Креативдүү коммуникация жана маркетинг боюнча "Jolbors" фестивалынын программасы жарыяланды

Дүйнөлүк жарнама жана маркетинг жылдыздары Борбордук Азиядагы "Jolbors" фестивалында креативдүү кампанияларды түзүү, брендди жаңы рынокко чыгаруу, маркетингдин эффективдүүлүгү жана башка темалар боюнча тажрыйбалары менен бөлүшөт. Иш-чара 21-22-сентябрда Алматы шаарында өтөт.

Jolbors фестивалынын уюштуруучулары бул жылы кайрадан көрүнүктүү спикерлерди чогултушту. Алар дүйнөнүн булуң-бурчунан: Голландия, Франция, Кытай, Индия, Сербия, Россия, Борбордук Азиядагы маркетинг жана жарнамалык индустриянын лидерлери. Алардын арасында Кытайдагы Meta компаниясынын топ-менеджери, Тиктоктун Франциядагы өкүлү, Nike, Google, Netflix, Yandex, P&G, Samsung, Lego, Balenciaga, Ford, Nivea, Land Rover сыяктуу бренддер менен дүйнөлүк рынокто иштеген ири эл аралык жарнама агенттиктеринин креативдүү жана арт-директорлору бар.

Алсак, иш-чаранын ардактуу конокторунун бири Кытайдагы Метадагы Creative Shop дүкөнүнүн директору Китти Лан болот. Ал ар кандай агенттиктерде жана компанияларда башкаруучулук ишмердүүлүгүндө чоң натыйжаларга жетишкен жана бир нече жолу жарнама дүйнөсүндөгү эң мыкты он айымдын катарына кирген. Ал көбүрөөк натыйжага жетүү үчүн ишке жасалма интеллектти киргизүү жана күчтүү, ырааттуу бренддерди түзүү жолдорун айтып берет.

Jolbors фестивалынын программасына креативдүүлүк, маркетинг, маркетингдеги жасалма интеллект, бренд түзүү, дизайн жана башка актуалдуу темалар боюнча лекциялар кирет.

Мисалы, Яндекс GEO (Сербия) компаниясынын маркетинг боюнча директору Юлия Фарбер 6 айдын ичинде брендди жаңы рынокко чыгарууну, рыноктун олуттуу үлүшүн кантип алууну айтып берет. ТикТоктун (Франция) Жакынкы Чыгыш, Африка жана Борбордук Түштүк Азия үчүн Creative Consulting жетекчиси Максим Менант кызыктуу контентти түзүү боюнча тажрыйбасы менен бөлүшөт. Ал эми Комаль Беди Сохаль акыркы 30 жыл ичинде үч башка рынокто - Сингапурда, Индияда жана Дубайда иштеп жүрүп үйрөнгөн баалуу сабактары жана тажрыйбалары менен бөлүшөт.

Мындан тышкары "Jolbors" фестивалында Борбор Азиялык эксперттердин катышуусунда: «Эмне үчүн жарнама жана маркетинг жагымдуу кесип болбой калды» жана «Мен чарчадым. Мен күйүп кеттим" кесиптик чарчоо жана аны менен иштөө жөнүндө 2 панелдик талкуу болот.

Jolbors Festival′нын 2024-жылдагы спикерлери төмөнкүлөр болмокчу:

  • Kitty Lun – Creative Shop′тун директору (Greater China МЕТА, Китай)
  • Komal Bedi Sohal – Chief Creative′тин директору (Индия).
  • Maxime Menant – Жакынкы Чыгыш, Африка жана Борбордук Түштүк Азия үчүн Creative Consulting жетекчиси, TikTok, Франция.
  • Евгений Примаченко – Wieden+Kennedy′нин кретивдүү директору (Амстердам).
  • Юлия Фарбер – Yandex GEO′нун маркетинг боюнча директору (Сербия)
  • Денис Лапшинов – SLAVA жана Talent′тин тең негиздөөчү жана креативдүү директордун милдетин аткаруучу (Россия)
  • Даша Овечкина – Wieden+Kennedy Amsterdam копирайтер (Нидерланды)
  • Соня Масленникова - “Точка” ишерлер үчүн банктын маркетинг боюнча директору (Екатеринбург)
  • Владислав Деревянных – VoskhodForPeace бренд-дизайнынын директору (Екатеринбург)
  • Владимир Лифанов - SUPREMATIKA агенттигинин тең негиздөөчүсү жана креативдүү директору (Москва)

Фестивалга билеттер шилтемеде жеткиликтүү.

Борбордук Азиядагы креативдүү коммуникациялардын "Jolbors" фестивалы тармактын адистери үчүн жылдын эң маанилүү окуясы болуп саналат. 13 жылдан бери фестиваль маркетинг жана коммуникация тармагын бириктирип, Борбордук Азиядагы эң күчтүү эксперттерди чогултуп, алардын тажрыйбасын өстүрүүгө жана чыгармачылыктын жаңы стандарттарын белгилөөгө жардам берип келет.




РУБРИКАДАГЫ СОҢКУ КАБАРЛАР
Архив
БАШКЫ БЕТ
СОҢКУ КАБАР
СУПЕР-ИНФО
SUPER.KG ВИДЕО
МЕДИА-ПОРТАЛ
Кинозал
ЖЫЛНААМА
Суперстан