реклама
super.kg logo
Сиз эмдөөдөн өтүүнү каалайсызбы?

Жыйынтык

Башка сурамжылоолор


"Парламент өзүбүздүн күчүбүздү көрсөтпөйлүбү". Депутат Икрамов өкмөттү отставкага кетирүү сунушун айтты

 

Депутат Тазабек Икрамов өкмөттү отставкага кетирүү сунушун айтты. Бул тууралуу ал бүгүн, 8-апрелде Жогорку Кеңештин жыйынында билдирди.

"Эртеден бери ички иштер министри Айзада Канатбекованын өлүмү боюнча жооп берсин деп айтып жатабыз. Бирок азыркыга чейин каралбай кармалып жатат. Мен башынан өкмөттү сындап келем. Күйүүчү майлар, азык-түлүктөр кымбаттады. Мына күнүнө 3-4 адамдарыбыз коронавирустан өлүп жатат. Күндүзү үйлөрдү тоноп жатат. Депутаттарды өкмөттүн отставкага кетүүсүн колдоого чакырам. Жөн эле сүйлөбөй, парламент өзүбүздүн күчүбүздү көрсөтпөйлүбү. Эл бизден ошону талап кылып жатат", - дейт ал.






 
Урматтуу колдонуучу! Эгер сизде коомчулуктун көңүлүн буруп, талкууну талап кылган жаңылыгыӊыз болсо биз менен бөлүшүӊүз.


 Рубрикадагы соңку кабарлар 

Рейтинг: Рейтинг -1 
Комментарийлер(7)
08.04.2021. 16:03 
Тайпасы:
Жаран
Комментарийлердин саны:
91
Катталган:
08-02-2013
Соӊку аракети:
12-04-2021 07:13
Жынысы:
Белгисиз
+1
ИИИЙ АРТИСТ ЖООООН ОТУРЧУ, ОЗУН ОСТТАВКАГА КЕТИП КАЛА КЕТЕ ЭЛЕКТЕ!!!
08.04.2021. 18:12 
Тайпасы:
Жаран
Комментарийлердин саны:
180
Катталган:
18-09-2020
Соӊку аракети:
12-04-2021 08:33
Жынысы:
Белгисиз
+5
Туура келгени не кылды окмот кымбатчылыка эч нерседа кылган жокко
08.04.2021. 18:37 
Тайпасы:
Жаран
Комментарийлердин саны:
23
Катталган:
04-09-2020
Соӊку аракети:
11-04-2021 23:14
Жынысы:
Белгисиз
-3
Кымбатчылык бир эле Кыргызстандабы? Сага окшогон мээси жок, колунан эч нере келбеген депутат,саясатчылардын алып келгени бул тунгуюкка!!!!
08.04.2021. 18:42 
Тайпасы:
Жаран
Комментарийлердин саны:
171
Катталган:
22-03-2017
Соӊку аракети:
12-04-2021 08:01
Жынысы:
Белгисиз
-2
Ошондон коро кункарама эгип май кылып сатсан элге пайдасы тиет беле, колунардан балее келбей эле тилинер сайрайт.
08.04.2021. 20:24 
Тайпасы:
Жаран
Комментарийлердин саны:
84
Катталган:
29-10-2020
Соӊку аракети:
12-04-2021 08:03
Жынысы:
Белгисиз
-1
Депутаттар чече турган мындан башка маселелер толтура, силер окмот менен алек болуп жатканда кудай билет дагы эмне иш болуп кетет.
08.04.2021. 20:25 
Тайпасы:
Жаран
Комментарийлердин саны:
84
Катталган:
29-10-2020
Соӊку аракети:
12-04-2021 08:03
Жынысы:
Белгисиз
-1
Кучунорду канча жылдан бери коруп жатпайбызбы...
09.04.2021. 07:38 
Тайпасы:
Жаран
Комментарийлердин саны:
25
Катталган:
02-11-2020
Соӊку аракети:
12-04-2021 07:01
Жынысы:
Белгисиз
+1
Биз отуруп алып сүйлөй беребиз. Rusi79 туура айтты биз кыргыздар өзү жалкоо келебиз. Мээнет кылбайбыз, жокчулукта өкмөт, бийликке асыла келебиз. Биздин ар бирибизге май, ун алып беришке милдеттүү өкмөт эмес да. Өкмөттөн талап кылабыз, а биз өкмөткө эмне кылып берип атабыз. Ашып барса унаага салык, жерге, үйгө салык андан башка эмне берип атабыз. Өзүңөргө келсеңер болмок. А кетирсеңер ИИМ ди кетире бергиле.
1