реклама
super.kg logo

"Казакстанга сууну блокада кылышыбыз керек" деген кыргыз депутаты: Казакстандык дагы бир министр билдирүү жасады

 

Казакстандын Экология министрлиги Кыргызстандан суу келбей калуу коркунучун көрбөйт. Бул тууралуу казак министри Сериккали Брекешев Жогорку Кеңештин депутаты Айбек Алтынбековдун билдирүүсүнө комментарий берип жатып айтканын казак басылмалары жазышты.

"Ушул айдын 20сында Таразда Чу жана Талас дарыяларындагы суу чарба объектилери боюнча кезектеги жыйын болуп өткөн. Булар Жамбыл облусунун суу менен камсыздоосу көз каранды болгон дарыялар. Ал жакта биздин адистер кыргызстандык кесиптештери менен жолугушкан. Бизде Кыргызстан бизге бериши керек болгон келишимибиз бар. Бүгүнкү күнгө чейин кыргыз тарап суу бербейт деген коркунучту же тобокелчиликти көргөн жокпуз", - деген Брекешев.

25-апрелде өткөн бюджет, экономикалык жана фискалдык саясат боюнча комитеттин жыйынында депутат Айбек Алтынбеков Казакстан менен болгон чек арадан айдоочулар өтө албай кыйналып жатканын айтып, буга жооп катары сугат сууну блокада кылыш керек деген пикирин билдирген.

"Биздин жүк ташуучу айдоочуларыбыз эмне себептен кыйналып жатат? Тажикстандыкы, Өзбекстандыкы кыйынчылыксыз эле өтүп жатат. Блокада бар да туурабы? Биз муну бир тууган казак элинин бизге жасап жаткан кыянатчылыгы деп билебиз. Биз дагы сугат суусуна блокада жасайлы. Менин сунушум ушундай. Биз ЕАЭБдин мүчөсүбүз. Коңшу мамлекеттер менен жакшы мамиледе болсок, алаканы жакшы мамиледе кылышыбыз керек. Урматтуу бийлик өкүлдөрү, сугат суунун кезеги келгенде блокада кылышыбыз керек", - деген Алтынбеков.




aksia550_3


 
Урматтуу колдонуучу! Эгер сизде коомчулуктун көңүлүн буруп, талкууну талап кылган жаңылыгыӊыз болсо биз менен бөлүшүӊүз.


