super.kg logo
«Жылдын супер ыры»

Жыйынтык

Башка сурамжылоолор


III Дүйнөлүк көчмөндөр оюндарынын логотиби жарыяланды

 
2014-2016-жылы өткөн Дүйнөлүк көчмөндөр оюндарынын логотиби

III Дүйнөлүк көчмөндөр оюндарынын логотиби жарыяланды. Бул тууралуу Көчмөндөр оюндарынын катчылыгы билдирди.

Маалыматка ылайык, оюндардын күн формасында тартылып, ар түрдүү түстөргө боёлгон жаңы логотиби, дүйнө жүзүндөгү бүткүл көчмөн цивилизациясынын жашоо философиясын чагылдырып турат.

Белгилей кетсек, 15-декабрда "Ала-Арча" мамлекеттик резиденциясында 2018-жылы өтө турган III Дүйнөлүк көчмөндөр оюндарынын презентациясы өткөн. Ири масштабдагы иш-чараны өткөрүү үчүн 307 миллион сомдон ашык каражат жумшала турганын Кыргыз Республикасынын Финансы министрлиги кабарлаган.

Эске салсак, I Дүйнөлүк көчмөндөр оюндары 2014-жылы кереметтүү Ысык-Көлдүн жээгинде орун алган. Ал эми II Дүйнөлүк көчмөндөр оюндары 2016-жылы чоң масштабда өткөрүлгөн.



 
 Рубрикадагы соңку кабарлар 

Урматтуу колдонуучу! Эгер сизде коомчулуктун көңүлүн буруп, талкууну талап кылган жаңылыгыӊыз болсо биз менен бөлүшүӊүз.
Рейтинг: Рейтинг -3 
Комментарийлер(31)
28.12.2017. 16:08 
Тайпасы:
Жаран
Комментарийлердин саны:
32
Катталган:
20-10-2016
Соӊку аракети:
20-11-2018 07:49
Жынысы:
Белгисиз
+8
Эмне Кыргызча жазуу жок же биз башка мамлекетте жашап жатабызбы жарабайт бул кылыгынар
28.12.2017. 17:44 
Тайпасы:
Жаран
Комментарийлердин саны:
194
Катталган:
04-11-2016
Соӊку аракети:
11-06-2018 21:57
Жынысы:
Белгисиз
+2
Bolunbo.kyrgyz,"Кыргызга орусча айтпасан тушунбойт" деп Салижан Жигитов айткандай орусча жаздык болду дешсе керек.
28.12.2017. 16:24 
Тайпасы:
Жаран
Комментарийлердин саны:
576
Катталган:
05-06-2013
Соӊку аракети:
11-12-2018 18:43
Жынысы:
Белгисиз
+2
Эмнеге кыргызча жазбаган? ХХХХ
Модератор admin_superstan түзөттү 2017-12-28 16:33:32
28.12.2017. 16:30 
Тайпасы:
Жаран
Комментарийлердин саны:
535
Катталган:
17-03-2017
Соӊку аракети:
11-12-2018 17:58
Жынысы:
Белгисиз
-6
Негизи кочмондор ойуну бул дуйнодо аналогу жок оригинальный иш чара урматтуу Кыргызстандыктар толугу менен сыймыктансак болот кочмондор ойуну менен !
28.12.2017. 16:48 
Тайпасы:
Жаран
Комментарийлердин саны:
2
Катталган:
07-10-2013
Соӊку аракети:
24-11-2018 01:01
Жынысы:
Белгисиз
-3
TalaCSKA,ошол нерсени тушунбой карангыда калгандар нааразы болп эле журушот.
28.12.2017. 16:59 
Тайпасы:
Жаран
Комментарийлердин саны:
2
Катталган:
07-10-2013
Соӊку аракети:
24-11-2018 01:01
Жынысы:
Белгисиз
-4
JOM,Т уризмди онуктурууго шартыбыз бар.турция 2016 жылы туристтердин эсебинен 30 млрд $ табышкан.дубай 65 млрд $ киреше кутуп жатышат жакынкы жылдары.Кыргызстанга болсо 500 млн $ киреше болгон.Дагы жакшылап жарнамаласа коп эле жылыш болот.
28.12.2017. 18:24 
Тайпасы:
Тартип бузгандар
Комментарийлердин саны:
481
Катталган:
14-08-2017
Соӊку аракети:
13-04-2018 21:54
Жынысы:
Белгисиз
+3
JOM, дооругондор жакпайт да... Турцияда ишкерлер как положено Окмотко салык толойт... Бизде бир санаторий бир сезондо 10 миллион сом киреше тапса да, бухгалтердик отчетунда убытка кылып корсотот... Ошол санаторий, пансионаттардын баары депутат, министрлердики, ага эч кимдин тиши отпойт...

