super.kg logo

Ырчы Кыздаркан Келдибекова турмушка чыкты

 

Ырчы Кыздаркан Келдибекова турмуш жолуна аттанды. Ак жоолук салынган ырчы жолдошу менен 4 жылдан ашык убакыт кыз-жигит болуп жүргөнүн айтып, буларга токтолду:

“Жакшылыктын эрте-кечи жок дегендей, чыгармачылык менен алектенип жүрүп 32 жашымда турмуш курдум. Жолдошум Эсен менен Ош шаарынан жолдо бара жатып таанышып калганбыз. Эсен мамлекеттик кызматта иштейт. Үй-бүлөдө 4 бир туугандын кичүүсү. Адатта кичүүсү ата-энени карап калат эмеспи. Бирок жолдошумдун жумушуна байланыштуу Бишкекте турабыз. Эсен чыгармачылыгымды баалап, түшүнүү менен мамиле жасайт”, - дейт ырчы.

Кыздаркан Келдибекова 1986-жылы 4-ноябрда Өзгөн районуна караштуу Жылалды айылында төрөлгөн. Орто мектепти аяктагандан кийин Ош мамлекеттик университетинин искусство факультетинде окуган. Ырчы "Ак тилек", "Телефон чалып тур", "Ойлодуң бекен?", "Сүйүү жазы" жана башка ырлары менен таанымал.



 
 Рубрикадагы соңку кабарлар 

Урматтуу колдонуучу! Эгер сизде коомчулуктун көңүлүн буруп, талкууну талап кылган жаңылыгыӊыз болсо биз менен бөлүшүӊүз.
Рейтинг: Рейтинг 0 
Комментарийлер(8)
12.02.2019. 16:15 
Тайпасы:
Жаран
Комментарийлердин саны:
118
Катталган:
19-01-2016
Соӊку аракети:
18-02-2019 23:37
Жынысы:
Белгисиз
+2
Эми кудай насип кылса катар-катар төрөйт экенсинда. Бактылуу бол.
12.02.2019. 16:35 
Тайпасы:
Жаран
Комментарийлердин саны:
156
Катталган:
04-03-2017
Соӊку аракети:
18-02-2019 00:20
Жынысы:
Белгисиз
+1
Бактылуу болсун.
12.02.2019. 17:53 
Тайпасы:
Жаран
Комментарийлердин саны:
84
Катталган:
11-09-2017
Соӊку аракети:
19-02-2019 00:11
Жынысы:
Белгисиз
+3
Мен бул ырчыны чоон эле айым десем бойдок экен да .ошо ар кечте вацаптан жазып тур деп ырдачу эле
12.02.2019. 18:14 
Тайпасы:
Жаран
Комментарийлердин саны:
224
Катталган:
01-05-2018
Соӊку аракети:
17-02-2019 16:04
Жынысы:
Белгисиз
0
Эми буюрса ХХХХХ төрөшкө аракет кылат экен да.
Модератор admin_media түзөттү 2019-02-12 18:47:41
12.02.2019. 19:26 
Тайпасы:
Жаран
Комментарийлердин саны:
139
Катталган:
27-03-2011
Соӊку аракети:
18-02-2019 22:26
Жынысы:
Белгисиз
0
Бактылуу болгула! Туулган жери Өзгөн районунун Макаренко айылы го. Жылалды айылы кошуна айыл. Бизден жогору жакта.
13.02.2019. 07:11 
Тайпасы:
Жаран
Комментарийлердин саны:
53
Катталган:
09-08-2015
Соӊку аракети:
16-02-2019 11:43
Жынысы:
Белгисиз
0
Төрөгөнүн айтып төшөгүнө аралашпай эле койгула да.. Кудай берсин бала-бакыра! Ар адам бакытка татыктуу...
13.02.2019. 09:57 
Тайпасы:
Жаран
Комментарийлердин саны:
266
Катталган:
05-01-2017
Соӊку аракети:
16-02-2019 08:59
Жынысы:
Белгисиз
0
4жыл???? 2жыл баштале менин иним суйлошуп жургон. Кандайча????
13.02.2019. 10:57 
Тайпасы:
Жаран
Комментарийлердин саны:
17
Катталган:
26-04-2014
Соӊку аракети:
19-02-2019 00:49
Жынысы:
Белгисиз
Калаасы:
Дубай
0
Ирина Дубцовага окшошуп кетет экен кебетеси))
1