 Рубрикадагы соңку кабарлар 

Рейтинг: Рейтинг -2 
Комментарийлер(12)
27.04.2022. 09:44 
Тайпасы:
Жаран
Комментарийлердин саны:
13
Катталган:
15-11-2021
Соӊку аракети:
27-04-2022 09:48
Жынысы:
Белгисиз
0
Бл*****, ачык эле айтпайсынарбы, Садыр Жапаровго 2-3 жылдык суунун акчасын берип койгонбуз, сууну сатып алып, акчасын берип койгонбуз деп!!!
27.04.2022. 14:57 
Тайпасы:
Жаран
Комментарийлердин саны:
395
Катталган:
12-10-2021
Соӊку аракети:
27-05-2022 20:28
Жынысы:
Белгисиз
-2
Antiradikal17,Оа ачык айтсын бирок жалган оруну Берген да Аллах ИТ келип оруу Бере албайт Ошондой эле сууну да Аллах берет барына берет не только казах Буткул Ааламга берет Ошон учун Аллахтын Казынасы Чексиз Ал барына берет
27.04.2022. 09:45 
Тайпасы:
Жаран
Комментарийлердин саны:
13
Катталган:
15-11-2021
Соӊку аракети:
27-04-2022 09:48
Жынысы:
Белгисиз
+3
Биздин бийлик заранее акчасын алып жеп алган, ошого казактар уверенно суйлоп жатышат!!!
27.04.2022. 12:39 
Тайпасы:
Жаран
Комментарийлердин саны:
109
Катталган:
01-10-2020
Соӊку аракети:
27-05-2022 15:56
Жынысы:
Белгисиз
-4
Antiradikal17,сен Ташиевдин ордуна барчудайсын же уйдо баатыр жоодо жоксунбу !аябай эле умный экенсин суйлоп отура бербей эл учун кызмат кылбайсынбы!
27.04.2022. 22:35 
Тайпасы:
Жаран
Комментарийлердин саны:
707
Катталган:
20-09-2014
Соӊку аракети:
28-05-2022 00:33
Жынысы:
Белгисиз
-1
Antiradikal17,ошол да. Жөн жерден казактар өздөрүнө ишенип кыргыз товарларын чектен өткөрбөй жаткан жок да.
27.04.2022. 09:47 
Тайпасы:
Жаран
Комментарийлердин саны:
13
Катталган:
15-11-2021
Соӊку аракети:
27-04-2022 09:48
Жынысы:
Белгисиз
+6
Чуйдо дыйкандарга суу жетпей тополон кылып жатышат, а бирок озубуздун дыйкандар ыйлайбы жокпу казактарга суу берип келет бийлик.....
27.04.2022. 09:48 
Тайпасы:
Жаран
Комментарийлердин саны:
13
Катталган:
15-11-2021
Соӊку аракети:
27-04-2022 09:48
Жынысы:
Белгисиз
+3
Келишимибиз бар деп жайында Токтогул суу сактагычынан быйыл да казактарга суу агызылат. Кышка эмитен даяр боло бергиле, кузго чейин тезек терип.........
27.04.2022. 10:09 
Тайпасы:
Жаран
Комментарийлердин саны:
1563
Катталган:
06-02-2017
Соӊку аракети:
28-05-2022 05:55
Жынысы:
Белгисиз
+8
Казак элине эмес бийлигине каршы пикир айтыш керек болчу.
27.04.2022. 10:42 
Тайпасы:
Жаран
Комментарийлердин саны:
197
Катталган:
01-09-2013
Соӊку аракети:
27-05-2022 17:32
Жынысы:
Белгисиз
Калаасы:
Талас Кара-Буура
+6
Антирадикал17
Сени дайыма кором экрандын артында баатырсын эмнеге видео кайрылуу жасап Садыр Камчы силер ушундайсынар деп ушул экрандын артында жазган созунорду айтпайсынар же колунардан келбейби?
27.04.2022. 11:04 
Тайпасы:
Жаран
Комментарийлердин саны:
1461
Катталган:
15-10-2021
Соӊку аракети:
27-05-2022 06:22
Жынысы:
Белгисиз
+2
MEDER_KULETOV, бетине да айтып, факты менен тизмектеп да берип жатышат. Кана, эмне озгорду? Чычалап кайра ошону жаманатты корсотуп, айла кетсе куру жалаа жаап кылмыш ишин козгоп жатат.....

Видеокайрылуу кылса эмне озгорот айтчы, умник?!
27.04.2022. 12:36 
Тайпасы:
Жаран
Комментарийлердин саны:
197
Катталган:
01-09-2013
Соӊку аракети:
27-05-2022 17:32
Жынысы:
Белгисиз
Калаасы:
Талас Кара-Буура
0
Antiradikal10,Анан бул жерде ар нерсени билип билбей жазгандан эмне озгорот же ознордубу?!
27.04.2022. 16:50 
Тайпасы:
Жаран
Комментарийлердин саны:
425
Катталган:
10-07-2017
Соӊку аракети:
28-05-2022 02:35
Жынысы:
Белгисиз
Калаасы:
World
-1
MEDER_KULETOV,Сага окшогондорго кулак кагыш кылуу.Кыргыз мамлекетине "кайдыгер" эмес.Жарандар. Арабтын дининен, Жапаровдун жердешчил бийлигинен этият болуп. Эртереек тушунуп. Келечектеги мыйзам бузуулусуна каршы туруу керек.
1