Туристтер келсе казынага коп акча тушот деген жомогунарды унуткула!!!
28.12.2017. 19:07 
Тайпасы:
Жаран
Комментарийлердин саны:
535
Катталган:
17-03-2017
Соӊку аракети:
11-12-2018 17:58
Жынысы:
Белгисиз
-2
Too-tash, коррупция бул уже башка тема.туризимди онуктуруго келечекте зор пайдасы тийет деген жакшы тилек умут менен уюуштурулуп жатат.а так туура коррупционерлерди колдон келсе менин деле атып салгым келет.
28.12.2017. 18:29 
Тайпасы:
Тартип бузгандар
Комментарийлердин саны:
481
Катталган:
14-08-2017
Соӊку аракети:
13-04-2018 21:54
Жынысы:
Белгисиз
+3
TalaCSKA, Кыргызстан мигранттар боюнча да дуйнодо аналогу жок олко!!! Эмгекке жарамдуу калктын 35-40%ти тышта талаалап журот. Башка эч кайсы бир олкодо мындай корсоткуч жок. Керек болсо тажиктерди да кууп оттук, талаалап тентуу боюнча...

Элдин жарымы талаалап жургон убакта жокчулуктан, оюн-шоок откоруп акчаны талаага чачып балээ барбы?!!

2 жолу кочмондор оюну откоруп канаке туристтер боо боо келип казынага миллиарддар тушкону?!! Кана силерге муйуз чыкканы?!!
28.12.2017. 19:02 
Тайпасы:
Жаран
Комментарийлердин саны:
535
Катталган:
17-03-2017
Соӊку аракети:
11-12-2018 17:58
Жынысы:
Белгисиз
-4
Too-tash,сени Кыргызстандан бироо кууп салдыбы ? Мен лично айылда эле жер,мал менен мээнет кылып жашайм.кел мекенине канча деген жерлер жатат иштелбей жайлоолорго дагы толтура мал батат мал кара мээнет кыл кичине бизнес ач аракет кылып кор.жон эле мекенинди шыбай бербей.
28.12.2017. 19:06 
Тайпасы:
Тартип бузгандар
Комментарийлердин саны:
481
Катталган:
14-08-2017
Соӊку аракети:
13-04-2018 21:54
Жынысы:
Белгисиз
-2
TalaCSKA, сен Аша менен Сокенин жомогун айтпай журчу!!! Айылда мал багып, дыйканчылык кылып, ошол оор мээнети акталбагандан улам копчулук талаага тентип кетип жатат!!!

Мал багасын, малдан жарыбаган киреше калат, жем-чоптун баасы асманда, мал-койдун баасы ит бекер, ким жакшы ырдаса бекер берсе болчудай...

Ошол эле жайлоонун тору Алай, Нарын, Талас ж.б. толтура жаран талаалап журот. Сен айткандай жашоо жакшы болсо тентимек беле ошончо адам?!!
28.12.2017. 19:16 
Тайпасы:
Жаран
Комментарийлердин саны:
535
Катталган:
17-03-2017
Соӊку аракети:
11-12-2018 17:58
Жынысы:
Белгисиз
-2
Too-tash,кыргызстанда иштесен белин ооруйт ,кыйналасын оор кара жумуштары ошондон качып копчулук жаштар качып кетип жатпайбы.россияга барсам эле жыргайм деп.айылдарда жаштар уже катастрофически жетишпей жатат.баары ошонтип кете берсе ким иштейт ким айыл чарбасын которот? кыргызстанга келсенер мээнет кылып иштесенер гарантия берем айына кирешенен жок дегенде 50-60 мин сом болот.
28.12.2017. 23:13 
Тайпасы:
Тартип бузгандар
Комментарийлердин саны:
481
Катталган:
14-08-2017
Соӊку аракети:
13-04-2018 21:54
Жынысы:
Белгисиз
0
TalaCSKA, чон жомокчусун го ээ карап турсам...

Анда эмнеге айылдагы дыйкандар ай сайын 100 минден киреше таппайт айтчы ыя?!! Мисалы дыйкан аялы экоо эрте жаздан кеч кузго чейин талаада тырбаландап иштейт, ортодо балдары жардам бергенин эсептебей эле коелу. Ошондо дыйкан аялы экоо 6-7 ай эмгек кылып эмнеге жыл этегинде таза 600-700 мин сом таба алышпайт?!!

