super.kg logo

Ош шаарында коронавирустун эмне себептен көбөйүп жатканын шаардын мэри түшүндүрдү

 

Ош шаарынын мэри Таалайбек Сарыбашов бүгүнкү онлайн маалымат жыйында шаарда эмне себептен коронавирус инфекциясы күчөп жатканын төмөнкүчө түшүндүрдү.

"Бүгүн 11 жарандан коронавирус аныкталды. Алардын баары обсервацияда жаткандар. Ошол жактагылардан чыкты. Учурда обсервацияда жаткандарга толук анализ чыкмайынча ал жактан чыгарылбайт", - деди шаар мэри.

Ошондой эле республикалык штабдын уруксаты менен 8-июндан тартып мечиттер иштеп баштаганына токтолду.

"Ош шаары боюнча 72 мечит бар. Биз Ош шаардык казы менен сүйлөшүп, бардык мечиттер санитардык талаптарды сактап, антисептик, бет кап менен камсыз болуулары жана социалдык аралыкты сактоолору керектигин билдирдик. Мечитке кирип бара жаткан ар бир жаран бет капты милдеттүү түрдө кийүүгө тийиш. Эгер мечиттерде санитардык талаптар сакталбаса, биз аларды кайрадан жапканга аргасыз болобуз”, - деп билдирди Ош шаарынын мэри Таалайбек Сарыбашов.



 
Урматтуу колдонуучу! Эгер сизде коомчулуктун көңүлүн буруп, талкууну талап кылган жаңылыгыӊыз болсо биз менен бөлүшүӊүз.


 Рубрикадагы соңку кабарлар 

Рейтинг: Рейтинг 6 
Комментарийлер(11)
06.06.2020. 15:18 
Тайпасы:
Жаран
Комментарийлердин саны:
20
Катталган:
12-09-2017
Соӊку аракети:
06-06-2020 21:49
Жынысы:
Белгисиз
-6
Правильно
06.06.2020. 15:48 
Тайпасы:
Жаран
Комментарийлердин саны:
542
Катталган:
01-05-2018
Соӊку аракети:
16-06-2020 10:56
Жынысы:
Белгисиз
-6
Азамат Таалайбек Сарыбашов өз ишин так даана жүргүзө билген адам.Кээ бирлери брифинг кылганда коронавирус палан жерде паланча түркүн жерде түкүнчө аныкталды деп толук маалымат айтбай.Ушул Сарыбашовдой айтса болот го вирус кайдан чыгып жатканын,мына так даана айтты обцервацияда жаткандардан чыкты деп.
06.06.2020. 16:40 
Тайпасы:
Жаран
Комментарийлердин саны:
126
Катталган:
05-09-2013
Соӊку аракети:
06-07-2020 21:59
Жынысы:
Белгисиз
-9
Ушул мээрибизди и Мелисти и Садырды эле алып калып, калган 120 мал менен с вирусту кошуп жок кылып салыш керек.
06.06.2020. 18:44 
Тайпасы:
Жаран
Комментарийлердин саны:
0
Катталган:
14-10-2019
Соӊку аракети:
07-07-2020 01:11
Жынысы:
Белгисиз
+9
Мэр популист!
06.06.2020. 18:44 
Тайпасы:
Жаран
Комментарийлердин саны:
0
Катталган:
14-10-2019
Соӊку аракети:
07-07-2020 01:11
Жынысы:
Белгисиз
+8
Жолдун акчасын жеп койгон толотуш керек!
07.06.2020. 18:01 
Тайпасы:
Жаран
Комментарийлердин саны:
44
Катталган:
06-03-2016
Соӊку аракети:
06-07-2020 18:35
Жынысы:
Белгисиз
0
maksat_osh,галдирабачи
07.06.2020. 00:43 
Тайпасы:
Жаран
Комментарийлердин саны:
429
Катталган:
30-08-2017
Соӊку аракети:
07-07-2020 01:08
Жынысы:
Белгисиз
+1
Бул губернатор болуп турганда жардамчысына зонтик карматып отурган беле ким коргон ?
07.06.2020. 01:33 
Тайпасы:
Жаран
Комментарийлердин саны:
175
Катталган:
11-08-2014
Соӊку аракети:
06-07-2020 21:53
Жынысы:
Белгисиз
Калаасы:
Кереметтуу Кок-Арт ороону.
+3
Канчалык минусту бассаңар дагы туураны туура деш керек. Кее бир мэрлерге караганда түзүк иштеп жатат.
07.06.2020. 02:20 
Тайпасы:
Жаран
Комментарийлердин саны:
20
Катталган:
08-01-2019
Соӊку аракети:
06-07-2020 22:09
Жынысы:
Белгисиз
+6
Ош учун куйгон киши,корунукту иштерди кылып жатат .
07.06.2020. 10:42 
Тайпасы:
Жаран
Комментарийлердин саны:
789
Катталган:
13-09-2016
Соӊку аракети:
06-07-2020 23:31
Жынысы:
Белгисиз
+4
Азамат Тайырбек Сарпашев эң жакшы иштеп жатасыз минус баскандар ичи куйгондор го
07.06.2020. 10:51 
Тайпасы:
Жаран
Комментарийлердин саны:
60
Катталган:
25-12-2019
Соӊку аракети:
06-07-2020 19:13
Жынысы:
Белгисиз
+3
Бассейн мн базарларга караганда мечиттер таза болот!.Болгону 20минут кармалышат.Даарат алып таптаза киришет.Бассейиндерде коруп жатпайбызбы баарыле эркек аял чон кичине аралашып жатышат....сааттап!Ал сууга баары тушуп жатат ...сууну текшерген адам барбы ???Кучунор мечиттерге эле жетет болуп жатат!!!
Mylatka.. түзөттү 2020-06-07 10:55:26
1