super.kg logo

Поезд коштоочу: "Биздин поезддер Өзбек жана Тажик жарандарын билетсиз ташып жатат"

 

Бишкек-Орусия-Бишкек багытындагы поезддерде Өзбекстандын жана Тажикстандын жарандарын билетсиз каттап жатат. Бул тууралуу өзүн Алия деп тааныштырган "Кыргыз темир жолу" ишканасынын поезд коштоочусу 19-июлда аталган мекеменин ишмердүүлүгү боюнча өтүп жаткан коомдук талкууда айтып чыкты. Анын айтымында, ар бир поезд курамында 150дөй жүргүнчү билети жок каттап жатат.

Поезд коштоочу Өзбекстандын жана Тажикстандын жарандарынын билети жок каттап жатканына көпчүлүк жүргүнчүлөр нааразы болуп, бир нече ирет кат менен кайрылышканын кошумчалады.

"Биздин поезд башчылары поездде Өзбекстандын жана Тажикстандын жарандарын билети жок алып жүрөт. Буга башка көптөгөн жүргүнчүлөр нааразы болуп кайрылышат. Бирок биздин жетекчилер көз жумуп коюп жатышат. Тактап айтканда, эч кандай чара көрүлбөй жатат", - деди поезд коштоочу.

"Кыргыз темир жолу" ишканасынын тийиштүү бөлүм башчысы аталган маселени сентябрь айына чейин карап чыга турганын айтты. Бирок буга макул болбогон транспорт жана жолдор министринин орун басары Азимкан Жусубалиев маселени чечүүгө 5 күн убакыт берди.



 
 Рубрикадагы соңку кабарлар 

Урматтуу колдонуучу! Эгер сизде коомчулуктун көңүлүн буруп, талкууну талап кылган жаңылыгыӊыз болсо биз менен бөлүшүӊүз.
Рейтинг: Рейтинг 1 
Комментарийлер(6)
19.07.2018. 18:07 
Тайпасы:
Жаран
Комментарийлердин саны:
160
Катталган:
05-11-2016
Соӊку аракети:
18-11-2018 03:30
Жынысы:
Белгисиз
+12
Жузу жок саткынчылар акча учун намыс каякта? Колду булгап
19.07.2018. 18:19 
Тайпасы:
Жаран
Комментарийлердин саны:
41
Катталган:
11-02-2018
Соӊку аракети:
20-11-2018 12:22
Жынысы:
Белгисиз
+11
Эмне үчүн сентябрда карап чыгат мен тушунбодум мыйзамдын иштебегенида бул качаан онолор экенбиз!!!
20.07.2018. 12:35 
Тайпасы:
Жаран
Комментарийлердин саны:
384
Катталган:
09-04-2017
Соӊку аракети:
17-11-2018 05:19
Жынысы:
Белгисиз
+2
Sabette, сентябрь айына чейин унутулуп калмак да?!
19.07.2018. 20:53 
Тайпасы:
Жаран
Комментарийлердин саны:
2
Катталган:
05-04-2015
Соӊку аракети:
20-11-2018 12:22
Жынысы:
Белгисиз
Калаасы:
Алматы
+5
5 кун жакшы срок.
Элестеткиле 5 кун ичинде да орто эсеп менен алганда 100 эле Тажик, озбек кетсин и то без билет??
500 "ЗАЙЧИКтердин" акчасы кимдин сол чонтогуно кетет??!!
19.07.2018. 22:02 
Тайпасы:
Жаран
Комментарийлердин саны:
1388
Катталган:
11-01-2017
Соӊку аракети:
20-11-2018 12:26
Жынысы:
Белгисиз
+5
Сентябрьга чейин халтура кылып алалы деп жатышса керек да ЖДнын шефтери.
19.07.2018. 22:07 
Тайпасы:
Жаран