Эгер айылда ай сайын 50 мин тапканга болчу болсо эяэч ким Россияга кетмек эмес!!!

29.12.2017. 00:30 
Тайпасы:
Жаран
Комментарийлердин саны:
535
Катталган:
17-03-2017
Соӊку аракети:
11-12-2018 17:58
Жынысы:
Белгисиз
+1
Too-tash,заман озгоруп жатат азыр мурдагыдай бир гектар жерден 15 тонна картошка эмес 35 тонна алса болот уй 10 литр сут берген болсо азыркы породистый уйлар 25-30 литр сут берет алма ,пияз ,сабиз любой жашылчадан 3 эсе коп тушум алса болот этке деп бука байласан да кирешелуу айабай.ошону иштеткенге жаштар современный ой жугуркон жаштар жетишсиз.а хотя сага айтып не пайда сага лиж бы бийликти шыбашын керек балким ошол сенин кирешен.
28.12.2017. 16:51 
Тайпасы:
Супермодератор
Комментарийлердин саны:
1626
Катталган:
05-09-2011
Соӊку аракети:
11-12-2018 20:40
Жынысы:
Белгисиз
Калаасы:
SUPER.KG
+2
JOM, баш тамгалар грамматика эрежесине ылайык гана колдонулушу керек.
28.12.2017. 16:57 
Тайпасы:
Жаран
Комментарийлердин саны:
232
Катталган:
21-05-2012
Соӊку аракети:
11-12-2018 09:20
Жынысы:
Белгисиз
Калаасы:
Планета
+10
Эмнеге дүйнөлүк болсо башка мамлекеттерде уюштурганга эч бир мамлекет кызыкпайт??? Кыргызстан эле уюштура береби??? Келечеги көрүнбөйт, бара-бара эч ким келгиси келбей калабы деген ой...
28.12.2017. 17:44 
Тайпасы:
Жаран
Комментарийлердин саны:
276
Катталган:
23-04-2016
Соӊку аракети:
10-12-2018 23:47
Жынысы:
Белгисиз
+2
расмий тилибиз кыргыз тил болгондон кийин биринчи кыргыз тилибизди жазыш керек болчу англис орус тил андан кийин болбойт
28.12.2017. 18:20 
Тайпасы:
Жаран
Комментарийлердин саны:
122
Катталган:
06-11-2016
Соӊку аракети:
11-12-2018 18:16
Жынысы:
Белгисиз
+6
эмне деген акча сарпташып калп эле. мага лично жакпайт, андан башка маселелер толуп атат.
28.12.2017. 20:20 
Тайпасы:
Жаран
Комментарийлердин саны:
481
Катталган:
20-04-2017
Соӊку аракети:
11-12-2018 16:56
Жынысы:
Белгисиз
-5
Колунан эч бир иш бир иш келбей алма быш оозума туш болуп оозун ачып качан Атамбаев же Жээнбеков келип оозума аш салып берет экен деп күтүп жата бербей туруп аракет кылгыла
28.12.2017. 23:18 
Тайпасы:
Тартип бузгандар
Комментарийлердин саны:
481
Катталган:
14-08-2017
Соӊку аракети:
13-04-2018 21:54
Жынысы:
Белгисиз
0
Baku88, дагы баштадынбы бийликтин камчысын чапканды?!!...

Уялбайсынбы?!!

Бай атан менен Соке элди бакпай эле, эл тиги экоону урук-тууганы менен кошо багып жатат, эгер билбеген болсон!!!

Экинчиден эл бийликтен адамга окшоп жашоого шарт тузуп берсин дейт, бар болгону ошол!!!

Too-tash түзөттү 2017-12-28 23:18:36
29.12.2017. 02:45 
Тайпасы:
Жаран
Комментарийлердин саны:
481
Катталган:
20-04-2017
Соӊку аракети:
11-12-2018 16:56
Жынысы:
Белгисиз
-1
Too-tash, бийликти карап отура бербей өзүн туруп аракет кыл эгин эк мал кара тоок ферма ач жер алып иштет анан алар да колунан келбесе анда ошол Москвага барып дядя Васянын айтканын кылып жүрө бер сага эч ким эч нерсе дебейт
28.12.2017. 23:19 
Тайпасы:
Тартип бузгандар
Комментарийлердин саны:
481
Катталган:
14-08-2017
Соӊку аракети:
13-04-2018 21:54
Жынысы:
Белгисиз
+1
Baku88,

