Ушул дем алыш күндөрү, 21-22-сентябрь күндөрү, күнөстүү Алматы шаарында Борбор Азиядагы маркетологдор үчүн эң көп күткөн Red Jolbors иш-чарасы өттү.
Форум ар кайсыл тармактардан келген адистерди чогултуп, дизайн, маркетинг жана креатив жөнүндө актуалдуу темаларды талкуулоо үчүн уникалдуу платформа сунуштады. Катышуучулар идеялары менен алмашып, тажрыйба бөлүшүп, жаңы жандандыруучу булактарды тапты.
Иш-чаранын негизги темаларынын бири адистиктеги чынчылдык болду, аны Вова Лифанов көтөрдү. Брендинг агенттигинин Супрематикасынын негиздөөчүсү Вова Лифанов чыгармачылык жана дизайндагы чыныгы баалуулуктарды кантип табууга боло турганын, жеке окуялары жана индустриядагы орду тууралуу ойлору менен бөлүштү.
Ошондой эле жасалма интеллекттин маркетингге тийгизген таасирине чоң көңүл бөлүндү. Катышуучулар технологиялар брендинин бирдиктүү образын түзүүгө жана ар кандай каналдар аркылуу кардарлар менен баарлашууну жакшыртууга кандай жардам берерин талкуулашты. Бул темадагы спикер Кытайдагы Мета креативдик дүкөнүнүн жетекчиси Китти Лан болду.
Профессианал чөйрөдө жанып кетүү жана психикалык саламаттык маселелери дискуссиялардын маанилүү бөлүгү болуп калды. Катышуучулар жанып кетүүгө каршы күрөшүү боюнча тажрыйбалары менен бөлүшүп, жумуштагы мотивацияны жана кубанычты кантип сактоо керектигин талкуулашты.
Түрдүү эл аралык деңгээлдеги спикерлер чыгып, катышуучуларды адистикте жаңы идеялары жана ыкмалары менен шыктандырышты.
Форум ошондой эле катышуучулардын долбоорлору боюнча пикир алышуу үчүн аянтча берди, бул конструктивдүү сунуштар жана жакшыртуу идеяларын алууга мүмкүндүк берди. Аталган форумда универсалдуу адамдардын эмоцияларын жана контентти кызыктуу кылуудагы сторителлингдин күчү сыяктуу глобалдык тренддер дагы талкууланды. Иш-чараны жыйынтыктап жатып, көпчүлүк креативдүүлүктүн жана инновациянын маанилүүлүгүн, ошондой эле кесипте чынчылдык жана адамгерчиликти сактоо керектигин белгилешти. Форум идеяларга жана шыктанууга толгон, катышуучуларды карьерасында жаңы жетишкендиктерге үндөгөн жандуу окуя болду.