super.kg logo

КСДПнын саясий кеңешинин мүчөсү Кундуз Жолдубаева социалдык тармактагы аккаунтуна кире албай калганын билдирди

 

КСДПнын саясий кеңешинин мүчөсү Кундуз Жолдубаева социалдык тармактагы аккаунтуна кире албай калганын билдирди. Бул тууралуу маалымат КСДПнын Орусиядагы өкүлү Темирлан Султанбековдун баракчасына жазылды.

"Менин Фейсбуктагы аккаунтумду башка бирөөлөр бузуп киришти. Буга чейин уюлдук телефондорумду ИИМдин тергөөчүлөрү тартып алышканын жазган элем. Укук коргоо органдары тарабынан мыйзамсыз аракеттер бир гана оозду жабуу максатында жасалып жатканын түшүнүп турам. Мындай иш-чаралар бийликтин оппозициядан коркорун гана далилдейт", - деп жазган Кундуз Жолдубаева.

Жолдубаева телефондору жок калгандан кийин коомчулук жана журналисттер менен байланышты Фейсбуктагы аккаунту аркылуу жүргүзүп жаткан.

Буга чейин Кундуз Жолдубаева бир канча жолу сурак берүүгө кирип чыккан.




 
Урматтуу колдонуучу! Эгер сизде коомчулуктун көңүлүн буруп, талкууну талап кылган жаңылыгыӊыз болсо биз менен бөлүшүӊүз.


 Рубрикадагы соңку кабарлар 

Рейтинг: Рейтинг 0 
Комментарийлер(8)
13.08.2019. 17:27 
Тайпасы:
Тартип бузгандар
Комментарийлердин саны:
227
Катталган:
28-11-2018
Соӊку аракети:
17-09-2019 04:30
Жынысы:
Белгисиз
Калаасы:
Планета...
+5
Жакшы болуптур, сага окшогон провакоторлордун орду түрмөдө негизи. Кайдагы бир алкашты жалдап сасык саясаттын ити болбой, турмуш куруп үй-бүлөң менен эле бактылуу болуп жашай бербейсиңби уул-кыздарыңдын жыпар жыттарын жыттап.
13.08.2019. 17:48 
Тайпасы:
Жаран
Комментарийлердин саны:
451
Катталган:
30-08-2017
Соӊку аракети:
15-08-2020 13:12
Жынысы:
Белгисиз
0
Бул катындын куйосу жокпу
13.08.2019. 18:01 
Тайпасы:
Жаран
Комментарийлердин саны:
3
Катталган:
05-02-2016
Соӊку аракети:
15-08-2020 11:48
Жынысы:
Белгисиз
Калаасы:
Бишкек
+6
Бул башталышы Кундуз айым.
13.08.2019. 18:27 
Тайпасы:
Жаран
Комментарийлердин саны:
225
Катталган:
16-01-2015
Соӊку аракети:
15-08-2020 16:52
Жынысы:
Белгисиз
+7
Единственное жакшы иштеп келаткан генерал Курсан Асановду иштен алыптырда
13.08.2019. 18:35 
Тайпасы:
Жаран
Комментарийлердин саны:
851
Катталган:
17-03-2017
Соӊку аракети:
15-08-2020 16:12
Жынысы:
Белгисиз
0
Соке предатель !!! Курсан Асановту да сатты дагы деле ишенип журо бергиле!мындай досун, генералды эл козунчо ачык эле сатып кеткен адам эртен мамлекетин кызыкчылыгын сатпайт деп ушул жерден ким кепилдик бере алат!мен ишенбейм!!!же кылган реформасы жок мурдагы эле эски чириген "элита" менен иштеп атат. Матраимовту колдогону уже эле чыккынчылык!жедеп буткон контрабандист дейт эл муну,демек ал арам акча!элдин ырыскысын арамдаштырып жыргайм деп жатабы?жукпайт бир куну тешип чыгат.
13.08.2019. 18:50 
Тайпасы:
Тартип бузгандар
Комментарийлердин саны:
227
Катталган:
28-11-2018
Соӊку аракети:
17-09-2019 04:30
Жынысы:
Белгисиз
Калаасы:
Планета...
+2
Курсан Асанов милициянын кызыкчылыгын кантип кимге сатты? Түшүнүктүү кылып жазгылачы себептерин?
13.08.2019. 18:59 
Тайпасы:
Жаран
Комментарийлердин саны:
252
Катталган:
04-10-2011
Соӊку аракети:
15-08-2020 15:46
Жынысы:
Белгисиз
Калаасы:
Бишкек
+7
Негизи Асанов болбогондо Аша колго тушпойт болчу. Генералдык соз берип ошонун негизинде бираз поддержка кылып койгон чыгар ашага. Бизде таза иштейм дегендерди иштетпейт, жейм анан болушом дегендер гана иштейт.
13.08.2019. 20:51 
Тайпасы:
Жаран
Комментарийлердин саны:
2885
Катталган:
11-01-2017
Соӊку аракети:
15-08-2020 13:20
Жынысы:
Белгисиз
-2
Эми ичинер катып калса да арыздана бергиле.
1