Каржы министрлигинин коомдук кабылдамасына 2014-жылы 684 кайрылуу түшкөн. Маалыматты аталган министрлик бүгүн, 14-январда билдирип, "коомдук кабылдаманын ишмердүүлүгүнүн башкы багыты – жарандарга жана арыздануучуларга кеп-кеңеш берүү, мыйзамдарда кепилдик кылынган укуктарын жана мүмкүнчүлүктөрүн түшүндүрүү, Каржы министрлигинин компетенциясына кирген көйгөйлөрдү чечүүдө жарандарга практикалык көмөк көрсөтүү" деп маалымдады.
Кайрылуулардын саны жана тармагы боюнча толук маалымат төмөндө:
Документтердин негизи | Жалпы келип түшкөнү | Бардыгы | Көзөмөлгө алынганы | Мөөнөттөрдү бузуу менен аткарылганы | |
Жазма | Оозеки | ||||
1. Жарандардан түшкөн кайрылуулар | 354 | 330 | 684 | 354 | 28 |
Анын ичинде: |
|
|
|
|
|
Жогорку Кеңештен | 92 |
| 92 | 92 |
|
КРнын Президентинин аппаратынан | 24 |
| 24 | 24 |
|
Өкмөттүн аппаратынан | 148 |
| 148 | 148 | 9 |
Түздөн-түз Каржы министрлигине | 90 |
| 90 | 90 | 19 |
2. Кайра кайрылуулар | 2 |
| 2 | 2 |
|
3. Жамааттык кайрылуулар | 288 |
| 288 | 288 |
|