбоду. Улам-улам кайрылып жатып, акырында келип ачкычтарды алмаштырып беришти.
Дагы бир ыңгайсыз жагдай - пансионаттагы күзөтчүлөрдүн мамилеси. Кыргыз же орус тилин билбеген малайзиялык конокторду коштоп жүргөн адамдарды пансионаттын аймагына киргизбей коюшуп, администраторлорго кайрылганда алар пансионаттын аймагына кириши үчүн бир адамдан бир күнгө 500 сомдон талап кылышты. Жөн жерден акча өндүрүү аракети пансионатта көп байкалды. Айтор, Бишкектегидей эле Ысык-Көлдө да мейманкана кызматкерлери конокторго меймандостук сапатты, жогорку деңгээлдеги тейлөөнү көрсөтө алышкан жок.
Кыргыз элин башкалардан айырмалап турчу өзгөчөлүгү - меймандостугу. Туризмди өнүктүрүүнү көздөгөн мамлекет үчүн өлкөгө кирген ар бир туристтин мыкты тейлөө көрүп, үйүнө жакшы маанайда кетүүсү маанилүү. Бул үчүн бардык жерде сервис мыкты деңгээлде болушу шарт, туристтердин эсебинен ири киреше таап жаткан мекеменин кызматкерлери жүгүрүп кызмат көрсөтүүгө тийиш эле. Бирок майда көрүнгөн олуттуу кемчиликтердин жоюлбай жатышы өкүндүрөт.