SUPER.KG порталынын "Соңку кабар" бөлүмүнүн "ЭЛДИК КАБАР" рубрикасына Араван районунун тургуну кайрылды.
Ал Араван районундагы калкты тейлөө борборунун тейлөө сапатынын начардыгын айтат.
Окурмандын маалыматына ылайык, ал жердеги тейлөө сапаты жакшы эмес болгону аз келгенсип, кызматкерлер кызмат акы сурашат.
"Бул тейлөө пунктунда тейлөө өтө начар жана эл арасындагы кезектешүү да иретсиз. Мындан сырткары кызмат акы сурашат. Паспорту келгендерден 100 сом, базага киргизгендерден 200 сом алат экен", - деди окурман.
Урматтуу окурман, эгер сиз да ушул сыяктуу турмуштагы өзгөчө көрүнүшкө, коомдогу маданий, спорттук иш-чарага, жаратылыш кубулуштарына, жол кырсыгына, акция же митингдерге күбө болсоңуз, тезинен сүрөткө, видеого тартып, дүйнө жүзү менен бөлүшүңүз. Интернет ааламы, тагыраак айтканда, SUPER.KG жаңылыгыңызды заматта өлкөбүзгө, Жер жүзүндөгү мекендештерге жеткирет. Алар көрүп, окуп, сиздин кабарыңызга үн кошушат.
Сиз жаңылыкты кыскача баяндап Telegram же WhatsApp аркылуу +996 779 47-39-39 номерине жибериңиз. Ушул эле кызмат (приложение) аркылуу кабардын аудиосун, видеосун, сүрөтүн да жөнөтсөӊүз болот. Кабар саналуу мүнөттөрдүн ичинде порталыбыздын "Соңку кабар" бөлүмүнө чыгат.