Мисалы мугалим ай сайын 8000 сом айлык алса, аялы кичине 2 наристесин карап уйдо болсо, Окмот маянан бар деп пособие бербесе, ошол мугалим 8000 сом менен аялын, 2 наристесин кантип багат, ошону сен мага тушундуруп берчи?!!
29.12.2017. 00:37 
Тайпасы:
Жаран
Комментарийлердин саны:
36
Катталган:
19-05-2017
Соӊку аракети:
08-08-2018 01:02
Жынысы:
Белгисиз
+1
Too-tash,мисалы менин 3балам бар алар м.н уйдомун,жолдошум 6000айлык алат.пособие жок.чынында кыйын эле айрыкча азыр кышында
29.12.2017. 02:43 
Тайпасы:
Жаран
Комментарийлердин саны:
481
Катталган:
20-04-2017
Соӊку аракети:
11-12-2018 16:56
Жынысы:
Белгисиз
-1
Too-tash, мал чарбачылык мн алектенсе болот жер иштетип картошка эгип дыйканчылык мн алектенсе болот уй багып сүт азыктары мн алектенсе болот менин айлыгым аз 8000 эле айлык алам башка колуман эч нерсе келбейт деп Москваны көздөп качып жонобой
28.12.2017. 23:22 
Тайпасы:
Тартип бузгандар
Комментарийлердин саны:
481
Катталган:
14-08-2017
Соӊку аракети:
13-04-2018 21:54
Жынысы:
Белгисиз
+1
Baku88, Союз учурунда жумушсуздук деген балээ жок эле, Окмот элди жумуш менен камсыз кылчу, Москвага жумуш издеп барбайт эле кыргыздар, мугалим болобу, чабан болобу же заводдо катардагы жумушчу болобу, маянасы уй-булосун багууга жетчу. Ошол шартты МАМЛЕКЕТ, ОКМОТ тузгон...

Азыр сен мактаган бийлик элдин кашыктап топтогонун уурдоо менен, чачып жок кылуу менен убара!!!

Эл кыйналып турганда ар эки жылда кочмондор оюнун откорууго балээ барбы?!!
29.12.2017. 02:39 
Тайпасы:
Жаран
Комментарийлердин саны:
481
Катталган:
20-04-2017
Соӊку аракети:
11-12-2018 16:56
Жынысы:
Белгисиз
0
Too-tash, болгон нерсени бийликке шылтабай тур иште аракет кыл жер чукуп болсо да иште сени бирөө айдап чыктыбы Кыргызстандан өзүну өзүн аяп кара жумуштан качып жүргөн жерин Москва дагы Жээнбеков күнөөлүү эптеп оокат кылып кете албаган кемчонтойлорго боорум ооруйт
28.12.2017. 20:22 
Тайпасы:
Жаран
Комментарийлердин саны:
481
Катталган:
20-04-2017
Соӊку аракети:
11-12-2018 16:56
Жынысы:
Белгисиз
-6
Ушундай адамдарга тан калам айрыкча эркектерибизге аялдар бул жакта калып эле башын колтугуна тыгып үйдөн чыкпай жатып алып анан мени баккыла деп
28.12.2017. 20:27 
Тайпасы:
Жаран
Комментарийлердин саны:
481
Катталган:
20-04-2017
Соӊку аракети:
11-12-2018 16:56
Жынысы:
Белгисиз
-3
Аракет кылгыла, канча деген жерлерибизди Дунган туугандар ээлеп алып аракет кылып иштетип жандарын багып жатышат. Ошолорчо жоксунарбы өзүңөр жеткен жалкоосунар анан алынар жеткени бийликти ушактап жамандоо. Бизди бакпаайт бизди бакпайт деп эми эмне Жээнбеков келип ар биринердин оозунарга кашыктап аш салыш керекпи.
28.12.2017. 23:41 
Тайпасы:
Жаран
Комментарийлердин саны:
4
Катталган:
08-05-2014
Соӊку аракети:
13-08-2018 12:14
Жынысы:
Белгисиз
+1
Baku88,силерге кошулам. Айрыкча эркектерибиз жалкоо болуп баратышат. Кыйналгылары келбей Россияга качып кетип жатпайбы. Кыргызстанда эле иштеп жаныбызды багып уй салып жатпайбызбы. Бийликтегилерден жакшылык кутпой эле коелу. Алар ичинен плесен болуп буткон.
28.12.2017. 22:51 
Тайпасы:
Жаран
Комментарийлердин саны:
1
Катталган:
17-07-2012
Соӊку аракети:
30-11-2018 14:13
Жынысы:
Белгисиз
+4
ушунун эмне кериги бар эле карапайым элге?
29.12.2017. 01:16 
Тайпасы:
Жаран