super.kg logo

Фейсбукта кадр маселеси башталды. Новиковдун өкмөт башчылыкта калышын каалагандар Жапаровго кайрылышууда

 
Өлкөдө президенттик мөөнөтүнөн мурда шайлоо жана референдум өткөнүнө 3 күн болуп калды. Ал арада Фейсбукта кадр маселеси башталды. Колдонуучулар премьер-министрдин милдетин аткарып жаткан Артём Новиковду өкмөт башчылыкта калтыруу боюнча пикирлерин жазышууда.
Социалдык тармактын Орозбек Осмонов аттуу колдонуучусу Новиков боюнча Садыр Жапаровго кайрылган.
"Урматтуу Садыр Нургожоевич, Кыргыз жараны катары премьер-министрликке Артём Новиковдун калышын сизден суранам. Мүмкүнчүлүк бериңиз. Жыйынтык кылат деп ишенем. Достор, келиңиздер биргеликте колдоп жеткирели! Бөлүшүп, комментарий жазып койгулачы".
Дагы бир Мекенчил бол аттуу колдонуучу: "Артём Новиков жакшы иштеп жатат, тууган-туушкан деген жок. Ордунда эле калып иштей бергени оңбу? Силер кандай ойлойсуңар?" - деген билдирүүсүн калтырган.
Алтын Абдалиева аттуу колдонуучу дагы Садыр Жапаровго кайрылган: "Урматтуу Садыр Нургожоевич! Артём Новиков ишинде жакшы жактарын көрсөттү. Анын премьер-министрликте калтырууну суранабыз! Анткени анын тууган-туушкандары жок", - деп жазган.
Билдирүүлөргө карата жазылган пикирлерден:
"Артём Новиков өзү эле ылайык, жакшы иштеп жатат, убакыт берүү керек!"
"Эми Президенттик башкаруу болгондон кийин Түркия, Америка сыяктуу премьер-министр болбошу керек. Президент эмне дейт экенин ким билет. Бийлик анын колунда".
"Артём жакшы иштеди. Кайсы улут болбосун эли үчүн таза иштесе болду. Азаматсың, Артём! 30 жыл элин алдаган кары карышкырларга сабак бердиң".
"Новиков калыш керек, башкалары кереги жок. Келгилери келсе Новиковго орун басар болушсун".
"Абдан туура, колдойм! Азыр "оке" , "кыке" деп ой-кырды сүйлөбөй, А.Э.Новиковго мүмкүнчүлүк бериш керек. Иштесин, бардык параметри туура келет. Анан да мыкты иштеп жатат".

"Артем Новиков калсын, баштаган ишин аягына чыксын, орто жолдо калбасын, көпчүлүк суранат".
"Иштесин, негизгиси Новиков түндүк-түштүккө бөлбөйт".





 
Урматтуу колдонуучу! Эгер сизде коомчулуктун көңүлүн буруп, талкууну талап кылган жаңылыгыӊыз болсо биз менен бөлүшүӊүз.


 Рубрикадагы соңку кабарлар 

Рейтинг: Рейтинг 6 
Комментарийлер(10)
13.01.2021. 12:21 
Тайпасы:
Жаран
Комментарийлердин саны:
95
Катталган:
07-03-2017
Соӊку аракети:
22-01-2021 01:00
Жынысы:
Белгисиз
+13
Копчулук Новиковту колдоп кетет.Аз аралыктын ичинде элди дурболонго тушурбой,тынчтыкты сактап пайдалуу жумуштарды аткарып,эл назарына илинди.Чындыкта Новиковтун озунун дагы олкону кризистен алып чыга турган пландары болсо керек.Ийгилик.Садыр экоо Кыргызстанды кризистен да карыздан да алып чыга турган чыныгы инсандар.
13.01.2021. 13:11 
Тайпасы:
Жаран
Комментарийлердин саны:
5
Катталган:
22-07-2016
Соӊку аракети:
22-01-2021 17:45
Жынысы:
Белгисиз
+9
Новиковду калтыруу керек, жакшы иштеп жатат.
13.01.2021. 13:21 
Тайпасы:
Жаран
Комментарийлердин саны:
41
Катталган:
19-09-2020
Соӊку аракети:
22-01-2021 06:36
Жынысы:
Белгисиз
-7
Раим Матраимовтун кландарын бийлике жолотпош керек. Садыр жаны кадрлар менен ишти баштабаса, андан элдин умутун актабай калат.
13.01.2021. 13:26 
Тайпасы:
Жаран
Комментарийлердин саны:
789
Катталган:
19-04-2014
Соӊку аракети:
22-01-2021 00:14
Жынысы:
Белгисиз
Калаасы:
Ala-Buka
+8
Новиков аз убакытта эле татыктуу экенин корсото алды! Мен да колдойм!
13.01.2021. 15:08 
Тайпасы:
Жаран
Комментарийлердин саны:
80
Катталган:
01-12-2017
Соӊку аракети:
22-01-2021 18:41
Жынысы:
Белгисиз
+3
Артем Новиков, туулган кунун менен , бактылуу бол
13.01.2021. 15:13 
Тайпасы:
Жаран
Комментарийлердин саны:
717
Катталган:
12-03-2017
Соӊку аракети:
22-01-2021 17:40
Жынысы:
Белгисиз
Калаасы:
Чындык жашаган жер.
+2
Фейсбукта кобу фейктер
13.01.2021. 16:00 
Тайпасы:
Жаран
Комментарийлердин саны:
589
Катталган:
25-01-2016
Соӊку аракети:
21-01-2021 21:10
Жынысы:
Белгисиз
-6
Билбедим го, бирок кыргызча сүйлөй албаса элдин үнүн кантип угат, через переводчик менен кечке жүрүш болбойт го. Кыргыз тилин мамлекеттин эсебинен төлөтүп үйрөнөм деген ушу беле.
13.01.2021. 19:06 
Тайпасы:
Жаран
Комментарийлердин саны:
5
Катталган:
22-07-2016
Соӊку аракети:
22-01-2021 17:45
Жынысы:
Белгисиз
+3
nazira..., Отуз жылдан бери кыргызча билгендин бирөөсү элдин үнүн уктубу? Тили кыргыз болбогону менен жүрөгү кыргыз деп согот деп ишенем.
13.01.2021. 23:02 
Тайпасы:
Жаран
Комментарийлердин саны:
7
Катталган:
07-05-2020
Соӊку аракети:
13-01-2021 23:00
Жынысы:
Белгисиз
-3
Мелис Мырзакматов жакшы кадр
14.01.2021. 14:40 
Тайпасы:
Жаран
Комментарийлердин саны:
488
Катталган:
06-08-2015
Соӊку аракети:
22-01-2021 10:57
Жынысы:
Белгисиз
0
Новиковду жок кылышат коромунор. Ал канчалаган жегич чондорду пайдадан калтырды. Чек арадан миллиарддаган сомдорду жеп турушкан да. Онойлук менен Новиковду премьер кылып калтырышпайт да. Вы чё!!!
1